Raksha Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Jeg og viiil! Men med mindre dere flytter det til hagen vår så utgår det i år også. *sukk* Nesteår! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Hah, alle dere som håner oss: It's ON! Aiko hilser og sier at dere aldri kommer til å ha sett noe lignende! (Jeg er stygt redd hun har rett... ) 3 Siter
Kaja Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Er ikke noe å være nervøs over. Det er bare koselige mennesker der. Og hittil har vel Amiga stått for laveste poeng sum første året tror jeg :-P Vi har vel et par bilde tråder vi kan linke til. Jeg bare fant ikke på mobilen nå. Nå lyver du, jeg har kommet sist begge årene! Siter
Carro92 Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Nå lyver du, jeg har kommet sist begge årene! var det ikke Anastasia som kom på siste ifjor? eller var det nest sist? Siter
Sunnivamb Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Guri så gøy! Jeg flytter til Oslo i august, så jeg er nok med! Uten hund, men vil gjerne kose med alle andre sine Hadde forsåvidt også vært digg med skyss, men det trengs kanskje ikke å avtales et halvår på forskudd 2 Siter
Heidihj Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 er vel ikke aldersgrense på noe som helst hos oss? kan gå rekrutt med 9 år gamle og 2 mnd gamle om du vil gå elite med en valp,versegod Var det jeg trodde. Kanskje jeg får vise minimutt på matchshow også da 1 Siter
Grim Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Så deilig å dømme, så slipper jeg å ha dårlig samvittighet for at jentene mine burde klare å prestere litt lydighet... For om jeg ikke dømte, burde jeg jo testet henholdsvis klasse 1 og 2 med datra og morra, så langt fram i tid bør de jo klare å lære seg litt. Men da slapp jeg heldigvis det. Så kan de fortsette å gå rundt og kunne ingenting Døh, det er vel noen andre som kan dømme akkurat deg veeeel. Siter
Red Merle Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Men er det garantert at det blir i Drammen hundepark? I så fall melder jeg på når jeg har fått lønna mi! Melder ikke på¨dersom det er usikkert hvor det blir, for jeg får neppe skyss lenger enn til Drammen. Siter
Monica123 Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Må man betale med en gang man melder på siden alle snakker om at de ikke kan melde på før de har fått penger? Isåfall må påmeldingen min vente litt for må betale Leto også 2 hunder i 2 dager er dyrt det Siter
Anette Skrevet 19. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Nei men det er økonomisk bindende :-) Og ja jeg har nettopp leid parken så blir i drammen hundepark :-) 4 Siter
ida Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Så deilig å dømme, så slipper jeg å ha dårlig samvittighet for at jentene mine burde klare å prestere litt lydighet... For om jeg ikke dømte, burde jeg jo testet henholdsvis klasse 1 og 2 med datra og morra, så langt fram i tid bør de jo klare å lære seg litt. Men da slapp jeg heldigvis det. Så kan de fortsette å gå rundt og kunne ingenting Det går an å handle andre sine hunder, altså Siter
Gjest Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Som premieansvarlig tar jeg i mot PM fra alle de som måtte føle de har noe å bidra med når det kommer til premier. :-) Da blir vi glade, og så blir det fine premier på alle! Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Jeg vil ha masse premier, for jeg er ikke vant til å vinne noe som helst Rosetter og sånn er gøy Kan se om jeg vet om noen som kan donere bort litt premier, hadde vært gøy om alle kunne få en premie eller to hver (eller enda mer ) Siter
Sunnivamb Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Nei men det er økonomisk bindende :-) Og ja jeg har nettopp leid parken så blir i drammen hundepark :-) ups, men jeg tok på delta på doodlen, og jeg skal ikke delta med hund..... gjorde jeg feil nå ? Siter
Monica123 Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Nei men det er økonomisk bindende :-) Og ja jeg har nettopp leid parken så blir i drammen hundepark :-) Da er alle mine 3 påmeldt Siter
SFX Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Døh, det er vel noen andre som kan dømme akkurat deg veeeel. Men LP går i en ring og matchshowet i en annen, og selv om det er noen andre som dømmer LP, er jeg jo opptatt med å dømme selv. Det går an å handle andre sine hunder, altså Jeg tror det ansees som rimelig partisk om jeg skal bedømme egne hunder i matchshowet... Men om noen vil leke LP med de, be my guest! Foenix kan ikke gå rett fram i bånd en gang, så det vil jeg i så fall ha filmet! Siter
ida Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Men LP går i en ring og matchshowet i en annen, og selv om det er noen andre som dømmer LP, er jeg jo opptatt med å dømme selv. Jeg tror det ansees som rimelig partisk om jeg skal bedømme egne hunder i matchshowet... Men om noen vil leke LP med de, be my guest! Foenix kan ikke gå rett fram i bånd en gang, så det vil jeg i så fall ha filmet! Jeg kan gå rekruttklasse med henne. Vi har sikkert omtrent like mye erfaring! Men jeg har gjerne pølser i BHn om det hjelper Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Om jeg tar med Isak kan sikkert han lånes bort til de som vil prøve rekruttklasse, men ikke har hund Tror han er ganske grei å gå med, han kan alle øvelsene og jobber som en gud om man har pølse 1 Siter
Anette Skrevet 19. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 ups, men jeg tok på delta på doodlen, og jeg skal ikke delta med hund..... gjorde jeg feil nå ? Doodlen var bare for å se om folk kunne så den har ikke noe å si lengre. siden jeg har booket helg og booket hall Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Man kan forresten få prøve klasse 1 med han også, men jeg lover ikke at han ikke vil ta en Aiko Enten så går det fantastisk bra, eller så tar han en Aiko Siter
SFX Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Jeg kan gå rekruttklasse med henne. Vi har sikkert omtrent like mye erfaring! Men jeg har gjerne pølser i BHn om det hjelper Du må gjerne leke med Foenix, men jeg kødder ikke - per i dag kan hun INGEN kommandoer annet enn "kom" og "gå ned fra sofaen". Og pølse i BH'en? Da får du fri ved puppen, i hvert fall, for den er matvrak Men nå har jeg jo ambisjoner om å trene igjen når isen forsvinner og jeg kan gå på ankelen igjen, så kanskje hun kan i det minste sitt da? Så får du lære henne bli 2 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Fri ved puppen, hehe Siter
ida Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Du må gjerne leke med Foenix, men jeg kødder ikke - per i dag kan hun INGEN kommandoer annet enn "kom" og "gå ned fra sofaen". Og pølse i BH'en? Da får du fri ved puppen, i hvert fall, for den er matvrak Men nå har jeg jo ambisjoner om å trene igjen når isen forsvinner og jeg kan gå på ankelen igjen, så kanskje hun kan i det minste sitt da? Så får du lære henne bli Gleder meg veldig Har ikke sett henne siden Leto julen 2011, så vi kan begynne med å bånde litt Siter
Grim Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Men LP går i en ring og matchshowet i en annen, og selv om det er noen andre som dømmer LP, er jeg jo opptatt med å dømme selv. Åjaaa, visste ikke du skulle dømme matchen! Siter
Mud Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Jiiiises jeg gleder meg! Kan vi publikum forhåbdsbetale også? Sånn med tanke på at tibg gjerne kjøpes inn på forhånd? Siter
Recommended Posts