Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 549
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

DREKTIG!!!! :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: Tok ultralyd i dag, og vi så minst 3-4 fosterblærer :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin:

Da kan jeg endelig annonsere "mitt" første kull. Pim skal parres ved neste løpetid, og som basenjier flest løper hun bare èn gang i året, og det på vinterhalvåret. Men det er aldri for tidlig å anno

Posted Images

Skrevet

Tusen takk!

Ja, snakk om å være effektiv :) Pim ordnet alt selv og steller og vasker med de hele tiden (selv om hun ga meg et noe bekymret blikk når jeg måtte inn på kjøkkenet i sted "kom tilbake fort a værsåsnilll......!")

Nå er det ro i valpekassen og alle suger bra :)

Jente 1: 233 gram. Hvit over skulderen
Gutt 1: 214 gram. Hvitt bliss
Gutt 2: 280 gram . Prikk på hodet
gutt 3: 233 gram
gutt 4: Uten bliss. 209 gram
  • Like 3
Skrevet

Gratulerer så mye med "guttekullet" :D Jeg ser for meg en überrampete guttejente blant en liten gjeng rampegutter der altså. Og Pim er jo virkelig supereffektiv! Det hadde vært noe - om det gikk så fint og kjapt hver gang! Deilig å være oppdretter når ting bare fungerer som de skal. Gratulerer igjen :D Gleder meg til bilder.

• Like 1
Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner! :D

Ja, Pim har virkelig ordnet dette bra! Tok imot alle med en gang de kom ut, tok fosterblæren og navlestrengen og slikket til de var helt tørre alle mann (og jente) :D

NÅ skal jeg laste opp et par bilder her og så skal jeg ta meg en dusj. Vannet gikk nemlig PÅ meg, hehe.

• Like 6