Gå til innhold
Hundesonen.no

Pim sitt første kull - Valpene er her!


Benedicte
 Share

Recommended Posts

  • Svar 551
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

DREKTIG!!!! :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: Tok ultralyd i dag, og vi så minst 3-4 fosterblærer :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin:

Da kan jeg endelig annonsere "mitt" første kull. Pim skal parres ved neste løpetid, og som basenjier flest løper hun bare èn gang i året, og det på vinterhalvåret. Men det er aldri for tidlig å anno

Posted Images

Tusen takk :)

Skal du beholde noen av dem? Tispa? :)

Nei, skal ikke det, selv om jeg kommer til å ha store problemer med å unngå det! :bye: Er så forelsket i de små nøstene allerede.... :bye::wub: Er litt redd for at tispa har for mye hvitt på seg. Evt skal jo Yodel sette ut en tispe på deleie med en annen, men da kan hun ikke være overtegnet, så vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med enkel og problemfri fødsel!

Deilig å våkne til alt er ferdig, slippe å være den som venter :whistle:

Mange oppdrettere foretrekker å få flest hannhunder når de har har importert sæd, som dere har gjort nå, fordi det er lettere å få brukt blodet videre i større grad når det er hannhunder - og at disse hannhundene er lettere å selge, fordi mange oppdrettere vil ha nytt blod. I vår rase er i hvert fall hannhunder vanskeligst å selge i et "vanlig" kull.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...