Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor møtte du din utkårede?


Teserere
 Share

  

116 stemmer

  1. 1.

    • På skole
      15
    • På jobb
      9
    • På fest
      15
    • På byen
      9
    • Gjennom venner
      24
    • Gjennom familie
      2
    • På nettet
      18
    • Annet
      23


Recommended Posts

  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg møtte min utkårede da jeg jobbet i en hemmelig gren av forsvaret (kan ikke snakke om det). Han var leiemorder for et stort firma jeg heller ikke kan snakke om, og var sendt ut for å drepe meg, pga

Mannen i mitt liv møtte jeg ikke langt herfra... Egentlig ganske tilfeldig og spontant - og jeg var vel litt sånn NEI - han er IALLEFALL ikke interessant... Jeg var vel egentlig mer opptatt av broren

Hundesonen

jaja, mitt første møte med min mann var bare morsomt egentlig. Jeg ville IKKE ha noe forhold, og i hvert fall IKKE med en svenske fra Malmø... Han fulgte meg hjem og var slettes ikke svensk *ler* Han var fra nordnorge han :icon_redface: (veldig lett å forveksle når du har hatt tequilarace først :aww: ) Han ville ha ett forhold med meg til tross for at jeg dro frem det verste i meg. Til tross for at jeg nektet å gi fra meg tlf nr, så ringte han på kvelden etter litt detektivarbeid. Jeg var fullstendig fortapt! Historien er litt lenger, men dette var den korte versjonen.

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og noen av oss ER tullingene. :lol:

Oh Nirm, I love you. :lol:

Så festlig! Det er lenge siden vi har hatt kontakt nå - mange år, men vi var sammen da jeg gikk på videregående en periode.. For... ehm... 12-13-14 år siden...

Jess! Endelig blir det litt trekantdrama på hundesonen! Ta fram klørne jenter, og la sjalusien herje fritt! :lol:

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess! Endelig blir det litt trekantdrama på hundesonen! Ta fram klørne jenter, og la sjalusien herje fritt! :lol:

Haha! Ååh, jada! Nå kommer jeg med øks og motorsag og ødelegger denne koselige tråden! Tenke seg til! 12-ish år siden og greier! Farlig farlig!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Vel :lol: Jeg skulle eeegentlig ikke ut den kvelden jeg. Cattn "overtalte"(sikkert kjempevanskelig å overtale en oversosial Synnøve med munndiare) til å bli med henne på jobb. Jeg slengte på meg en ok bukse, monster dunjakken og satt håret opp i en topp. Så helt ok ut :lol:... Så stod jeg da på enden av baren, på god vei ned i drink nr to... Det ramlet folk inn dørene hele tiden, men av en eller annen grunn kikket jeg plutselig opp, og ble møtt av ett gråblått blikk ;) yeps, det var min M. :) Han er ganske så sjenert av seg (og var rimelig på bris) så jeg spurte han ut om hva han drakk Osv :lol: Mao, jeg sjekket han opp!

Vi snakket sammen i over fem timer :lol: jeg sørget for st han hadde nr mitt (høhø) og siden har det bare sagt klikk klikk ;)

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt annet. :lol: Første gang jeg møtte typen/deltidssambo'n var når jeg skulle se på leiligheten foreldrene hans leide ut i kjelleren. Han hjalp sine foreldre med å finne ny leieboer. Første gang jeg så han satt han ute i sola i bar overs med halvlangt hår, solbriller og mye blekk på kroppen. Jeg kan jo ikke si annet enn at tanken på å leie leilighet i nærheten av noe så yummy ikke smakte vondt. ;) Hadde kjæreste på den tida så vi rakk å bli godt kjent før jeg ble singel igjen. Nå har vi (med en liten off-periode for et par år siden på omtrent 2-3 måneder) vært sammen i 7 år. Hadde ikke trodd det skulle skje ettersom det er en markant aldersforskjell, men what can I say? Love works in mysterious ways! :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt annet. :lol: Første gang jeg møtte typen/deltidssambo'n var når jeg skulle se på leiligheten foreldrene hans leide ut i kjelleren. Han hjalp sine foreldre med å finne ny leieboer. Første gang jeg så han satt han ute i sola i bar overs med halvlangt hår, solbriller og mye blekk på kroppen. Jeg kan jo ikke si annet enn at tanken på å leie leilighet i nærheten av noe så yummy ikke smakte vondt. ;) Hadde kjæreste på den tida så vi rakk å bli godt kjent før jeg ble singel igjen. Nå har vi (med en liten off-periode for et par år siden på omtrent 2-3 måneder) vært sammen i 7 år. Hadde ikke trodd det skulle skje ettersom det er en markant aldersforskjell, men what can I say? Love works in mysterious ways! :wub:

Akkurat dette hadde og vært litt interessant å kjøre anonym spørreundersøkelse på :P Hvor vanlig det er med mer eller mindre markante aldersforskjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, aller første gang var på dugnad der hvor vi begge jobbet som frivillige. Han sendte meg et malingsspann :lol:

Et par uker etterpå var alle vi frivillige på snurrepipperifylla, de to jentene jeg var med forsvant i noen guttearmer, så jeg satt alene litt før jeg så et kjent fjes, nemlig han karen fra dugnaden, så da, dritings som jeg var, ruslet jeg bortom. Vi satt vel og snakket stort sett hele natta, etterhvert begynte vi å kline, og sånn utpå morgenkvisten ble jeg vel med ham hjem. Og dro aldri :lol: Neida, men jeg ble til langt på kveld, til han skulle på jobb igjen. Vi hadde snakket om mye, blant annet om filmen The Birds og at jeg ikke hadde sett den selv om jeg hadde den, og kvelden etterpå tikket det inn en sms om vi skulle se den en kveld snart :) Og da gjorde vi det, og da avtalte vi å se en annen film neste gang.

Dette er vel 4 år og 4 mnd siden nå :) Vi ble offisielt et par rett før jul det året, men for mange var vi et par lenge før det :lol:

Så krysset av på fest :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møttes på KISS-aften på John Dee. :aww: Altså på by'n. Vi var de to mest hårete pudlene på stedet, og ble trukket mot hverandre. Han fant meg senere på facebook via en felles bekjent - og deretter dro jeg til han for å se på CD-samlinga. :lol: Snart tre år siden nå.

Det er forresten en markant aldersforskjell her og. :shifty:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møttes et par ganger da jeg var på feltarbeid. Da var han sånn hotshot i miljøet jeg forska på, og vi har figurert mye i media sammen uten at vi møttes. Fant hverandre igjen i sommer. Viste seg at han er verdens fineste mann, gitt. :heart:

SÅ NÅ ER dere dere to? :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen i mitt liv møtte jeg ikke langt herfra... Egentlig ganske tilfeldig og spontant - og jeg var vel litt sånn NEI - han er IALLEFALL ikke interessant... Jeg var vel egentlig mer opptatt av broren - eller egentlig ingen av dem - jeg skulle jo ikke ha noen mann i hus, jeg... Men så drev venninna mi med litt sånn fiksing da, og foreslo en date - og etter litt om og men fant jeg ut at ok - DETTE kan bli bra, det :D.

Nå er jeg stuck med en som akkurat nå for tida lukter vondt og er veldig hårete, men herregud som jeg elsker ham :lol:

74635_600083756685504_1040247238_n.jpg

  • Like 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen i mitt liv møtte jeg ikke langt herfra... Egentlig ganske tilfeldig og spontant - og jeg var vel litt sånn NEI - han er IALLEFALL ikke interessant... Jeg var vel egentlig mer opptatt av broren - eller egentlig ingen av dem - jeg skulle jo ikke ha noen mann i hus, jeg... Men så drev venninna mi med litt sånn fiksing da, og foreslo en date - og etter litt om og men fant jeg ut at ok - DETTE kan bli bra, det :D.

Nå er jeg stuck med en som akkurat nå for tida lukter vondt og er veldig hårete, men herregud som jeg elsker ham :lol:

Hahaha, jeg tenkte i går at nei, sånt kunne jeg ikke skrive for øøøøøøyyyy dette er en seriøs tråd om menneskeschjæster, men Siri derimot kliner til :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg tenkte i går at nei, sånt kunne jeg ikke skrive for øøøøøøyyyy dette er en seriøs tråd om menneskeschjæster, men Siri derimot kliner til :lol:

Æ'kke så følsom, jeg :lol:.

.... også ble det alt for mange historier å fortelle om jeg skulle lagt ut om hvordan jeg møtte mannen i mitt liv :lol:.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig tråd :wub: Elsker at det er så mange forskjellige historier. Noen var det kjærlighet ved første blikk, andre var venner lenge før det skjedde noe, noen var til og med uvenner. Noen traff hverandre helt tilfeldig, andre hadde vennene hjulpet til med å spleise :ahappy: Nå føler jeg at kjærligheten kan finnes over alt! :D

Sånn ellers er ikke jeg heller på utkikk, men skjer det så skjer det :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ NÅ ER dere dere to? :P
Det har vi vært helt fra andre gang vi traff hverandre, men nei, vi er fortsatt ikke "kjærester". ;)

Vanskelig, det her? :teehe:

Forøvrig må jeg bare si at det Marie skreiv traff meg veldig. Kanskje ikke kjærlighet ved første blikk, men i alle fall til siste. :heart:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg får ofte raskere bånd med hannhunder jeg omgås, men jeg har nok selv landet på at det er tisper jeg skal ha nå. Foretrekker å ha hund som ikke skal tøffe seg eller bli tøffet på av andre hunder (og min erfaring er at dette er svært mye mer utbredt blant hanner enn tisper, selv om det det å forvente uansett kjønn blant noen raser), og synes ikke det er stas med høy kjønnsdrift hele året og stresset det kan medføre heller. Men hanner er generelt noe friskere (på den måten at det er flere tisperelaterte plager enn hannhundrelaterte) og ikke variabel i forhold til egen syklus som noen tisper er. 
    • Hannhunder kan sikkert være fine dyr for noen, men det er dessverre ikke min personlige opplevelse, og den jeg har hatt ga ikke særlige gode erfaringer med kjønnet. Jeg foretrekker helst tisper, især siden man nå ønsker drive oppdrett. Syntes de er mer seriøse, ærlige og stabile oppå det igjen. For ikke å snakke om manglende snoppevask, markering og lettere for samkjønnsaggresjon For all del, jeg kjenner trivelige hannhunder, og en gang i fremtiden var planen å forhåpentligvis importere en trivelig og fin en. Men har skjønt at å planlegge hund skal jeg ikke gjøre, det går aldri som jeg vil   
    • Jeg eier en selveier leilighet i et sameie. Helt uproblematisk. Leste vedtektene før jeg bydde/kjøpte og snakket med megler om dyrehold også først.  vi er vel rundt en 70 enheter tror jeg totalt på 5 bygg. Og jeg vet det er minst 10 hunder som bor her fast pr.d.d + folk som passer hund med ujevne mellomrom. Og en hau med katter er det også. Eneste regelen vi har er at hunder ikke skal i heisen pga allergi, det går bra siden hvert bygg kun er 4 etasjer. Tror dog det er folk som bryter den regelen ganske ofte som bor høyere opp en meg i første. 😂  Relativt nytt bygg da, ferdigstilt i 13/14 og dermed veldig god lydisolering også. 
    • Han fikk vite det når vi hadde hilsa på valpene! 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...