Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor møtte du din utkårede?


Teserere
 Share

  

116 stemmer

  1. 1.

    • På skole
      15
    • På jobb
      9
    • På fest
      15
    • På byen
      9
    • Gjennom venner
      24
    • Gjennom familie
      2
    • På nettet
      18
    • Annet
      23


Recommended Posts

  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg møtte min utkårede da jeg jobbet i en hemmelig gren av forsvaret (kan ikke snakke om det). Han var leiemorder for et stort firma jeg heller ikke kan snakke om, og var sendt ut for å drepe meg, pga

Mannen i mitt liv møtte jeg ikke langt herfra... Egentlig ganske tilfeldig og spontant - og jeg var vel litt sånn NEI - han er IALLEFALL ikke interessant... Jeg var vel egentlig mer opptatt av broren

Hundesonen

Synes også det var mange koselige historier her! :wub: Fikk lyst til å dele jeg også.

Jeg møtte min kjære først gjennom søskenbarnet mitt. Hun kjente ham godt, og ville hilse på ham når hun hjemme en tur (hun bodde da langt fra der jeg jeg og han bodde), så hun maste meg med på å kjøre bort til han og ta en røyk i lag.. Kjente han igjen faktisk, han hadde sendt meg noen "hyggelige" blikk på Rema 1000 (han jobbet der). ;)

Det ble med det, men etter noen mnd. traff vi hverandre igjen på en musikkvideoinnspilling. Temaet var ungdomsfest, med gratis drikke og alt :P Jeg hadde på noen skikkelig lange heler, og sleit med å gå til pub'en vi skulle til etterhvert. Så jeg og en venninne fant oss ukjente gutter vi ba om å bære oss, og jeg valgte det fjeset jeg kjente igjen! Haha, vi var ganske brisne ja.. Så snakket vi mye på pub'en, likte han veldig godt, men var ikke sånn sånn SUPERhypp på han. Til en kompis av oss begge sa "Jeg vedder på at dere ikke tør å kysse hverandre!!", og da måtte vi jo det ;)

Derifra gikk det som det gikk, vi flyttet sammen etter et halvår, og har bodd sammen i 2 år nå. Nyforlovet er vi også :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg møtte min for første gang når jeg og eksen sto å prata med no bilfolk. Han kom i en fin SUV med dama si, og jeg måtte bare spørre hvem han var. Syns nemlig han var så kjekk! Året etter møttes vi på fest, og kjente igjen hverandre med en gang. Ble sittende å prate hele kvelden. Det neste halvåret møttes vi bare ved tilfeldigheter, men jeg ble like glad hver gang. Så avtalte vi å møtes, og da var det gjort. Vi holdt på i en 6 mnd før vi ble offisielt sammen. Vært sammen i 1 1/2 år nå, og like nyforelska som for to år siden :wub: Kjenner at han skal jeg fortsette å ta godt vare på, for sånne mannfolk vokser ikke på trær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant min på møteplassen :P Etter litt snoking på profilen hans dukket det opp ei melding i innboksen. Vi møttes for en kaffe og etter det har det gått slag i slag. Enda vi begge dro fra daten med en følelse av at den andre ikke var så interessert :P Så feil kan man ta.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff ham i København. To måneder senere ble vi kjæreste, og tre uker etter forlovet vi oss. Uken etter flyttet han inn hos meg. 3 1/2 mnd etter flyttingen giftet vi oss. Og 9 mnd senere ble vi foreldre, og i en alder av 23 og 24 år. (Til tross "ta det med ro"-praten fra våre mødre) Og det er i dette året vi skal feire 10 års bryllupsdag. Og alt dette startet da jeg spurte om han hadde lighter (vi røykte). Tenk - hvor teit et sjekketriks kan føre til hele pakken :D

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff mannen første gang på en utstilling basenjiklubben hadde. Han var der sammen med sin dame (tidligere basenjioppdretter), jeg var der sammen med mamma (jeg var 16, han 28). Det var vel første gang vi møttes, og omstendighetene tatt i betrakning var ikke kjærlighet noe tema engang :P

Senere satt vi i styre i basenjiklubben sammen. Jeg var bl.a. på styremøte hjemme hos han og eksen hans. Vi hadde begge forloveder på hvert vårt hold- kjærlighet var fortsatt ikke noe issue, men vi hadde god kjemi som venner.
Eksen hans hjalp meg også med å få tak i min Bambi, og vi reiste sammen til England.

Etter noen år ville tilfeldighetene det til at vi begge ble single omtrent samtidig, og etterhvert ble telefonene fra han med "viktige styresaker han måtte diskutere" som endte i 3 timers samtaler om helt andre ting å bli mange...

Tilslutt inviterte han meg på vår første ordentlige "date" - vinnergallaen på NKK Hamar der faren hans også dømte :P,

Nå har vo vært sammen i snart 8 år, gift i snart 3, 2 barn og ørten hunder :wub:

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff mannen første gang på en utstilling basenjiklubben hadde. Han var der sammen med sin dame (tidligere basenjioppdretter), jeg var der sammen med mamma (jeg var 16, han 28). Det var vel første gang vi møttes, og omstendighetene tatt i betrakning var ikke kjærlighet noe tema engang :P

He he:) Har også en sånn tidlig-treffe på greie med gubben. Jeg husker det veldig godt, men gubben husker det (heldigvis - da ville han vært litt pedo) ikke.... Jeg var 13 år, og var med oppdretter til bikkja mi på utstilling. Utenfor hallen ble oppdretter stående og prate med en fyr. Etterpå spurte jeg henne hvem han fyren var. Og bet meg også merke i hundene hans i ringen. Det var seks år før det skjedde noe mer :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ække nok mannfolk her :D

Min kjære syns forresten det er påfallende mye rart som diskuteres på et HUNDEforum ;)

Da må dere bare bli lesbiske da. :P Så er det mye å velge mellom. :P

Og han er bare rar, for seffe skal man diskutere mye på et hundeforum. :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spleiset av lillesøster på bursdagsfeiringen til svoger. Hun kødda egentlig, men her er vi snart 1 år senere. Han var snill, hundegal og hadde barnefri samme helg som meg så søs mente vi måtte være bra match. Utkårede er litt sånn voldsomt ord, men det er stressfritt og det er veldig deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte som sagt min på jobben, men vi kjente hverandre i ett år før vi begynte å holde på. Jeg hadde tankene mine helt andre steder, mens han hadde tankene på meg, men jeg holdt jo på med en annen fyr og dette fikk han vite. Så fikk han vite når det var over også, og da ble det et julebord og noen fester, og så møtte jeg ikke opp på hundeutstilling en morgen og da skjønte vel de fleste hva som hadde skjedd :aww: Dette er ett år siden, og jeg har så og si flyttet inn i leiligheten hans :aww: . Det rare er at jeg ikke åpnet øynene mine for han fordi jeg hadde en annen fyr i kikkerten, men han var allikevel min favorittkollega og jeg ni-leste alltid timelistene når de kom ut for å sjekke om vi jobbet samtidig :icon_redface: Kollegaene våre forstod også at vi hadde noe på gang lenge før jeg selv visste det! Veldig rart å tenke tilbake på, og hadde jeg visst hvor utrolig glad jeg kom til å bli i han så hadde jeg latt meg bli bergtatt for leeeenge siden! :D
Jeg bør i grunn ha litt av æren altså! Jeg møtte typen på fest på veterinærhøgskolen. Vi hadde danset litt sammen på en swingfest et par uker før, men da var tankene mine et litt annet sted. Så var han med en god vennine på NVH fest litt senere, sammen med noen andre kompiser. En av kompisene hans var litt full og kastet en flaske soyasaus som stort sett havnet ut over meg, og han som skulle bli kjæresten min var snill og hjalp meg vaske soyasaus fra håret mitt. Da fikk jeg øynene opp for hvor kjekk han var. Så la jeg han til på facebook og vi pratet sammen i fire-fem timer hver kveld. Etter en uke kom han til oslo, vi spiste middag og var på kino, før han kysset meg på t bane stasjonen. Siden har det bare vært oss to. :) Heldige meg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bør i grunn ha litt av æren altså!Jeg møtte typen på fest på veterinærhøgskolen. Vi hadde danset litt sammen på en swingfest et par uker før, men da var tankene mine et litt annet sted. Så var han med en god vennine på NVH fest litt senere, sammen med noen andre kompiser. En av kompisene hans var litt full og kastet en flaske soyasaus som stort sett havnet ut over meg, og han som skulle bli kjæresten min var snill og hjalp meg vaske soyasaus fra håret mitt. Da fikk jeg øynene opp for hvor kjekk han var. Så la jeg han til på facebook og vi pratet sammen i fire-fem timer hver kveld. Etter en uke kom han til oslo, vi spiste middag og var på kino, før han kysset meg på t bane stasjonen. Siden har det bare vært oss to. :) Heldige meg!

Du får masse av æren, du! ;-)

Og jeg gleder meg veldig til å møte han på lørdag - forhåpentligvis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bør i grunn ha litt av æren altså!Jeg møtte typen på fest på veterinærhøgskolen. Vi hadde danset litt sammen på en swingfest et par uker før, men da var tankene mine et litt annet sted. Så var han med en god vennine på NVH fest litt senere, sammen med noen andre kompiser. En av kompisene hans var litt full og kastet en flaske soyasaus som stort sett havnet ut over meg, og han som skulle bli kjæresten min var snill og hjalp meg vaske soyasaus fra håret mitt. Da fikk jeg øynene opp for hvor kjekk han var. Så la jeg han til på facebook og vi pratet sammen i fire-fem timer hver kveld. Etter en uke kom han til oslo, vi spiste middag og var på kino, før han kysset meg på t bane stasjonen. Siden har det bare vært oss to. :) Heldige meg! Du får masse av æren, du! ;-) Og jeg gleder meg veldig til å møte han på lørdag - forhåpentligvis :-)
Mhm, det gleder jeg meg masse til også!! Hører du med A i dag? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig lite aktiv på en datingside og var lite interessert i mannfolk som tok kontakt på det tidspunktet, men av en eller annen grunn svarte jeg på denne fyren sin melding, og vi endte opp med å snakke mye sammen den helga over msn, og møttes allerede mandagen etter, 4.juli. Vi pratet om alt og ingenting, spiste litt is, og endte spontant opp på kino. Det er den koseligste daten jeg har vært på. og følte jeg kunne være meg selv fra første stund (hvem raper på første date liksom? :lol: ). Etter kinoen måtte vi løpe til bilen hans som stod parkert på overtid før han kjørte meg hjem.

Begge syns det var veldig koselig, og vi møttes igjen to ganger den uken, og siden har det bare blitt sånn. Jeg fikk tidlig nøkkel til leiligheten hans, men vi ble ikke offisielt kjærester før et halvt år senere, selv om vi sier jubileet er 4.juli (fordi det bare føles så riktig sånn).

Til sommeren har vi vært sammen 2 år, og vi har allerede fått opplevd mye sammen :) Og mer skal det bli!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte min utkårede da jeg jobbet i en hemmelig gren av forsvaret (kan ikke snakke om det). Han var leiemorder for et stort firma jeg heller ikke kan snakke om, og var sendt ut for å drepe meg, pga. noen greier jeg iallefall ikke kan snakke om. Drama drama. Han hadde skygget meg i ukesvis (trodde jeg ikke la merke til det liksom!), og da han endelig bestemte seg til å slå til med en machete var jeg godt forberedt og kom ham i forkjøpet med samuraisverdet mitt. Det ble en intens kamp på liv og død, og akkurat da jeg skulle til å kutte strupen på ham snublet jeg i en av lekene til Casper, og falt bakover. Han ble dratt med i fallet og landet oppå meg. Også var det et sånn klissete øyeblikk, iblandet pinlig taushet, før han kysset meg, og siden har vi vært sammen. Men det er helt hemmelig, for på papiret kan han ikke eksistere enda.

  • Like 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte min utkårede da jeg jobbet i en hemmelig gren av forsvaret (kan ikke snakke om det). Han var leiemorder for et stort firma jeg heller ikke kan snakke om, og var sendt ut for å drepe meg, pga. noen greier jeg iallefall ikke kan snakke om. Drama drama. Han hadde skygget meg i ukesvis (trodde jeg ikke la merke til det liksom!), og da han endelig bestemte seg til å slå til med en machete var jeg godt forberedt og kom ham i forkjøpet med samuraisverdet mitt. Det ble en intens kamp på liv og død, og akkurat da jeg skulle til å kutte strupen på ham snublet jeg i en av lekene til Casper, og falt bakover. Han ble dratt med i fallet og landet oppå meg. Også var det et sånn klissete øyeblikk, iblandet pinlig taushet, før han kysset meg, og siden har vi vært sammen. Men det er helt hemmelig, for på papiret kan han ikke eksistere enda.

<3

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke jeg så mye av tydeligvis :lol:

Haha godt det ikke bare er meg..Hmm enten må jeg bytte Hundeklubb for hos oss finnes det ikke mannfolk,eller være på en dating side( det er ****** mye kleine mannfolk der) eller så må jeg spille(ikke aktuelt ..Næææ trur jeg satser på at han dukker opp etterhvert hvis ikke er jeg singel til jeg dør,men stor koser meg med hundene :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...