Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

...sitter jeg å leser litt om Chodsky Pes som er godkjent for utstilling og registrering i Norge på nasjonalt nivå fra i år av.

Ser ut som en liten langhåret Schäferhund/Finsk Lapphund blanding jo :P

chodsky-pes-01-800-600.jpg

Den så jo bare rar ut, den der :lol:

La nu det ***** treet stå, barnålene overlever dere. Om du ikke klarer noen ting, så klarer du ikke noen ting, sånn er det bare. Drit og dra i ting som liksom må gjøres, det står faktisk om livet til både deg og minsten, om du ikke innser det kommer jeg og kjefter deg ut !!!!!

Som om jeg skulle sagt det selv :D. RAK: Gå og legg deg i sofaen!!!!!

Er jeg stappmett etter å ha spist restemiddag fra i går... med Ingefærøl til :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

...sitter jeg å leser litt om Chodsky Pes som er godkjent for utstilling og registrering i Norge på nasjonalt nivå fra i år av.

Ser ut som en liten langhåret Schäferhund/Finsk Lapphund blanding jo :P

chodsky-pes-01-800-600.jpg

aprpos, er det noen som vet hva en dansk spitz er? Prøvde å google den, men fikk kun treff på andre spisshundraser som bor i danmark...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nu det ***** treet stå, barnålene overlever dere. Om du ikke klarer noen ting, så klarer du ikke noen ting, sånn er det bare. Drit og dra i ting som liksom må gjøres, det står faktisk om livet til både deg og minsten, om du ikke innser det kommer jeg og kjefter deg ut !!!!!

RAAAAAKSHAAAAAA!!! Nå hører du!! SITT NED og gjør INGENTING!!

Jeg nekter å ta Lupin på pass bare fordi du er så forbaska sta at du ikke lytter til 1. OSS 2. kroppen din.

Bytur på hundene idag, jeg har nemlig også kranglete kropp og jeg hører på den jeg (RAK!). Tok en sveip innom gravlunden og hilste på tantebarnet mitt. Fant han ikke først så jeg ringte søs, men den forklaringen på akk hvor han lå førte meg mange runder rundt andre gravstener. Da jeg egentlig hadde gitt opp og begynt på veien ut derfra så vips...der sto han rett foran meg. Fikk oss en god prat vi, og hundene fulgte nøye med. Lovte han skal få lys og blomster snart og det ble han glad for :)

:fish::console:

Lurt! Du burde holde på til du kollapser og blir sendt på sjukehuset igjen syns jeg. Så kan du heller få næringa intravenøst mens du er lenka i en seng de neste 8 mnd, det blir ikke noe ekstra på bonden din da. Det er sikkert ikke kjedelig heller, du storkoste deg jo de dagene du lå der nå i forrige uke, ikke sant?

Tør ikke quote alle - jadajada jada! Men altså dere er veldig søte og snille og sånt, men skal jeg gjøre stort mindre enn jeg gjør så kan jeg ikke gå på do selv engang. Og dere - jeg både spiser og drikker og holder på 95% av mat og drikke. Det er egentlig ikke så ille. Bare orker ikkeno før jeg blir sliten, og det er littebitt irriterende. :aww: Ble litt mye i går med å være i fjøset noen timer, selv om jeg stort sett satt med kalven - og gå 2 km med hestene dagen før var FOR mye - det er helt greit, men jeg har ikke gjort en brøkdel av det i dag. SÅ det så!

I morra ringer jeg legen så jeg får tatt nye prøver som forhåpentligvis er veldig bra...

Også bare fordi jeg er teit, så lurer jeg på hvordan jeg skal overleve å miste min elskede Snuser om jeg ikke får lov til å gjøre noe som helst. Nope - er ikke så bra med henne. :( Hun er heldigvis litt mindre stressa i dag etter at vi var ute, enn hun har vært de andre dagene, men hun er virkelig ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke quote alle - jadajada jada! Men altså dere er veldig søte og snille og sånt, men skal jeg gjøre stort mindre enn jeg gjør så kan jeg ikke gå på do selv engang. Og dere - jeg både spiser og drikker og holder på 95% av mat og drikke. Det er egentlig ikke så ille. Bare orker ikkeno før jeg blir sliten, og det er littebitt irriterende. :aww: Ble litt mye i går med å være i fjøset noen timer, selv om jeg stort sett satt med kalven - og gå 2 km med hestene dagen før var FOR mye - det er helt greit, men jeg har ikke gjort en brøkdel av det i dag. SÅ det så!

I morra ringer jeg legen så jeg får tatt nye prøver som forhåpentligvis er veldig bra...

Også bare fordi jeg er teit, så lurer jeg på hvordan jeg skal overleve å miste min elskede Snuser om jeg ikke får lov til å gjøre noe som helst. Nope - er ikke så bra med henne. :( Hun er heldigvis litt mindre stressa i dag etter at vi var ute, enn hun har vært de andre dagene, men hun er virkelig ikke bra.

:hug: Jeg vet så inderlig godt hvordan du har det! For meg var bare det å dusje noe som måtte nøye planlegges for det tok ALLE kreftene mine den dagen, i tillegg måtte jeg sitte i dusjen og noen måtte være hjemme for jeg hadde en tendens til å besvime. Av erfaring kan dette dessverre ta noen måneder før det blir bedre. (og du kan dessverre ikke styre det selv, bortsett fra å gjøre det værre ved å overanstrenge deg). God bedring og god klem til deg :)

Håper snuseren har det greit sånn at du slipper å måtte ta stilling til det også akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Ja jeg tror det er noen soniser i det området, evt var. Jeg begynner i fast jobb i Orkanger 18 februar, og siden en får mye mer for pengene der enn i Trondheim er det ikke det dummeste stedet å flytte :)

Spennende med ny jobb og området der er fint det ;) Min farfar bodde på Fannrem (men mange år siden han gikk bort da :hmm: ). Fannhvit og Huldra bor jo i området også. Og kanskje enda flere soniser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også bare fordi jeg er teit, så lurer jeg på hvordan jeg skal overleve å miste min elskede Snuser om jeg ikke får lov til å gjøre noe som helst. Nope - er ikke så bra med henne. :( Hun er heldigvis litt mindre stressa i dag etter at vi var ute, enn hun har vært de andre dagene, men hun er virkelig ikke bra.
:hug:

Nå er det noen naboer som driver og skyter opp raketter igjen... Og MYE og! Tuf ble stressa! Nå vet jeg hvilket hus idiotene bor i, og skulle ønske jeg turde å gå bort og kjefte :(

Har litt lyst til å fyre av en rakett opp i ræva på vedkommende :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk jeg på vekten.. Var oppå den andre uken i des og innså at jeg hadde gått opp litt, surmulte litt og fant ut at jeg bare kunne gi fæææn resten av des og spise hva jeg ville. Vel, har gått ned nesten 4 kg jeg! :D

Motsatt på meg... gaaaaah! :bug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

299074_450265311695291_1668232715_n.jpg

Litt for mye ISo-støy, men Ganzien er da fin i allefall :wub:

Og Raksha: Jeg vet hvor slitsomt det er å være fanget inne i sin egen kropp, men tro meg, lytt til kroppen og legg deg flat på sofaen. Om du så må ligge der og gro i åtte måneder fremover så må det bare bli sånn :hug:
Du har ikke bare deg selv å tenke på nå :flowers:


Hilsen ei som vet hvor ille det kan gå.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: Jeg vet så inderlig godt hvordan du har det! For meg var bare det å dusje noe som måtte nøye planlegges for det tok ALLE kreftene mine den dagen, i tillegg måtte jeg sitte i dusjen og noen måtte være hjemme for jeg hadde en tendens til å besvime. Av erfaring kan dette dessverre ta noen måneder før det blir bedre. (og du kan dessverre ikke styre det selv, bortsett fra å gjøre det værre ved å overanstrenge deg). God bedring og god klem til deg :)

Håper snuseren har det greit sånn at du slipper å måtte ta stilling til det også akkurat nå.

Huff :hug: Jeg besvimer heldigvis ikke, men venter til bonden er inne med å vaske håret, sånn tilfelle. Og takk :=)

Snusern synger nok på siste verset om ikke cartrophenen bestemmer seg brått for å begynne å virke. :( Så må antakeligvis ta den avgjørelsen ganske kjapt.

:hug:

Takk :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snusern synger nok på siste verset om ikke cartrophenen bestemmer seg brått for å begynne å virke. :( Så må antakeligvis ta den avgjørelsen ganske kjapt.

Det er veldig, veldig trist og ekstra trist at du skal behøve få det midt oppi resten :hug: Du må allikevel ta vare på deg selv og frøet ditt nå, det er også veldig, veldig viktig. Qui tar henne imot med brask og bram, og en real spurt med masse lek rundt på tunet, når hun kommer. :hug: igjen.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig, veldig trist og ekstra trist at du skal behøve få det midt oppi resten :hug: Du må allikevel ta vare på deg selv og frøet ditt nå, det er også veldig, veldig viktig. Qui tar henne imot med brask og bram, og en real spurt med masse lek rundt på tunet, når hun kommer. :hug: igjen.

:cry: Takk - verste er at jeg ser for meg de to børne rundt og være helt i hundre. :wub:

Må ringe vet. i morra, så får vi ta det derfra. Hun er heldigvis mindre stressa etter at vi var ute i dag, men til gjengjeld så gidder hun ikke reise seg når det kommer noen inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke til å quote, men Ganzie: De bildene dine er bare så nydelige!

Jeg har klippet litt på Symra jeg. Bare labber og hårtupper da, men jeg kunne egentlig tenkt meg å klippe mer, hun er alt for langhåret nå. Nå skal jeg snart spise laks og penne med parmesan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klipp

Også bare fordi jeg er teit, så lurer jeg på hvordan jeg skal overleve å miste min elskede Snuser om jeg ikke får lov til å gjøre noe som helst. Nope - er ikke så bra med henne. :( Hun er heldigvis litt mindre stressa i dag etter at vi var ute, enn hun har vært de andre dagene, men hun er virkelig ikke bra.

Du kan få gå på do selv, men ikke noe mer :aww:

Og kjempetrøsteklem :cry:

Håper egentlig du kan se ann litt til for din egen skyld, men livet er vel dessverre ikke sånn. :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nu det ***** treet stå, barnålene overlever dere. Om du ikke klarer noen ting, så klarer du ikke noen ting, sånn er det bare. Drit og dra i ting som liksom må gjøres, det står faktisk om livet til både deg og minsten, om du ikke innser det kommer jeg og kjefter deg ut !!!!!

Go tulip! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da rakk moderatorne å svinge seg mens jeg testet ut signatur. Tok litt tid å finne liten nok str selv om jeg fjernet den med en gang jeg oppdaget hvor stor den var. Men nå plager den forhåpentligvis ingen.

:cry: Takk - verste er at jeg ser for meg de to børne rundt og være helt i hundre. :wub:

Må ringe vet. i morra, så får vi ta det derfra. Hun er heldigvis mindre stressa etter at vi var ute i dag, men til gjengjeld så gidder hun ikke reise seg når det kommer noen inn...

:hug:






Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snusern synger nok på siste verset om ikke cartrophenen bestemmer seg brått for å begynne å virke. :( Så må antakeligvis ta den avgjørelsen ganske kjapt.

Uff trist og lese så sender deg en kjempe stor :hug::hug: også må du love meg at du passer godt på deg selv også opp i alt dette :hug:

Snart siste kvelds lufting på de små også er det sofa tid for meg resten av kvelden og sikkert natta for jeg har skikkelig laken skrekk for tiden :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skjerpe seg skjerpe seg* Og jeg har jo tilogmed hatt influensa, i godt over 1 uke. Den hadde jeg mens jeg enda var sørpå i Sandvika. Så hvem vet, kanskje jeg hadde schwineflu da. Eller A. Eller B. Og nå har jeg akkurat gjort meg ferdig med en halsbetennelse jeg fikk rett etterpå. Så hallo. Jeg er jo superpreppa i immunforsvaret.

Men så tenker jeg... gnrk, samboer kommer snart hit. Og han jobber jo på Norges største flyplass. Tro all den smitten han har på seg / i seg. Jeg vil ikke være så sær at jeg nekter å kline med han, men samtidig... exchange of body fluids freaks me out now :frantics: Men han er jo vaksinert. I 2009, så den kan jo være svekket.. Det er fuckloads av folk som er sjuke på jobben hans. åååhehehåååå. Fram og tilbake, fram og tilbake. Hodet mitt burde kobles ut i en periode nå :P

Takk, det trengs!!! Jeg skal fortsette samme opplegget selv :P

Og uansett om man BLIR sjuk. Så betyr det jo ikke at man dævver. Tenk så mange som har vært lagt inn på sykehus den siste uka nå, vi har ikke hørt om noen flere dødsfall. Nei, så nemlig. Hører du hodet mitt >_>

Døh, min samboer jobber på et av Norges største sykehus, med alvorlig syke mennesker, hvor de har hatt multiple influensainnleggelser i det siste (ikke på hans avdeling da), man trenger ikke bli dødssyk lell. Hverken jeg eller samboer er vaksinert heller :) Burde vel vært, men sånn ble det bare ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det høres ut som en veldig fin ordning  Min senior kan ikke gå så lange turer lengre pga. en dårlig skulder, men samtidig har hun bare ett gir, og det går i hundre hver eneste tur. Så jeg må begrense henne veldig for at den skuldra ikke skal bli enda verre. Hun er jo en liten hund så jeg hadde håpet på å kunnen gå turer med henne i sekk, men det var hun i hvert fall ikke interessert i 🙈 Hun har også blitt fullstendig hemningsløs på sine gamle dager (et snev av demens?), så hvis jeg ikke følger med på henne hele tiden driver hun med de mest utrolige akrobatiske påfunn (som å kaste seg ned trappa), så her er det selvmordsforebygging på daglig basis... Heldigvis har vi Nosework da, som hun elsker. Det er virkelig en fantastisk aktivitet for gamle hunder, og ettersom, det er uoffisielt kan vi konkurrere selv om hun går på medisiner. Til helga skal vi på kurs i Nosework, og i juli er vi påmelding Nord-Norges første Nosework-konkurranse  Så helt dødt er det ikke her, men savner det livet vi hadde før utrolig mye. Dette er første gang jeg har gammel hund, så jeg er nok litt i sjokk over hvor begrensende det faktisk er.  Ellers luftet jeg så smått tanken på å kjøpe ny hund som kan bo hos min mor inntil videre, og hun var ikke helt fremmed for det. Den eneste innvendingen var "men hva gjør vi når jeg skal reise bort?" 😅 Hun og samboeren har hatt hund i "alle år", men nå som pensjonister ønsker de et litt friere liv uten hund. Men en hund som kan bo der, samtidig som jeg har det meste an ansvaret ellers, er kanskje ikke en helt fjern idé? 🤔
    • Hilse på Izuba. Henter i juni.)  
    • Jeg har en eldre hund som ikke kan konkurre eller trene så mye lenger. Hun får lengere turer, masse bad og er mer på hengekøyetur. Hun blir også lånt ut til andre, hun er  med en som jogger korte strekninger , og elsker det. Får jo valp nå, og er utrolig fornøyd med den ordningen.
    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...