SFX Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 I feel you. Særlig den å være lei av å være lei og bare tenke på å stryke på eksamen. Av erfaring vet jeg at frokost og smertestillende alltid er en god start og pleier å hjelpe litt. Så håper jeg du får en bedre dag utover. Tusen takk! Jeg har fått i meg smertestillende, bælmet ned med Oscar Sylte ananasbrus, fordi det er lov, og deretter frokost med kakao til, fordi det også er lov. Så har jeg gjort en av de mange punktene på to do-lista, og det tok en halvtime mot forventet fem minutter, fordi jeg ikke har noen bruksanvisning til publiseringssystemet til klubbens hjemmeside. Jeg lurer på hvor lang tid de andre tingene jeg da skal gjøre der inne tar... Men nå har jeg sendt ut fire mailer for å gjøre research på potensielle hannhunder til framtidige kullønsker som belønning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Tusen takk! Jeg har fått i meg smertestillende, bælmet ned med Oscar Sylte ananasbrus, fordi det er lov, og deretter frokost med kakao til, fordi det også er lov. Så har jeg gjort en av de mange punktene på to do-lista, og det tok en halvtime mot forventet fem minutter, fordi jeg ikke har noen bruksanvisning til publiseringssystemet til klubbens hjemmeside. Jeg lurer på hvor lang tid de andre tingene jeg da skal gjøre der inne tar... Men nå har jeg sendt ut fire mailer for å gjøre research på potensielle hannhunder til framtidige kullønsker som belønning. Veeeldig viktig å belønne seg selv. Det var derfor jeg startet dagen med smågodt. Nå er jeg faretruende nær de 1000 ordene jeg skulle skrive i dag - kaanskje jeg klarer ennå litt, sånn at det bare gjenstår 4 sider når jeg sier meg ferdig for dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Jeg blir nesten sjokkert over meg selv jeg.. Som faktisk blir sjokkert over avlen til andre "XXXX fikk-d på albuene men hd fri. Var ikke det vi håpet på. Kan hende det kom fra når jentene slost. Så få vi se om det blir paring. Eller ny røntgen for å se." yes da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Vigdis datt ned fra en stol igår og etter det har hun nesten ikke lagt tyngde på ene bakbeinet. Men hvor hun har vondt er litt vanskelig og si, for bikkje logrer uansett hvor jeg knar/klemmer/drar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Jeg blir nesten sjokkert over meg selv jeg.. Som faktisk blir sjokkert over avlen til andre "XXXX fikk-d på albuene men hd fri. Var ikke det vi håpet på. Kan hende det kom fra når jentene slost. Så få vi se om det blir paring. Eller ny røntgen for å se." yes da... Atte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Jeg blir nesten sjokkert over meg selv jeg.. Som faktisk blir sjokkert over avlen til andre "XXXX fikk-d på albuene men hd fri. Var ikke det vi håpet på. Kan hende det kom fra når jentene slost. Så få vi se om det blir paring. Eller ny røntgen for å se." yes da... Sloss på seg en AD? Fint jeg skreiv at Vigdis datt ned fra stolen her nå, så kan jeg skylde på det hvis hun får HD 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Sloss på seg en AD? Fint jeg skreiv at Vigdis datt ned fra stolen her nå, så kan jeg skylde på det hvis hun får HD Sant.. Jeg har hørt noen av de gamle traverne har sagt at en hund kan rundere på seg AD, men da er det snakk om c. Men altså, å sloss på seg D er vel heller lite trolig vil jeg tro.. Særlig når hunden kommer ifra en oppdretter som verken røngter eller tester noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Sant.. Jeg har hørt noen av de gamle traverne har sagt at en hund kan rundere på seg AD, men da er det snakk om c. Men altså, å sloss på seg D er vel heller lite trolig vil jeg tro.. Særlig når hunden kommer ifra en oppdretter som verken røngter eller tester noe.. Men hvis hun ikke tester noenting så er jo garantert ikke den AD-en arvelig For hun finner den jo ikke igjen noen andre steder på linjene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Men hvis hun ikke tester noenting så er jo garantert ikke den AD-en arvelig For hun finner den jo ikke igjen noen andre steder på linjene! Sant sant Jeg var litt overrasket over at denne valpekjøperen røngte i det hele tatt jeg.. Men hva hjelper det vel å røngte hvis man ikke bryr seg om svaret.. og dette er nok dessverre toppen av isfjellet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Akkurat nå hjelper jeg til med å få huset søppeldunkene skal få bo i på plass, ved å sitte i sofaen. Det å ikke gå i veien er også å hjelpe til fortenk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Dette er en forferdelig dag som bare blir verre og verre Har gaatt og bitt meg i tunga saa jeg ikke skulle grine paa jobb i hele dag... Naa kommer jeg meg ikke hjem... Stakkars Aida min Har lyst til aa bare synke ned i jorda og aldri komme opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Dette er en forferdelig dag som bare blir verre og verre Har gaatt og bitt meg i tunga saa jeg ikke skulle grine paa jobb i hele dag... Naa kommer jeg meg ikke hjem... Stakkars Aida min Har lyst til aa bare synke ned i jorda og aldri komme opp igjen. Huff, det hørtes ikke bra ut! :hug: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Dette er en forferdelig dag som bare blir verre og verre Har gaatt og bitt meg i tunga saa jeg ikke skulle grine paa jobb i hele dag... Naa kommer jeg meg ikke hjem... Stakkars Aida min Har lyst til aa bare synke ned i jorda og aldri komme opp igjen. Hva har jeg ikke fått med meg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Dette er en forferdelig dag som bare blir verre og verre Har gaatt og bitt meg i tunga saa jeg ikke skulle grine paa jobb i hele dag... Naa kommer jeg meg ikke hjem... Stakkars Aida min Har lyst til aa bare synke ned i jorda og aldri komme opp igjen. Neimen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Casper er litt for glad i å ta tog i det det ankommer hiver han seg hylene mot det, skikkelig gledes sprelling i selen …kan ikke komme fort nok ombord! Men så roer han seg Heldigvis, nå sover han på gulvet. Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Men hvis hun ikke tester noenting så er jo garantert ikke den AD-en arvelig For hun finner den jo ikke igjen noen andre steder på linjene! Dessuten så er HD på importhunder noe annet enn HD på norsk/svenskfødte hunder. Den er ikke arvelig. Nå har jeg stått i tidenes bilkø i Oslo. Av ukjent grunn så står trafikken her bom stille, og jeg har brukt sånn ca 1 time og 45 minutter fra Ikea og hjem. På denne tiden av døgnet. Helt utrolig... Og så digget jeg denne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 https://www.youtube.com/watch?&v=PZ7ihD2Z0mg I sat by the ocean & drank a potion to erase you. Face down in the Boulevard, yet I couldn’t face you. There ain’t no use in crying. It doesn’t change anything, So what good does it do? Your friends, they all sympathize. Maybe, I don’t need them too. You. Me. & a lie. Silence is closer. We’re passing ships in the night. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Dette er en forferdelig dag som bare blir verre og verre Har gaatt og bitt meg i tunga saa jeg ikke skulle grine paa jobb i hele dag... Naa kommer jeg meg ikke hjem... Stakkars Aida min Har lyst til aa bare synke ned i jorda og aldri komme opp igjen. Neimen. Vil du fortelle hva som er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Kjennes ut som hele kroppen min er skambanket, men kan ikke huske å ha vært i noen slåsskamp? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Den ble jeg nesten DÅRLIG av å se, Ida, så flott den var! Velkommen på besøk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Kan ikke 1 år gå fort og valpene forbli friske og sunne! Valpesjuk og nyforelska i en liten Staffegutt som jeg får lov til å låne på Tuva hvis jeg vil Haha, så veldig konsekvent du er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Kjennes ut som hele kroppen min er skambanket, men kan ikke huske å ha vært i noen slåsskamp? :/ Sier bare en ting. Fight Club! Nuh har AnetteH svingt innom og henta noen fotoblader til T og hinder til seg selv. Og så skal vi se hvor lang tid hun bruker hjem til seg selv. Det skal ta ca 20-25 minutter normalt sett. Har vært flink idag forøvrig, og fått pakka en del og satt fram ting som skal i bilen i morgen. Så tømmes det litt og litt og litt her. Beste er jo at jeg får kasta en del også. Som jeg overhode ikke bruker. Noen ting skal IKKE med videre på lasset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Haha, så veldig konsekvent du er! Nei Det hjelper jo ikke akkurat at "noen" gir meg gode råd og noe å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Har tatt eksamen (svarte helt feil på første oppgave, blankt på andre oppgave, helt riktig på tredje oppgave og de to siste var utredningsoppgaver hvor jeg kanskje svarte litt tynt, men fikk med mye riktig, så jeg tror jeg skal stå i alle fall), tatt en etter-eksamen-øl med fire venner, vært ute på tur med Geo (eller tur og tur, vi trente på "gå bak" til og fra idrettsplassen, og der nede bare lekte vi og hadde masse morsomme søksøvelser) og nå skeier jeg ut med frossenpizza til middag. Så må jeg repetere litt. Jeg har eksamen i morgen også, men det er heldigvis i et fag som jeg føler meg mye tryggere i og som jeg hvertfall bør hale i land en B på, kanskje en A dersom oppgaven passer meg bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts