Gå til innhold
Hundesonen.no

Back in the saddle again...


Mari
 Share

Recommended Posts

  • Svar 382
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, da trekker jeg pusten dypt og lar det stå til. Nå må ingen jinxe dette altså. Så her får vi sitte i plenum på sonen og kaste never med salt over skuldre, hamre knyttnever i tre og korse over hals,

Hun er så søøøøt!

Vi er i Stavanger enda. Flyet hjem gratulerer rundt sju, og det vi flyr innom Bergen. Hun er så god og trygg og kosete! Ååh, dette er bare beste dagen!

Guuuu' så gøy!! Jeg bare ELSKER bullterriere, og hun her var jo absolutt intet unntak da. Fantastisk morro, unner dere dette til tusen Mari!! Fingre, tær og haler krysses i dette huset - og begge mine omplasseringsdyr nikker helt enige i at man kan møte sin firbeinte livsledsager på den måten og - en som man kan ha i maaaange mange år!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter hun egentlig, og hvorfor må hun ha nytt navn? Eller heter hun Snella kanskje? Det er jo søtt jo! :D

Hun heter Bokka. :) Jeg synes ikke det passer henne helt. Men det er mulig det gjør det når jeg får henne i hus altså.

Hun blir kalt snella i mellomtiden, hun er jo helt klart ei lita snelle! :D

Guuuu' så gøy!! Jeg bare ELSKER bullterriere, og hun her var jo absolutt intet unntak da. Fantastisk morro, unner dere dette til tusen Mari!! Fingre, tær og haler krysses i dette huset - og begge mine omplasseringsdyr nikker helt enige i at man kan møte sin firbeinte livsledsager på den måten og - en som man kan ha i maaaange mange år!

Du er kjempesøt, Aya! Jeg er blitt en blodfan av omplasseringshunder jeg. Steike det er mange diamanter der ute, og valpetiden er oppskrytt som bare pokker. Jo valpen er jo søt, men det glemmer man fort når man oppdager at den er dum som en brødskalk, kan ingen verdens ting, biter deg til blods og bæsjer på kjøkkengulvet ditt? :lol:

Neida, de har sin sjarm de og, men nå passer det best med en frisk og voksen hund som kommer levert trivelig og forutsigbar.

Og søt nok er hun vitterlig! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, Bocca er jo sånn kjemenam mørk sjokolade!

Og en liten minibulle må jo være minst like proppfull av antioksidanter!!!

Bocca_top_three_columns_full.jpg

Og når jeg googlet etter bildet så var det mest leppebilder, tror det betyr lepper på spansk eller italiensk :lol:

Edit: det er italiensk, og betyr muzzle :D mulig jeg er overtrøtt, men syns det passer bra på en bulle jeg :lol:

Endret av Teserere
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om sjokkisen, men er ikke helt meg. Boca betyr munn på spansk. :)

Ja, kanskje hun skal hete Sonen. :lol:

Jeg har gravd noe innmari nå, og jeg trooor dette kan være snella som valp! (Ikke helt sikker da, så litt forbehold der.) Men man kan få diabetes av mindre jo!

8396101372_901b901abc_z.jpg

I dag har jeg kommet fra til at jeg skal høre om min 8 år gamle niese vil være med og ta fly for å hente henne. Hun var Fydas største fan, og var så utrolig lei seg da vi mistet henne. Tror hun kommer til å bli kjempeglad. :)

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om sjokkisen, men er ikke helt meg. Boca betyr munn på spansk. :)

Ja, kanskje hun skal hete Sonen. :lol:

Jeg har gravd noe innmari nå, og jeg trooor dette kan være snella som valp! (Ikke helt sikker da, så litt forbehold der.) Men man kan få diabetes av mindre jo!

8396101372_901b901abc_z.jpg

I dag har jeg kommet fra til at jeg skal høre om min 8 år gamle niese vil være med og ta fly for å hente henne. Hun var Fydas største fan, og var så utrolig lei seg da vi mistet henne. Tror hun kommer til å bli kjempeglad. :)

Er det mulig? :wub::wub::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om sjokkisen, men er ikke helt meg. Boca betyr munn på spansk. :)

Ja, kanskje hun skal hete Sonen. :lol:

Jeg har gravd noe innmari nå, og jeg trooor dette kan være snella som valp! (Ikke helt sikker da, så litt forbehold der.) Men man kan få diabetes av mindre jo!

8396101372_901b901abc_z.jpg

Herregud, du kan jo ikke poste sånt her da! NommenlillesakenkommeogbohosAymeeskaldu :wub:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...