Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Kan man være med og se på Mh uten å delta selv?

Hadde vært moro og sett selv i virkeligheten.

Selvsagt :)

2ne: kan du slutte å være så kranglete i drømmene mine? :lol:

Nei :aww: Jeg hadde sikkert rett i drømmene dine også :P

.. Er jeg trøtt :yawn: Og sulten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Selvsagt :)

Nei :aww: Jeg hadde sikkert rett i drømmene dine også :P

.. Er jeg trøtt :yawn: Og sulten..

Du hadde lest ALT i en bok. Uansett tema. Men hva slags bok, ville du ikke si. Og du diskuterte ALT med "Det har jeg lest i en bok". :lol:

Alt for tidlig våken her. 2ne sin skyld, for jeg våkna av at hun var så irriterende. :aww: Fått sett to episoder av Hannibal da (og ler like mye hver gang at iPhonen vil korrigere det til kanibalisme), kastet søppel før husverten fikk stått opp, satt på en maskin med sofatrekk og nå er det vel frokost snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda ikke klart å komme meg i seng, så nå tror jeg at jeg gir beng, og prøver snu døgnet tilbake til noe mer normalt.

Når er det lov til å begynne med støvsuging i et rekkehus, mon tro? Eller å hamre ting i veggen? Jeg må jo finne på noe...

Og hvordan vet jeg om det jeg tok opp til tining er kjøttdeig eller V&H? Det kan jo bli spennende, etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en lang historie... For å gjøre den kort. For de som gidder...

Bilen min døde idag. No futt i motoren... Tomgang, ok, kjøring, not so much. Ringte naf, mannen kom, fylte på olje og sa at bilen var frisk, nektet å prøvekjøre. Veten kjefte meg deretter huden full for at jeg våget å gjøre det i arbeidstiden som jeg ikke får betalt for. Etter endt dag skulle jeg hjem, men bilen var jo like død. Naf igjen, nye mann kom etter 1,5 timer, Aïda stakkars ventet og ventet. Mannen prøvekjørte bilen og fant ut at jeg hadde rett, men han kunne ikke ta den med på verksted for de var stengt... Så da står bilen fortsatt ved jobben, jeg måtte sitte 1 time på bussen. Stakkars stakkars dyret mitt var alene i nesten 12 timer, jeg har så dårlig samvittighet :hmm:

Bare en bil sier du. Men dette var altså dråpen. (bilen er mitt sosialliv, agility, tur, besøke familien i wales, korte ned alenetiden til Aïda med 1,5 time per dag etc) Når slike ting skjer innser man hvor ensom man er... Alene, hjelpesløs i et fremmed land... Ingen trøstende skulder... Bare to uker siden bilulykken, i tillegg til masse problemer på utplassering, med veileder og universitetet... Nå er det nok. Jeg pakker snart sekken... Var det noen som sa at det var glamorøst å være utenlandsstudent?? :icon_cry:

Auda *klemme på* Aida klarer seg, kjedelig ja helt klart, men hun greier seg. Hadde du vært hjemme den tiden hadde hun jo slumret den vekk likevel. Prøv å ikke ha dårlig samvittighet for henne og det er jo bare en liten stund til bilen er på plass igjen. Trøstende skulder får du masse av her på sonen. Ellers kan jeg ikke hjelpe med noen gode råd, men føler med deg likevel :console:

Nå er jeg skikkelig i beit! Kan dere hjelpe en stakkars mamma, uten noen form for ide! Sønnen fyller 15 på lørdag, og jeg har enda ikke noen form for ide om hva jeg skal kjøpe til han i presang. Han sier han ønsker seg deler så han kan bygge seg gaming pc, eller SATS medlemskap. Dessverre for han kjenner vi han og vet at dette er slikt som blir liggende når han går lei. SATS etter en gang, bygge om han ikke får alle delene samtidig og det er dyrt. Han vil ha penger, men da vet jeg han sløser det vekk på ræl. Eller penger på paypal konto, men der vet jeg at han kommer til å bruke dem på spill. Siden far er dingsefreak, så har barnet så godt som alt av tekniske duppeditter fra i fjor (såååå 2012) Guttetur med pappa faller ut med ett latterbrøl av personlige årsaker. Så HJEEEELP! Jeg vurdere å dra på senteret, stikke innom Carlings, kjøpe bukser, skjorte, undertøy og sokker. Da får han i noe og han kan bytte om han vil. Takk og lov for at han har bestemt seg for å droppe konfirmasjonen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Teserere :hug: Håper bilen blir frisk fort :)

Avreisedag mot bedre vær (håper vi :lol: ) men først dyrlegen med Bodil :) Tuva er ikke like tøs idag som igår, så det lover godt :D Det er ikke trivelig med høyløpsk tispe og hannhund i en liten campingvogn :lol: Rart å dra på tur uten å skulle på en eller annen utstilling egentlig :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Sånn, da er man hjemme fra farting og har skammet seg litt.

Nå litt mer klubbarbeid og så natten.

Hvorfor har du skammet deg?

Takk for fin trening, Noah var sliten i går kveld han *ler* - Frallen -not so much, hun mente hun burde få masse masse oppmerksomhet *ler*

Nå er jeg atter på jobb, siste dagen denne uken og jeg kjenner at det er helt greit. Gleder meg til fire dager fri faktisk - det skal bli godt.

Det er ikke meldt regn i morgen så da blir det nok den sedvanlige turen i skogen for meg - deilig å bare tutle ut og kose seg en time eller tre .............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde lest ALT i en bok. Uansett tema. Men hva slags bok, ville du ikke si. Og du diskuterte ALT med "Det har jeg lest i en bok". :lol:

Alt for tidlig våken her. 2ne sin skyld, for jeg våkna av at hun var så irriterende. :aww:

Ja, men det har jeg lest i en bok at når du drømmer sånn, så betyr det at du er full av beundring av vedkommendes visdom og klokskap :aww: Og datterbarnet våkner nesten alltid fordi 2ne er så irriterende hun, så 1 morgen gir ingen medfølelse :P

Margrete, hvis guttebarnet ditt dropper konfen, bør han få gamingpc i bursdagsgave. Jeg antar dere sparer litt penger på null konf :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Auda *klemme på* Aida klarer seg, kjedelig ja helt klart, men hun greier seg. Hadde du vært hjemme den tiden hadde hun jo slumret den vekk likevel. Prøv å ikke ha dårlig samvittighet for henne og det er jo bare en liten stund til bilen er på plass igjen. Trøstende skulder får du masse av her på sonen. Ellers kan jeg ikke hjelpe med noen gode råd, men føler med deg likevel :console:

Nå er jeg skikkelig i beit! Kan dere hjelpe en stakkars mamma, uten noen form for ide! Sønnen fyller 15 på lørdag, og jeg har enda ikke noen form for ide om hva jeg skal kjøpe til han i presang. Han sier han ønsker seg deler så han kan bygge seg gaming pc, eller SATS medlemskap. Dessverre for han kjenner vi han og vet at dette er slikt som blir liggende når han går lei. SATS etter en gang, bygge om han ikke får alle delene samtidig og det er dyrt. Han vil ha penger, men da vet jeg han sløser det vekk på ræl. Eller penger på paypal konto, men der vet jeg at han kommer til å bruke dem på spill. Siden far er dingsefreak, så har barnet så godt som alt av tekniske duppeditter fra i fjor (såååå 2012) Guttetur med pappa faller ut med ett latterbrøl av personlige årsaker. Så HJEEEELP! Jeg vurdere å dra på senteret, stikke innom Carlings, kjøpe bukser, skjorte, undertøy og sokker. Da får han i noe og han kan bytte om han vil. Takk og lov for at han har bestemt seg for å droppe konfirmasjonen...

Gavekort på ett sted de IKKE selger duppedingser - bare fornuftige ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Auda *klemme på* Aida klarer seg, kjedelig ja helt klart, men hun greier seg. Hadde du vært hjemme den tiden hadde hun jo slumret den vekk likevel. Prøv å ikke ha dårlig samvittighet for henne og det er jo bare en liten stund til bilen er på plass igjen. Trøstende skulder får du masse av her på sonen. Ellers kan jeg ikke hjelpe med noen gode råd, men føler med deg likevel :console:

 

 

 

Nå er jeg skikkelig i beit! Kan dere hjelpe en stakkars mamma, uten noen form for ide! Sønnen fyller 15 på lørdag, og jeg har enda ikke noen form for ide om hva jeg skal kjøpe til han i presang. Han sier han ønsker seg deler så han kan bygge seg gaming pc, eller SATS medlemskap. Dessverre for han kjenner vi han og vet at dette er slikt som blir liggende når han går lei. SATS etter en gang, bygge om han ikke får alle delene samtidig og det er dyrt. Han vil ha penger, men da vet jeg han sløser det vekk på ræl. Eller penger på paypal konto, men der vet jeg at han kommer til å bruke dem på spill. Siden far er dingsefreak, så har barnet så godt som alt av tekniske duppeditter fra i fjor (såååå 2012) Guttetur med pappa faller ut med ett latterbrøl av personlige årsaker. Så HJEEEELP! Jeg vurdere å dra på senteret, stikke innom Carlings, kjøpe bukser, skjorte, undertøy og sokker. Da får han i noe og han kan bytte om han vil. Takk og lov for at han har bestemt seg for å droppe konfirmasjonen...

Føler med deg, jeg har en spillgal gutt som blir 14 neste fredag og er litt i tvil om hva jeg skal kjøpe også. Men hva med en skikkelig pakke med god shampoo, såpe, deo og slikt? Din gutt er kanskje kommet dit at han steller seg og da bruker slikt, min må fortsatt jages innom en vannstråle i ny og ne. :-)

Sent from my HTC One S using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du skammet deg?

Takk for fin trening, Noah var sliten i går kveld han *ler* - Frallen -not so much, hun mente hun burde få masse masse oppmerksomhet *ler*

Nå er jeg atter på jobb, siste dagen denne uken og jeg kjenner at det er helt greit. Gleder meg til fire dager fri faktisk - det skal bli godt.

Det er ikke meldt regn i morgen så da blir det nok den sedvanlige turen i skogen for meg - deilig å bare tutle ut og kose seg en time eller tre ....

Det var ikke pga treningen altså, så dårlig gikk det ikke :lol:

Litt tankeløshet, glemskhet, surrenskap og sånne ting som skapte stor frustrasjon og bidro til å gjøre dagen ganske kjip for en annen. Selv om det var flere ting den dagen som gikk skeis uten at jeg hadde noe med det å gjøre, men summen av alt ble ganske kjipt.

Takk for fin trening ja! Jeg liker at Dany kunne konsentrere seg mer om meg når borderen og andre står så nær, enn vi kunne for kort tid siden. Det blir bedre, det har bare tatt litt tid :P

Frallen var så søt der hun gikk med deg og strålte med hele seg :ahappy:

Noah fikk litt mer å bryne seg på, så forsåelig at hun var litt mer ladet. Marvin syntes også det var litt lite fokus på han. Skjønner ikke det..

Jeg er klar for langhelg kjenner jeg. Dette blir en fin dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det har jeg lest i en bok at når du drømmer sånn, så betyr det at du er full av beundring av vedkommendes visdom og klokskap :aww: Og datterbarnet våkner nesten alltid fordi 2ne er så irriterende hun, så 1 morgen gir ingen medfølelse :P

Margrete, hvis guttebarnet ditt dropper konfen, bør han få gamingpc i bursdagsgave. Jeg antar dere sparer litt penger på null konf :P

Du kan hilse henne og si at hun har min dypeste medfølelse! :aww: Og lurer på hvilken bok du har lest det i, men jeg regner med at du ikke vil si det. :P

Startet å pakke bil her allerede. :P Så kommer nok tidlig avgårde med flyttelass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin trening med Belgerpia og *Marvin* igår. Belgerpia var ikke så skummel in real life som på nett :lol:

Kiter var rar igår ass. Bjeffer mens Noah trener, ligger som suppe mens han ser på de andre hundene trene. Når det var hans tur var han helt i ekstase! Og når den lille bullefrøkna overrumpler han litt klikker han og bare buser på. Kanskje han lider av litt borderline personlighetsfortyrrelser...? Han halter fremdeles og er ekstremt klengete. Han skal liksom mose meg inn i sofaen for å kose!

Jeg har mye å gjøre idag, så jeg får vel bare sette i gang. Ha en fin dag alle sammen!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Fin trening med Belgerpia og *Marvin* igår. Belgerpia var ikke så skummel in real life som på nett :lol:

Kiter var rar igår ass. Bjeffer mens Noah trener, ligger som suppe mens han ser på de andre hundene trene. Når det var hans tur var han helt i ekstase! Og når den lille bullefrøkna overrumpler han litt klikker han og bare buser på. Kanskje han lider av litt borderline personlighetsfortyrrelser...? Han halter fremdeles og er ekstremt klengete. Han skal liksom mose meg inn i sofaen for å kose!

Jeg har mye å gjøre idag, så jeg får vel bare sette i gang. Ha en fin dag alle sammen!

*ler* Nei, jeg er ikke så veldig skummel egentlig ha ha ha ha ha

Bullen var skumlere - hilsen Kiter *ler* - bullen kunne brydd seg mindre sa hun :).

Stakkars Noah var sliten i går, og helt uforstående til at jeg plutselig har blitt skikkelig nazi på ligg - det er unødvendig mener han ha ha ha ha - han skulle bare visst at jeg har en plan.............

Nei, nå må jeg faktuere, purre og så er det sikkert på tide å komme seg hjem fra jobb - jupp, jupp, jupp.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit å bruke en halvtime i tlf på å guide folk gjennom systemer når man får skryt og takk for å gjøre det forståelig. Samt ønske om god bedring når de hører at forkjølelsen holder på å få godt tak her. :)

Jeg kjenner det skal bli godt med langhelg nå. Kanskje hente seg litt varm kaffe, den forrige ble litt kald når jeg ble sittende lenge i telefonen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte oss klosliper i dag! Og jeg har kommet frem til at jeg aldri igjen vil klippe klør, men heller slipe dem ned! Fy så effektivt og ikke nervepirrende for meg det var! Fikk tatt kjempemasse og stoppet akkurat da en liten bloddråpe kom til syne. Effektivt som bare f altså :D Superfornøyd!

Hvilken type kjøpte du?

Auda *klemme på* Aida klarer seg, kjedelig ja helt klart, men hun greier seg. Hadde du vært hjemme den tiden hadde hun jo slumret den vekk likevel. Prøv å ikke ha dårlig samvittighet for henne og det er jo bare en liten stund til bilen er på plass igjen. Trøstende skulder får du masse av her på sonen. Ellers kan jeg ikke hjelpe med noen gode råd, men føler med deg likevel :console:

Nå er jeg skikkelig i beit! Kan dere hjelpe en stakkars mamma, uten noen form for ide! Sønnen fyller 15 på lørdag, og jeg har enda ikke noen form for ide om hva jeg skal kjøpe til han i presang. Han sier han ønsker seg deler så han kan bygge seg gaming pc, eller SATS medlemskap. Dessverre for han kjenner vi han og vet at dette er slikt som blir liggende når han går lei. SATS etter en gang, bygge om han ikke får alle delene samtidig og det er dyrt. Han vil ha penger, men da vet jeg han sløser det vekk på ræl. Eller penger på paypal konto, men der vet jeg at han kommer til å bruke dem på spill. Siden far er dingsefreak, så har barnet så godt som alt av tekniske duppeditter fra i fjor (såååå 2012) Guttetur med pappa faller ut med ett latterbrøl av personlige årsaker. Så HJEEEELP! Jeg vurdere å dra på senteret, stikke innom Carlings, kjøpe bukser, skjorte, undertøy og sokker. Da får han i noe og han kan bytte om han vil. Takk og lov for at han har bestemt seg for å droppe konfirmasjonen...

Jeg tror jeg støtter 2ne i at han kan få noe han virkelig ønsker seg siden han dropper konf. Da sønnen min var på den alderen fikk han en gang en viss pengesum til disposisjon som han kunne bruke på fornuftige ting som han ønsket seg. Jeg så for meg at det kunne bli mye diskusjoner om hva som er "fornuftige ting", men han endte opp med å bruke alt på et keyboard, så det gikk jo greit.

Jeg har vært hos fysio og trent. Det var vondt hos fysioduden i dag også, men han løste opp noen muskler som gjør at det plutselig er mye mindre vondt å gå. Herlig! Måtte det vare en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Måseegg samlet inn så nå gleder jeg meg villt til middag i dag! :drool::drool:

Åh :drool: Hadde du bodd nærmere hadde det vært en viss fare for at jeg hadde stått på døra di rundt middagstider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Burde jeg sparke meg selv i ræva og være veldig effektiv, for da kan jeg gå litt før i dag og få litt mer tid i stallen.

Og så gleder det meg å se at morgendagen antagelig bringer god temperatur og opphold, det betyr skogstur på meg og hundene - og kamera kanskje. Gleder meg.

Spørs om det blir Vietjern eller skogen bak stasjonen, men ut skal vi - først å se flaggheising på Kråkstadtunet, deretter til skogs. Lurer på om man skal smøre med seg frokosten eller ta den først hjemme..........

I kveld skal vi heie på Norge i MGP - men først, jobbe jobbe jobbe jobbe - deretter, ri ri ri - fine fine Tolle - burde kanskje ta litt bilder av han også. Han er en fining altså...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri: - Du har ikke vært tydelig nok *ler*

http://www.oblad.no/nyheter/50-m-elgbro-over-nye-e18-1.7889093

Nei, jeg har nok ikke det *ler*. Du kan tro jeg satt og brant etter å få rekke opp hånda og si noen presiserende, bevingede ord, men vi var jo der bare som tilhørere og hadde ikke taletid, så da fikk jeg bare sitte der og smile litt overbærende når damen vrengte utav seg alle sine bekymringer og betvilte fakta :D

Aftenposten hadde en litt mer balansert fremstilling:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Na-er-det-klart-hvor-bredt-elgen-gar-7203373.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Nei, jeg har nok ikke det *ler*. Du kan tro jeg satt og brant etter å få rekke opp hånda og si noen presiserende, bevingede ord, men vi var jo der bare som tilhørere og hadde ikke taletid, så da fikk jeg bare sitte der og smile litt overbærende når damen vrengte utav seg alle sine bekymringer og betvilte fakta :D

Aftenposten hadde en litt mer balansert fremstilling:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Na-er-det-klart-hvor-bredt-elgen-gar-7203373.html

Men dere har tydeligvis nådd frem til noen av dem *ler* Så nå blir det ny E18 -men jeg kjenner jeg flirer, for overgangen ved Langhus er vel ikke bredere enn 50 meter og elgen bruker da den flittig, de beiter til og med oppå der...........

Folk er rare, men de forsøker vel egentlig bare å forhindre at det kommer ny E18 gjennom Follo - det går jo så mye matjord tapt og bla bla bla :)..........

Lurer jeg på om jeg skal endre turplaner til Østmarka i morgen. Kanskje rett og slett gå til Vangen og ta litt bilder og sånn underveis...... ooooo - alle disse vanskelige valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere har tydeligvis nådd frem til noen av dem *ler* Så nå blir det ny E18 -men jeg kjenner jeg flirer, for overgangen ved Langhus er vel ikke bredere enn 50 meter og elgen bruker da den flittig, de beiter til og med oppå der..

Folk er rare, men de forsøker vel egentlig bare å forhindre at det kommer ny E18 gjennom Follo - det går jo så mye matjord tapt og bla bla bla :)...

Ja, det ble jo enstemmig vedtatt liksom, så de fleste hadde nok skjønt budskapet. Damen hadde derimot INGEN tiltro til at den overgangen på Langhus fungerte, skjønner du, eller - hun snakket det vel mest bort fordi som hun sa: Naturen har da aldri tatt skade av å få MER areal... Det var liksom på det nivået. Overgangen blir jo akkurat som den på Langhus, så JEG er jo rimelig faglig sikker på at også denne vil bli helt utmerket :D. Og ja - det var vel helst det at damen IKKE ønsket ny veg overhodet som var bakgrunnen her gitt :). Også er jo Statens vegvesene den store, stygge ulven som har PRESSET kommunen til å si ja (ok - vi får det ofte som vi vil, men vi går jo mange runder med en haug med fagfolk først liksom, det er jo ikke sånn at vi bare kan ture fram heller *ler*), selvsagt *ler*.

Vi opplever jo forresten ofte at hensynet til naturvern kommer i konflikt med hensynet til jordverd... den er ofte litt kinkig :). Hva er viktigst, liksom...

Sorry... du putta penger på meg *fnis*

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...