Gå til innhold
Hundesonen.no

Back in the saddle again...


Mari
 Share

Recommended Posts

  • Svar 382
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, da trekker jeg pusten dypt og lar det stå til. Nå må ingen jinxe dette altså. Så her får vi sitte i plenum på sonen og kaste never med salt over skuldre, hamre knyttnever i tre og korse over hals,

Hun er så søøøøt!

Vi er i Stavanger enda. Flyet hjem gratulerer rundt sju, og det vi flyr innom Bergen. Hun er så god og trygg og kosete! Ååh, dette er bare beste dagen!

Jeg er som en liten unge jeg nå. Marimannen dro nettopp på jobb og jeg ba ham om å ikke forlate meg hjemme en hel dag sammen Mastercardet. :lol:

Ååå jeg kjenner meg SÅ igjen! :lol: Man bare Må shoppe til nykomlingen, bitte litte granne..... :innocent:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet,ikke ante jeg at man kan glede seg sånn for at noen man ikke kjenner fra noe annet enn et forum skal få seg hund :huh::D .

Men jeg fikk gleden av å kjenne Bomsen :wub: til en bruker her inne en stund så,HERLIGE RASEN :wub: :wub: .

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå har du henne under nkk theim? Da vil jeg se henne altså :D

Jeg vet ikke? Gjør jeg? Rekker jeg å finne handler og melde henne på isåfall?

Herlighet,ikke ante jeg at man kan glede seg sånn for at noen man ikke kjenner fra noe annet enn et forum skal få seg hund :huh::D .

Men jeg fikk gleden av å kjenne Bomsen :wub: til en bruker her inne en stund så,HERLIGE RASEN :wub: :wub: .

Så søt du er! Jeg gleder meg skikkelig, skikkelig, skikkelig jeg også!

Mari; Jeg kan sende på deg ei meld når vi har våre svært uhøytidlige utstillingstreningene våre, så kan du komme og trene me oss :) Sist, så var det flere forskjellige raser, så sammen burde vi nok klare å finne ut av det ;)

Ja, det må du gjøre. Men aller helst så vil jeg slippe å lære meg dette da, og heller bestikke andre til å gjøre jobben for meg... Hint... Hint...?

Når du får henne er du nødt til å lage egen tråd og legge ut MASSE bilder av henne!

Jaaaaa! Tenk så fine sommerbilder jeg skal ta av en nedrøyta og tynn bompibjørn som nettopp har levert sine valper! :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen Mari...nå asså..legge ut sånne valpebilder...blir så valpesyk..herregud så herlige små hvite :heart:

Blir spennende med hund i hus igjen. Gleder meg til bildespam :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo rett rundt hjørnet! :frantics:

Smula vet det ikke enda, men hun gleder seg :lol:

Her er forresten infoen om hundefestivalen http://hundefestivalen.no/index.html

Jeg har tittet på! Tar gjerne mot handling hjelp altså. Men hun er neppe i storform da, er ikke så lenge etter valpene er levert.

Må bare få omregistrert dyret og meldt på, så er vi good to go. Skal bli så artig å få hund igjen, og jeg tror tøtta gleder seg hun også, helt uten å vite om det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tittet på! Tar gjerne mot handling hjelp altså. Men hun er neppe i storform da, er ikke så lenge etter valpene er levert.

Må bare få omregistrert dyret og meldt på, så er vi good to go. Skal bli så artig å få hund igjen, og jeg tror tøtta gleder seg hun også, helt uten å vite om det. :)

Jeg tipper at etter to måneder med masse tur og aktivitet så er hun fit for fight jeg, men det vil jo vise seg. Kan gjerne handle henne jeg om du vil og det ikke kolliderer med Smulisen sine eskapader :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at etter to måneder med masse tur og aktivitet så er hun fit for fight jeg, men det vil jo vise seg. Kan gjerne handle henne jeg om du vil og det ikke kolliderer med Smulisen sine eskapader :D

Ja, jeg har belaget meg på det. At du tar henne altså. :lol: Du har til og med tilbudt deg å være sjåfør jo. Prøver å snike meg inn i utstillingsgalskapen gjør du. :P

To måneder ja. Da har vi god tid til at du kan bli kjent med henne også. Oppdretter sier hun er enkel å stille. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har belaget meg på det. At du tar henne altså. :lol: Du har til og med tilbudt deg å være sjåfør jo. Prøver å snike meg inn i utstillingsgalskapen gjør du. :P

To måneder jeg. Da har vi god tid til at du kan bli kjent med henne også. Oppdretter sier hun er enkel å stille. :)

Ja, jeg kjører jo ca forbi deg på veien uansett så skyss og alt er no problem. Blir morro det :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kjører jo ca forbi deg på veien uansett så skyss og alt er no problem. Blir morro det :D

Du, det kommer til å bli veldig koselig. Gleder meg. :) Håper det kommer plenty sonenfolk.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...