Margrete Skrevet 4. September 2013 Rapporter Skrevet 4. September 2013 Bare for å sette skrekken i dere som skal starte lp, jeg er NAZI! Jeg kommer til å slå ned på alt, jeg hører og ser alt! Så dere får jaggu trene! Bare tuller, jeg skal være søt og snill 3 Siter
Anette Skrevet 4. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2013 Driver og fikser påmeldingsiden! Siter
Anette Skrevet 4. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2013 Linken til påmeldingsskjemaet: https://docs.google.com/forms/d/1wGDVV4rllY0AhbbfMbpxnBYl7sEeDg3Xlc1neYpT_D0/viewform Siter
Monica123 Skrevet 4. September 2013 Rapporter Skrevet 4. September 2013 Bare for å sette skrekken i dere som skal starte lp, jeg er NAZI! Jeg kommer til å slå ned på alt, jeg hører og ser alt! Så dere får jaggu trene! Bare tuller, jeg skal være søt og snill Haha nå blei jeg jammen redd Siter
marjea Skrevet 4. September 2013 Rapporter Skrevet 4. September 2013 Bare for å sette skrekken i dere som skal starte lp, jeg er NAZI! Jeg kommer til å slå ned på alt, jeg hører og ser alt! Så dere får jaggu trene! Bare tuller, jeg skal være søt og snill Tror jammen jeg nedgraderer til rekrutt uansett hvilket nivå vi er på jeg ... AnetteH er nemlig ikke like skummel 2 Siter
maysofie Skrevet 4. September 2013 Rapporter Skrevet 4. September 2013 AnetteH: Er det mulighet for å bytte klasse på dagen? F.eks fra rekrutt til LP1? Kan noen være snill å forklare hva dette matchshowet er fornoe? Skjønner jo at det er duell og utkonking(?), men lydighet, utstilling hva? GRØNN JA, HEI! Siter
marjea Skrevet 4. September 2013 Rapporter Skrevet 4. September 2013 AnetteH: Er det mulighet for å bytte klasse på dagen? F.eks fra rekrutt til LP1? Kan noen være snill å forklare hva dette matchshowet er fornoe? Skjønner jo at det er duell og utkonking(?), men lydighet, utstilling hva? GRØNN JA, HEI! Utstilling. To og to hunder møtes, så går en av dem videre. Sånn fortsetter det til det står en igjen. Superkort forklart 1 Siter
Anette Skrevet 4. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2013 AnetteH: Er det mulighet for å bytte klasse på dagen? F.eks fra rekrutt til LP1? Kan noen være snill å forklare hva dette matchshowet er fornoe? Skjønner jo at det er duell og utkonking(?), men lydighet, utstilling hva? GRØNN JA, HEI! Du kan bytte på dagen jaa, MEN om du tenker å gjøre det et par dager før så er det lettere for meg da jeg lager kritikkskjema for alle Siter
maysofie Skrevet 4. September 2013 Rapporter Skrevet 4. September 2013 Utstilling. To og to hunder møtes, så går en av dem videre. Sånn fortsetter det til det står en igjen. Superkort forklart Tusen takk! Da er jo det utelukket, siden vi har kraftige rasefeil eller blandingsbikkje og velge mellom Siter
marjea Skrevet 4. September 2013 Rapporter Skrevet 4. September 2013 Tusen takk! Da er jo det utelukket, siden vi har kraftige rasefeil eller blandingsbikkje og velge mellom Det er bare for gøy da, gjør jo ingenting om hunden har feil! Du må ikke undervurdere viktigheten av sjarm og livsglede Edit: synes å huske det var snakk om at blandingshunder kunne delta, men husker ikke hva utfallet ble..? Isåfall skal det stå et sted her i tråden mener jeg Siter
SandyEyeCandy Skrevet 4. September 2013 Rapporter Skrevet 4. September 2013 Tusen takk! Da er jo det utelukket, siden vi har kraftige rasefeil eller blandingsbikkje og velge mellom Jeg stiller min digre, handicappa humpe-shiba, så her er det hjerterom og lav terskel for å svinge seg i ringen med det meste, altså. Siter
maysofie Skrevet 4. September 2013 Rapporter Skrevet 4. September 2013 Jeg stiller min digre, handicappa humpe-shiba, så her er det hjerterom og lav terskel for å svinge seg i ringen med det meste, altså. Gul border collie valp med hvit stripe over baken og hvit flekk uten noen utstillingstrening, jæddæ! Siter
simira Skrevet 4. September 2013 Rapporter Skrevet 4. September 2013 Bare for å sette skrekken i dere som skal starte lp, jeg er NAZI! Jeg kommer til å slå ned på alt, jeg hører og ser alt! Så dere får jaggu trene! Bare tuller, jeg skal være søt og snill Jeg vil være med! Men det kom et tilbud jeg ikke kunne avslå samme helga! Siter
Guest Michellus Skrevet 4. September 2013 Rapporter Skrevet 4. September 2013 Shiiiit.. Nå er jeg usikker på om jeg vil være med eller ikke. Meldte meg jo av, men så har jeg jo egentlig veeeeeldig lyst... ****. Nå er ikke vi klare i det hele tatt for klasse en. De fleste øvelsene sitter riktig nok, men så er det dette med at han helst vil løpe til andre hunder og leke der. Nå driter jeg i poengene, men hadde det vært mulig å gå klasse en, men med en langline på? Sånn i tilfelle? Siter
Anette Skrevet 4. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2013 Shiiiit.. Nå er jeg usikker på om jeg vil være med eller ikke. Meldte meg jo av, men så har jeg jo egentlig veeeeeldig lyst... Faen. Nå er ikke vi klare i det hele tatt for klasse en. De fleste øvelsene sitter riktig nok, men så er det dette med at han helst vil løpe til andre hunder og leke der. Nå driter jeg i poengene, men hadde det vært mulig å gå klasse en, men med en langline på? Sånn i tilfelle? ja,men da kan du ikke få poeng sånn egentlig, evnt har vi jo også rekrutt da Siter
Guest Michellus Skrevet 4. September 2013 Rapporter Skrevet 4. September 2013 ja,men da kan du ikke få poeng sånn egentlig, evnt har vi jo også rekrutt da Kanskje jeg bare skal melde på i rekrutt da? Det holder vel egentlig i første omgang Rekrutt og matchshow. Da tenker jeg pøbelen blir god og sliten Og på den andre siden, noen i Ås-området som kunne tenke seg bilfølge til og fra mot bensinpenger og god selskap? Siter
Anette Skrevet 4. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2013 Kanskje jeg bare skal melde på i rekrutt da? Det holder vel egentlig i første omgang Rekrutt og matchshow. Da tenker jeg pøbelen blir god og sliten Og på den andre siden, noen i Ås-området som kunne tenke seg bilfølge til og fra mot bensinpenger og god selskap? Heidi skal dit,sånn hint Siter
Guest Michellus Skrevet 4. September 2013 Rapporter Skrevet 4. September 2013 Heidi skal dit,sånn hint Nais, takk for hint Skal jeg sende inn ny påmelding? Siter
Anette Skrevet 4. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2013 Nais, takk for hint Skal jeg sende inn ny påmelding? ja,jeg har slettet deg Siter
Whoopsis Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Jeg er offensiv om dagen, Opsis vil gå klasse 2 i stede. Vil du fikse Anette? (Greit å skrive det her, så kan jeg ikke ombestemme meg..) 5 Siter
Ingvild Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Jeg er offensiv om dagen, Opsis vil gå klasse 2 i stede. Vil du fikse Anette? (Greit å skrive det her, så kan jeg ikke ombestemme meg..) :D Siter
Anette Skrevet 5. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2013 Jeg er offensiv om dagen, Opsis vil gå klasse 2 i stede. Vil du fikse Anette? (Greit å skrive det her, så kan jeg ikke ombestemme meg..) ordna! Siter
turbobensen Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Trodde det var samme helg som NO, men det er det jo ikke:DKanskje jeg skal melde på flokken min... har blandingshunder lov til og være med på matchshowet?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 1 Siter
Anette Skrevet 7. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2013 Trodde det var samme helg som NO, men det er det jo ikke:D Kanskje jeg skal melde på flokken min... har blandingshunder lov til og være med på matchshowet? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 SFX har vel sagt ja men dommer får da ikke forberedt seg så mye på rasestanfard siden den ikke finnes. Så blir mer på hvordan den viser seg. Siter
Red Merle Skrevet 7. September 2013 Rapporter Skrevet 7. September 2013 Leiter fortsatt etter sjåfør. Ingen her inne med plass til en til? Siter
Recommended Posts