Benedicte Skrevet 14. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Januar 2014 Tusen takk! Natta (bilde av Yodel) 14 Siter
Sofie & Aska Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Skrevet 14. Januar 2014 Gratulerer med et velskapt nydelig kull valper! Siter
Yodel Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Skrevet 14. Januar 2014 De var ordentlig fine Benedicte! Deilig å få snuse inn litt nyfødt-lukt igjen! Tispen har mer hvitt over ene skulderen enn ønskelig, men de fleste dommere bemerker ikke slikt. Vi ser den litt an tenker jeg - må se hvordan hun utvikler seg ellers. Et par hannhunder har sikre hjem, noen andre er i tankeprosessen på om de kan gå over fra tispe- eller tri- som de opprinnelig ønsket- til hannhund. Vi får se Nydelige var de lell, og vel gjennomført Benedicte & Pim! 4 Siter
Benedicte Skrevet 15. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Tusen takk for gratulasjoner Natten har gått kjempefint. Litt skrik i starten, og så roet alle seg og det var rolig hele natten. Alle har lagt på seg nesten nøyaktig 30 gram hver, og tjukken er første til å passere 300 gram 6 Siter
Monica123 Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Skrevet 15. Januar 2014 Gratulerer så mye med 5 søte små 1 Siter
Benedicte Skrevet 16. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Her kommer bildene Yodel tok av valpene på dag 1 Rød gutt 1 Rød gutt 2 (Anders sin favoritt, og går under kallenavnet "tjukken" til min stor fortvilelse. Dette er den største gutten, og han som klager minst. Dag 1 var han på sin første oppdagelsestur og krabbet seg avgårde vekk fra mor og søsken ) Rød gutt 3 Rød gutt 4 (minste gutten) Jenta 5 Siter
Benedicte Skrevet 16. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Tusen takk Ingenting gleder meg mer enn å se stabil og jevn vekstøking på de små Tre av guttene i melkebaren Jenta Noen får seg en liten vask Gutt 2, Anders sin lille tøffing Jenta igjen 9 Siter
Benedicte Skrevet 16. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 alle solgt? si jaaaa! Det er Yodel som har kontroll over det, det eneste jeg vet er at en av de forhåpentligvis skal til en sonis (dog ikke så aktiv her inne, men uansett en valp jeg kan følge tett hele livet!) 4 Siter
Aya Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Gratulerer så mye! De er jo helskjønne - mye søtere enn andre nyfødte valper som bare ser ut som små marsipanpølser, de har jo fjes og uttrykk jo! Og Pim er så herlig og moderlig der hun ligger Jeg har lyst på vaaaalp 1 Siter
Benedicte Skrevet 16. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Da har alle fått navn! Gutt 1: Neo (siden han er førstefødte gutt, "the one") Gutt 2: Frost Gutt 3: Cash Gutt 4: Bris Jenta: Melis Anders og Frost 3 Siter
Enits Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Melis, så søtt <3 høres ut som hun hører hjemme her igrunn <3 1 Siter
Yodel Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 alle solgt? si jaaaa! Nei, vi har 2 ledige gutter. Jenta skal nok til en sonis- på deleie med meg. Vi må bare se an hvordan hun vokser seg til først Siter
Enits Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Nei, vi har 2 ledige gutter. Jenta skal nok til en sonis- på deleie med meg. Vi må bare se an hvordan hun vokser seg til først Det der var jo helt feil svar!! 2 Siter
Debbie Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Gratulerer. Og så et dumt spørsmål. Jenta er liksom rødere enn gutta- men alle er røde? Har det noe å si på voksenfargen? 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Små gullebebiser. Jeg kan liksom forestille meg hvordan de lukter. 1 Siter
MegaMarie Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Jeg la merke til det samme som Debbie. Tispen er veldig rød! Fin Gratulerer med et flott kull Har dere tenkt på stamtavlenavn? 1 Siter
Elisabeth00 Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 De er farlig fine! Basenji er en av de peneste hunderasene, og basenji-valper knuser skalaen litt. Gleder meg til å følge med her 2 Siter
Rocket Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Gratulerer. Og så et dumt spørsmål. Jenta er liksom rødere enn gutta- men alle er røde? Har det noe å si på voksenfargen? Henger ikke det sammen med noe Tricolor gen eller noe? Eller var det sort/mørkere pels på halen kanskje? *Forvirret* 1 Siter
Recommended Posts