Guest LXT Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Dette blir jo knallbra! Ser ut til at vi får til max deltagelse og interesse hvis det blir Drammen Hundepark, så da synes jeg absolutt vi skal gå for det. Jeg er selvsagt med og gleder meg allerede! Siter
MonicaT Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Høres flott ut. Satser på at jeg får blitt med i år 1 Siter
Guest LXT Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Nå vil vi være med altså og Drammen Hundepark er jo ikke så dumt..Hmm hvis matchow og Lp skal gå samtidig trenger jeg noen handlere Må jeg velge enten Lp eller Matchow med samme hund tru? Jeg kan hjelpe til hvis det ikke kræsjer med mine egne Siter
Guest Jonna Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Hvem kan 20 oktober? Skriv inn navn i doodle pollen: http://www.doodle.com/6tqa3dwv74q7ymaq Bomper den igjen jeg siden den havnet så langt bak Siter
Guest LXT Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Jeg har svart på pollen, 20.okt er fin-fint Siter
Grim Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Regner med at vi prøver oss i kl2 igjen. Kanskje til og med kl3 om jeg føler meg vill og gal. 1 Siter
Anette Skrevet 19. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Vi ordner så alle som er påmeldt begge deler får gått. Jeg skal ordne påmelding siden og slikt nå. Og en grei ting er jo, blir vi veldig mange påmeldte så kan vi leie hallen fra 9 om vi ser at det går rundt og vi er mange. 1 Siter
Guest LXT Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Vi ordner så alle som er påmeldt begge deler får gått. Jeg skal ordne påmelding siden og slikt nå. Og en grei ting er jo, blir vi veldig mange påmeldte så kan vi leie hallen fra 9 om vi ser at det går rundt og vi er mange. *liker* Siter
Guest janson Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Nå som det faktisk ser ut til at det kan bli en dato som passer så kommer jeg nok til å gå med begge to. Siter
Anette Skrevet 19. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Påmeldingssiden er ute: http://sonen.corgilicious.net/?page_id=21 har oppdatert første post i tråden også. Siter
Heidihj Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Jeg satser på å komme! Stiller hvertfall eldste i både rekrutt og matchshow. Yngste får vi se ann. Hun er vel rundt 7 mnd da Siter
Guest LXT Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Dany er påmeldt LP og matchshow og Marvin matchow. Da er det bare å legge seg i hardtrening! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Iogm at jeg har to hunder, så blir det jo faktisk ufornuftig å IKKE delta på begge deler med begge. Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Å, dette så gøy ut! Om det passer blir Bris og jeg med på rekrutt, og vi burde klare klasse 1 også da. Kan man bare delta i en klasse? Er prisen for LP per klasse? Jeg tør ikke å melde meg på nå siden jeg ikke vet om jeg kan, men jeg har reservert plass i bilen til Jankaa, så jeg kommer meg ihvertfall fram og tilbake Når lukkes påmeldinga? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Påmeldingssiden er ute: http://sonen.corgilicious.net/?page_id=21 har oppdatert første post i tråden også. Går det an å legge til bokser for flere hunder, så en kan melde på alle en skal gå med på en gang? Siter
Anette Skrevet 19. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Å, dette så gøy ut! Om det passer blir Bris og jeg med på rekrutt, og vi burde klare klasse 1 også da. Kan man bare delta i en klasse? Er prisen for LP per klasse? Jeg tør ikke å melde meg på nå siden jeg ikke vet om jeg kan, men jeg har reservert plass i bilen til Jankaa, så jeg kommer meg ihvertfall fram og tilbake Når lukkes påmeldinga? Prisen er per klasse ja, du kan melde på hvilken du vil og du kan også endre når det nærmer seg med å sende PM til meg, tilfelle man vil gå høyere klasse ol når det nærmer seg. Påmeldingen blir nok ikke lukket før nærmere høsten men vil at flest mulig melder seg på tidlig så vi kan reservere hallen og faktisk booke av dagen. Går det an å legge til bokser for flere hunder, så en kan melde på alle en skal gå med på en gang? njaaa... da blir det jo en linje for to hunder i regne arket og egentlig mer kluss aka mer ekstra arbeid Men om du virkelig vil kan jeg alltids ordne. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 njaaa... da blir det jo en linje for to hunder i regne arket og egentlig mer kluss aka mer ekstra arbeid Men om du virkelig vil kan jeg alltids ordne. Hehe, søta. Det er bare mer lettvindt for de av oss med flere hunder, men når den på "baksiden" av arket får ekstraarbeid, så klarer jeg å legge inn to bestillinger, altså. Siter
Jankaa Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Hva er øvelser i rekrutt? Samme som i fjor? For da skal jeg klare å søke opp selv, altså! Jeg trur ikke vi trenger satse på noe høyere enn det, men det er jo alltids kjekt å vite hva man melder på til Siter
Anette Skrevet 19. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Hehe, søta. Det er bare mer lettvindt for de av oss med flere hunder, men når den på "baksiden" av arket får ekstraarbeid, så klarer jeg å legge inn to bestillinger, altså. Takk! Hva er øvelser i rekrutt? Samme som i fjor? For da skal jeg klare å søke opp selv, altså! Jeg trur ikke vi trenger satse på noe høyere enn det, men det er jo alltids kjekt å vite hva man melder på til Rekrutt Her er det lov til å belønne hunden mellom hver øvelse! Øvelsene (koeffisient for hver øvelse står i parantes) 1. Tannvisning (1) 2. Lineføring (2) - ingen springmarsj 3. Innkalling fra sitt (1) 4. Dekk fra holdt (2) - fører og hund går lineføring opp til avmerket punkt. Der kommanderer føreren hunden til å dekke. Når hunden har lagt seg er øvelsen ferdig. 4. Enkeltdekk 1 min (2) – med synlig fører 5 meter unna 5. Helhetsinntrykk (2) Sum: maks 100 poeng Annet: bruk av langline på enkeltdekk og innkalling er tillatt, men det vil da ikke gis høyere karakter enn 7. Siter
Jankaa Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Takk! Rekrutt Her er det lov til å belønne hunden mellom hver øvelse! Øvelsene (koeffisient for hver øvelse står i parantes) 1. Tannvisning (1) 2. Lineføring (2) - ingen springmarsj 3. Innkalling fra sitt (1) 4. Dekk fra holdt (2) - fører og hund går lineføring opp til avmerket punkt. Der kommanderer føreren hunden til å dekke. Når hunden har lagt seg er øvelsen ferdig. 4. Enkeltdekk 1 min (2) – med synlig fører 5 meter unna 5. Helhetsinntrykk (2) Sum: maks 100 poeng Annet: bruk av langline på enkeltdekk og innkalling er tillatt, men det vil da ikke gis høyere karakter enn 7. Det DER forventer jeg å få til med surreMallen altså Fæntæstikk! (Ok, nå jinxet jeg sikkert alt helll, og ender opp med en hund som spiser opp alle som er tilstede..) 3 Siter
Guest Ulla-Britt Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Da har vi meldt oss på til LP rekrutt og matchshow. Det siste har vi ikke helt skjønt hva er ennå, men jeg slår alltid til på et godt tilbud, så det får vi bare finne ut av. Vår aller første konkurranse/utstilling av noe slag noensinne. Ulla kan sitt. Uten forstyrrelser. Herregud, vi må trene. Hvorfor har jeg ikke lært denne saken noe som helst? Siter
Nirm Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Kanskje jeg skal melde på i matchshow. LP gidder jeg ikke. Men har fri den dagen i det minste... 3 Siter
Anette Skrevet 19. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Kanskje jeg skal melde på i matchshow. LP gidder jeg ikke. Men har fri den dagen i det minste... nå for en gangs skyld må du dukke opp og jeg synes iallefall en av dine skal i matchshow 1 Siter
pippin Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Skrevet 19. Mars 2013 Yay! Vi er med! På begge deler tror jeg! Usikker på om det blir rekrutt eller et nytt forsøk på LP 1... Husker liksom hvordan det gikk sist gang 3 Siter
Recommended Posts