Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Takk :D Gjør det! Så kan du og Manisen komme på Bergens besøk :D

Takk! Ja, det er det vi håper :lol::drool:

Jah! :D

Haha så kult! Gubben har fått en videohilsen fra selveste Bruce Dickinson siden han ikke fikk blitt med til Stockholm for å treffe han personlig. Han som er sååå Iron Maiden fan! :D Bruce er en kul og snill mann!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Så fint vær det er ute! Sol og litt skyer her og der. Jeg drømmer meg bort og later som om jeg er ute i skogen med pelsene, langt borte fra alle andre. Til og med uten sus fra biler langt i det fjerne. Sekken på ryggen, kakao i termosen og niste og eplekake fra helgen oppi. En dagstur der vi går langt om lenge og lengre enn langt, men vi har også tid til kos og lek under rasten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Codan får du billig av meg, altså *enda sur pga dustekjerringa der inne som nekta noe som helst utbetaling da bilen min ble stjålet og alt inventaret var borte da den ble funnet igjen - fordi bilen ble stjålet på EGEN GÅRDSPLASS*

Codan er de samme som enda ikke har betalt meg tilbake egenandelsen etter naboen sin lekasje, samme hvor mye jeg har mast. For "de får ikke tak i eieren". Hva er poegnet med forsikring da liksom..

Nå er vel Blaze en del år yngre enn Toya, men hun lever også uten forsikring. Litt surt når skaden i høst dukket opp, men nå var det ikke korsbåndet likevel, så da ble det ingen operasjon/vurdering rundt det.

Tvi tvi

Jeg har vel egentlig lovet Blaze at 4 operasjoner rekker i hennes liv.. men får vel se hvor standhaftig jeg er på det om det blir aktuelt igjen. :|

dakar blaze :aww:

Jeg har pratet med gjensidige og jøssom det ble billig det her :D Kjekt med samboer som har NITO rabatt.

Flyttet hundene over til gjensidige og tok bilen der og landet på en veldig god pris. Spare tusenlapper fra hva vi har nå hjalp veldig!

Før har jeg ikke fått det billigere av de, men det fikk jeg nå :D Så da ble jeg veldig glad egentlig og flytter alt fra Codan til Gjensidige. Jeg har måtte ha i Codan pga bilen, alle andre skulle ha MYE mer av meg. Men nå har jeg bikket 30 år, 70% bonus o.l. så da ble det faktisk 3000 billigere totalt med alle forsikringene, ett par litt dyrere og ett par mye billigere enn tidligere. Men hele pakken ble rett og slett billigere totalt :D

...har jeg vært på nesten 5 km tur hvor litt over halvparten var på truger. Ble god, svett og varm selv om det ser ut som jeg har gått ****** treigt og tusslet avgårde :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... krysser jeg alt jeg har for at Taz har en frisk hund, etter å ha vært med til veterinæren i dag.

Jeg begynner å lure på om jeg har vært veldig heldig med mine hunder :/

Å nei, ikke noe galt igjen! :(

Lykke til Ane, veldig fint hus - MYE finere enn leiligheten. Så nå kan dere nesten ikke gå for den uansett, for det gikk jo bare noen dager før du fant noe bedre. :aww:

Vi har også alt i gjensidige, veldig fornøyd. :)

... sitter jeg her og er nervøs mens mannen er på møte ang jobben. Nå kan det hende han må jobbe i oppsigelsesfristen likevel og kanskje med dårligere arbeidstider (det er vel ikke lov, men jeg frykter det verste når jeg er nervøs..) - og isåfall forsvinner det lille positive som var med at han mistet jobben. Da blir det mindre tid til å lete etter ny jobb også.

Uff jeg hater sånn usikkerhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi som kjenner deg vet jo at du bare er barnslig som ikke liker fisk og fiskemat. Du VET det er sunt, sant? :P

Det gjelder å være middels i alt - da får man aldri kommentarer på noe som helst (hilsen hun som er så mainstream at hun nesten er uvanlig :lol:)

Willy trekker kjerring på ski:

http://youtu.be/3j2zLUOyB2k

Det så veldig koselig ut! Hvordan er det på Budor om dagen? Svigers sier det er for kaldt å bruke hytta der nå. Nå er det vel meldt mildere vær helgen som kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere astmatikere: hvor dårlige er dere før dere bestiller legetime? Jeg hadde influensa for 2-3 uker siden, og har vært litt slapp etter det. Har hatt vondt i muskler/ledd, vært ganske kortpusta og hatt litt tørrhoste, men ikke noe surkling. Nå har jeg hatt vondt i halsen og feber på rundt 39 grader et par dager, og er forferdelig tett (men ikke forkjøla). Hoster og surkler og piper, vondt å puste, og jeg savner det gamle forstøverapparatet mitt, for å si det sånn. ;)

Spørsmålet er egentlig: hadde dere sett det an noen dager til, eller ringt legen? Jeg er litt bekymra for lungebetennelse (dette ligner), men samtidig veit jeg at jeg blir litt hysterisk av å ha feber. :P Kom ikke gjennom hos legekontoret i dag, men skal ringe dem igjen i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: litt morsomt at jeg akkurat fikk svar av Codan at de var langt billigere og de ble dyrere pga :blabla:

Veldig kjekt å skrive: jeg får det billigere hos Gjensidige og de kommer til å kontakte dere anngående oppsigelse. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 3000 av mamma og pappa til å kjøpe klær for, de sa at de spanderer masse greier for broderen mtp bryllupet +gave, søs sine unger får masse stæsj og nå mente pappa og mamma at jeg svømte i masse av klærne mine... Nå har jeg brukt 4000 på klær (1000 av egne penger hoho) og eier maaasseee fint! :D

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere astmatikere: hvor dårlige er dere før dere bestiller legetime? Jeg hadde influensa for 2-3 uker siden, og har vært litt slapp etter det. Har hatt vondt i muskler/ledd, vært ganske kortpusta og hatt litt tørrhoste, men ikke noe surkling. Nå har jeg hatt vondt i halsen og feber på rundt 39 grader et par dager, og er forferdelig tett (men ikke forkjøla). Hoster og surkler og piper, vondt å puste, og jeg savner det gamle forstøverapparatet mitt, for å si det sånn. ;)

Spørsmålet er egentlig: hadde dere sett det an noen dager til, eller ringt legen? Jeg er litt bekymra for lungebetennelse (dette ligner), men samtidig veit jeg at jeg blir litt hysterisk av å ha feber. :P Kom ikke gjennom hos legekontoret i dag, men skal ringe dem igjen i morgen tidlig.

Jeg ville dratt snart ja. Du gjør det liksom bare verre med å vente :aww: duste legen kaster jo den astma tingen etter meg

.. har jeg ordnet så jeg jobber hjemmefra resten av uka, så slipper jeg å bekymre meg alt for mye om hundene.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter badmintonspillingen i går har jeg klart å få vondt i høyrearmen min, sånn vondt som man får når man har skrevet for harde livet i mange timer. Litt støl rett og slett. Det passer jo ypperlig når jeg har tre timers eksamen i dag. :P

:|

Jeg har vært på NAF og fått EU-godkjent bilen min, så var det unnagjort. Symra og jeg har ruslet litt rundt i hagen et par ganger, hun har heldigvis funnet ut at det går an å tisse i egen hage, borte ved bilen for eksempel. Jeg har også hatt henne i langline ute en stund, men hun sto tydeligvis og spiste på noe bak bærbuskene mine, tipper det er kattedoplass der. Altså måtte hun komme inn sporenstreks. Vi skal snart prøve å gå en litt lengere tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei - jeg innrømmer det; det føles ganske ok å stå i kø på butikken med mine avakadoer, vaniljekesambokser og div frukt når han bak meg kjøper 2x first price frossen pizza.

Dømmer ingen, men du vet - ny uke nye muligheter? :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig litt typisk. Nå får jeg straks sokker til Noomi så hun skulle kunne være ute og leke i snøen. Så nå er det plussgrader og alt er bare vått, vått og vått, og hun kan ikke bruke de ute... :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... sitter jeg her og er nervøs mens mannen er på møte ang jobben. Nå kan det hende han må jobbe i oppsigelsesfristen likevel og kanskje med dårligere arbeidstider (det er vel ikke lov, men jeg frykter det verste når jeg er nervøs..) - og isåfall forsvinner det lille positive som var med at han mistet jobben. Da blir det mindre tid til å lete etter ny jobb også.

Uff jeg hater sånn usikkerhet!

Ikke noe mer jobbing, men de fikk vite at de bare får lønn i en måned, ikke tre. Så egentlig verre enn jeg klarte å være nervøs for, og da haster det jo veldig å finne ny jobb.

Nei nå gir jeg opp. Ikke dette vi ville ha å tenke på nå!

Kan ikke bare baby komme ut, da blir sikkert alt magisk bra - siden det har skjedd så mye trist og dumt i løpet av svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det bare å sitte og oppdatere dogweb hvert 5 minutt frem til svaret kommer :frantics: Relling som røntget, og han syns ikke det så noe ille ut men nå lukker jeg ørene for alt sånt siden jeg ble så skuffa sist :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mer jobbing, men de fikk vite at de bare får lønn i en måned, ikke tre. Så egentlig verre enn jeg klarte å være nervøs for, og da haster det jo veldig å finne ny jobb.

Nei nå gir jeg opp. Ikke dette vi ville ha å tenke på nå!

Kan ikke bare baby komme ut, da blir sikkert alt magisk bra - siden det har skjedd så mye trist og dumt i løpet av svangerskapet.

Åååh Marie :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det bare å sitte og oppdatere dogweb hvert 5 minutt frem til svaret kommer :frantics: Relling som røntget, og han syns ikke det så noe ille ut men nå lukker jeg ørene for alt sånt siden jeg ble så skuffa sist :frantics:

får dere svaret alt i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får dere svaret alt i dag?

Nei men jeg kommer til å starte med venting i dag fordi jeg ikke klarer å vente.. :P

Både vi, oppdretter og tispeeier har noen lange ventedager fremover nå :P

Stakkar Thorvald da, vi lot ham surre løs på rommet mens sprøyta skulle virke, han snusa rundt og logra, også logret han saktere og saktere og saktere, også snublet han et par ganger, og så fikk han beskjed om å legge seg ned og da sovnet han før hodet traff gulvet :P Ikke greit når kroppen slutter å virke sånn den skal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mer jobbing, men de fikk vite at de bare får lønn i en måned, ikke tre. Så egentlig verre enn jeg klarte å være nervøs for, og da haster det jo veldig å finne ny jobb.

Nei nå gir jeg opp. Ikke dette vi ville ha å tenke på nå!

Kan ikke bare baby komme ut, da blir sikkert alt magisk bra - siden det har skjedd så mye trist og dumt i løpet av svangerskapet.

:hug::flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...