Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar

Mirai
 Share

Recommended Posts

• Svar 7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Åh så sushi på rema i går. Men droppet dem siden de så alt annet enn helt ferske ut. *dø litt av misunnelse* (at å spise noe som helst annet enn druer utgår i dag, det snakker vi ikke om).

Nei, jeg ville holdt meg unna Rema-sushi! (Uansett, egentlig :P ) Jeg har dobbeltsjekka med jordmor om sushi er greit, og det var null problem, sa hun :) Enhver sushikokk med respekt for seg sjøl jobber vel med ferske råvarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ville holdt meg unna Rema-sushi! (Uansett, egentlig :P ) Jeg har dobbeltsjekka med jordmor om sushi er greit, og det var null problem, sa hun :) Enhver sushikokk med respekt for seg sjøl jobber vel med ferske råvarer.

Jordmor? Er det noe jeg ikke har fått med meg, eller har du ei lita bolle i ovnen?

Man blir jo snart babysyk av alle gravide og med små bebiser på sonen... Men har nå enda noen viktig milepæler i livet som skal ordnes først, som f.eks. utdanning og gjerne et hus :)

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor? Er det noe jeg ikke har fått med meg, eller har du ei lita bolle i ovnen?

Man blir jo snart babysyk av alle gravide og med små bebiser på sonen... Men har nå enda noen viktig milepæler i livet som skal ordnes først, som f.eks. utdanning og gjerne et hus :)

Ja, det er babyboom på sonen nå :P

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putlet litt med slektsgranskning igjen. Og funnet ut at noen "påstår" at min mormor har vært gift/samboer/hatt barn med en som har et etternavn som tilhører en annen del av slekta. :P

En vakt igjen. Og så er det fri. I morgen skal både hus og Noomi vaskes. Hun har party her idag sammen med Vida, og må lage bjørnelydene sine. Hun er særdeles dårlig på å leke alene, og noen MÅ jo ha lyst til å leke. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen Margrete!!!

Hjemme og helt bunnfrossen etter to timer lang playdate med en 5-6 månder gammel lapphundtass, kjempekos! Gutta gikk godt overens, selv om mini var litt slitsom var Thorvald sitt sedvanlige hypertålmodige seg. Takk og lov. De fikk litt pauser fra hverandre, og i en lang periode gikk de rolig og snusa og kosa seg. Fine gutter :) Nå skal jeg se ferdig episoden med Broen jeg sovna fra i går (TAKK MALINCK!), og spise litt. Og sjekke bildene jeg har tatt i dag :)

Det falt i smak? :ahappy: Må ikke røpe noe da, jeg har bare sett to episoder selv.

.. lager jeg middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det falt i smak? :ahappy: Må ikke røpe noe da, jeg har bare sett to episoder selv.

.. lager jeg middag.

A'a. syns det var spennende :ahappy: Har ikke sett mer enn en episode selv da, så jeg får ikke røpa noe :P

Pelsmølje fra playdate i dag!

484761_10152484849685341_1922325344_n.jp

Er glad Thorvald var så snill me'n jeg. Flinke gutten min. Han er egentlig god selv om han har vært dust i det siste :wub:

• Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne fra Indiana Janzsó-tur. Aiko er verdens beste stifinner og Imouto er sterk som en okse, og sjøl med 1/3 kroppsvekt i kløven klatrer hun opp de villeste skråninger og finner veien.

Hun fikk gå litt løs i et område med mye ferdsel, sånn at jeg veit at det ikke er noe dyr der, og hun gikk faktisk sammen med oss hele tida, med unntak av en liten runde på under 2 min! :banana::lol:

Fantastisk hvordan glitrende snø og dype daler og verdens beste jenter får tungsinnet vekk igjen i alle fall de timene vi er ute. :heart:

• Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist endel remasushi, den er helt grei egentlig, men tar ikke sjansen nå, nei. :)

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å lure på hva du tulla med, så sjekka facen din, og hvor er det blitt av Mariemannen?

Hallo! Du må jo gripe sjansen når du har han. Nummer er første pri! :D Jeg vet ikke hva jeg gjør på byn, men jeg kommer alltid hjem med numre, og deler vist ut mitt, og jeg har samboer :P haha. Fy Ane!

Gratulerer så mye med dagen, Margrethe :) Håper du og dere får en fin dag! :flowers:

Hehe, du henger lenge etter. Det er ikke noe jeg vil skrive om her uansett.

Ja, jeg vet. Burde sagt noe ihvertfall, men ble visst ikke mer enn den blikkvekslingen. Jeg skulle gjort det legendarisk! Det var så kort tid, så jeg rakk ikke å tenke på hva jeg kunne si :P Og ja, fy Ane! :lol:

Inne fra fin tur i stallen med Gunhild. Blondie var god og fornøyd i den nye genseren sin :aww: Etterpå måtte jeg kjøpe noe mat på søndagsåpen butikk, fordi jeg var for lat til å ta to turer til butikken i går. Så fylte jeg bensin og vasket den grå bilen min slik at den ble hvit igjen :D Nå skal jeg redigere bilder av 101 dalmatinere :aww:

Gratulerer med dagen Margrete :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er babyboom på sonen nå :P

Grattis er vel på sin plass da :)

Men jeg skal ikke klage, forhåpentligvis har jeg en liten hårete baby her om tre måneder, og det hjelper endel!

Da er det halvtime til familebursdagen til kjæresten begynner, berlinerbollene (uuuten fyll) skal snart inn i ovnen for tining og så rulles i sukker. Gleder meg allerede! Og håper tanta hans har med sine fantastiske og luftige boller!

Med andre ord, så tror jeg at jeg må gi alt på trening til uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakkerpia!!

Jaah. :ahappy::wub:

Sånn apropos praten om koseører og kosehoder - dette fjeset bare ber om å bli nusset på og kost med og øretafset :wub:

543882_10151397485775631_1080544848_n.jp

Det gjør det, helt klart! :wub:

Fantastisk lys ute nå, med ferskenfarget himmel og sol på fjellene!

Og jaggu skal det bli like pent i morgen og!

A'a. syns det var spennende :ahappy: Har ikke sett mer enn en episode selv da, så jeg får ikke røpa noe :P

Pelsmølje fra playdate i dag!

484761_10152484849685341_1922325344_n.jp

Er glad Thorvald var så snill me'n jeg. Flinke gutten min. Han er egentlig god selv om han har vært dust i det siste :wub:

Herlig bilde!

Akkurat nå er jeg veldig glad jeg ikke maste TJ med meg på tur, for han støvsuga både 1. og 2.etasjen mens jeg var ute han, og har rydda i skjenken i tillegg. Da gjenstår det bare å sette på en maskin eller to med klær (og henge de opp selvsagt) så er dagens husarbeidsplikter unnagjort.

Og så var det den forbaska prosjektoppgaven da ... 1.utkastet skal levers i morgen, og jeg er skikkelig ikke motivert for å rette opp i det jeg allerede har skrevet (fikk inn et nesten fullstendig 1.utkast til vurdering sist gang) samt skrive miljøprogram. Jaja, det er vel bare å bite tenna sammen og få gjort noe fornuftig på den. Har enda noen timer på meg, skal ikke leveres før 13 i morgen. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..har jeg sett Free Willy 3,på tv..

Jeg vil ha en "Willy" <3 :D

Hundene styrer med sitt,og jeg kan tenke meg de går av skaftet når det om 20min kommer ei venninne innom,som hverken de eller jeg har sett,siden før jul ;)

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk en god tur med jentene i formiddag, så var det å gyve løs på skraping av lim igjen. Det er nå unnagjort, og vegger og gulv der inne er vasket. Hadde egentlig planlagt å sparkle der i dag også, men jeg bestemte meg for at resten av dagen i dag så skal jeg slappe av. Litt helg må jeg også ha :aww:

Og så har jeg stekt en kalkun! Veldig god og mør - som vanlig :P Den må jo nødvendigvis renses og fryses i løpet av kvelden. Skal lage en salat også, til lunsjen i morra :) Og så må jo selvfølgelig jentene få smake :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...