Gå til innhold
Hundesonen.no

Pim sitt første kull - Valpene er her!


Benedicte
 Share

Recommended Posts

  • Svar 551
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

DREKTIG!!!! :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: Tok ultralyd i dag, og vi så minst 3-4 fosterblærer :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin:

Da kan jeg endelig annonsere "mitt" første kull. Pim skal parres ved neste løpetid, og som basenjier flest løper hun bare èn gang i året, og det på vinterhalvåret. Men det er aldri for tidlig å anno

Posted Images

Tusen takk!

Ja, snakk om å være effektiv :) Pim ordnet alt selv og steller og vasker med de hele tiden (selv om hun ga meg et noe bekymret blikk når jeg måtte inn på kjøkkenet i sted "kom tilbake fort a værsåsnilll......!")

Nå er det ro i valpekassen og alle suger bra :)

Jente 1: 233 gram. Hvit over skulderen
Gutt 1: 214 gram. Hvitt bliss
Gutt 2: 280 gram . Prikk på hodet
gutt 3: 233 gram
gutt 4: Uten bliss. 209 gram
  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med "guttekullet" :D Jeg ser for meg en überrampete guttejente blant en liten gjeng rampegutter der altså. Og Pim er jo virkelig supereffektiv! Det hadde vært noe - om det gikk så fint og kjapt hver gang! Deilig å være oppdretter når ting bare fungerer som de skal. Gratulerer igjen :D Gleder meg til bilder.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner! :D

Ja, Pim har virkelig ordnet dette bra! Tok imot alle med en gang de kom ut, tok fosterblæren og navlestrengen og slikket til de var helt tørre alle mann (og jente) :D

NÅ skal jeg laste opp et par bilder her og så skal jeg ta meg en dusj. Vannet gikk nemlig PÅ meg, hehe.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...