Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

:lol: hun skiller seg litt ut ja! Men vakre er de alle tre :D Ligner Mana på pappaen sin?

Njaaa, litt. Hun har det typiske hvite masken som faren sin har. Men faren er ikke så veldig stor han heller egentlig :P

Litt ned på siden her ser du pappan. Eine heter han.

http://www.redferret.no/mana/mana.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Jeg fikk ikke smakt på eplekaken min i går. Den ble revet bort før jeg kom til kakebordet. Det betyr at jeg må bake eplekake i dag, sant? For eplekake hjelper sikkert også litt mot sår og blåmerker som jeg har klart å pådra meg. Anbefaler ikke å danse på et en meter høyt bord om man ikke er helt stødig på beina. Eller å gå over en skøytebane når man har promille. Eller krabbe rundt på et gulv for å skulle si unnskyld uten at noen legger merke til det (det fungerer forresten veldig dårlig, det blir visst lagt merke til når et relativt voksent menneske krabber rundt på gulvet i et festlokale). Men herlighet for en artig kveld det var. Helt klart verdt det! Jeg liker Ås-trønderne, vi er i grunnen ganske trivelige.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen Margrete

Tusen takk :D

Gratulerer med dagen, Margrete! :hug:

Tusen takk for klem og gratulasjon!

Gratulerer så mye med dagen, søteste, snilleste Margrete :flowers: Her i Bergen er det sol og blå himmel i dag (vi vet jo alle hvor "ofte" det skjer liksom :lol: ), så du har uten tvil oppført deg fint i år :aww:

Ja om vi tar Bergen med i betraktningen. For i Oslo var det overskyet, men litt snill har nå vært, for det var ikke nedbør

Gratulerer med dagen til Margrete! Håper du får en fantastisk søndag :sorcerer:

Takk gratulasjon og fin tryllemann :D

Gratulerer med dagen, Margrethe! :)

Tusen takk :D

Gratulerer så mye med dagen, Margrethe :) Håper du og dere får en fin dag! :flowers:

Tusen takk :D Den har vært så fint atte :)

Gratulerer med dagen Margrete!!!

Tusen takk :D

Gratulerer med dagen Margrete!! :D:sorcerer: :sorcerer:

:sorcerer:

:sorcerer:

:sorcerer:

Tusen takk for fine tryllemenn og gratulasjon!

Gratulerer med dagen Margrete :D

Tusen takk :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Har jeg kommet på masse ting i dag, som jeg kanskje må ordne opp i..
Noen som har fått regning fra sædbanken til NKK i 2012/13? Jeg har nemlig ikke fått noe, så nå begynte jeg å stresse litt med at kanskje ikke spermen er registrert?!

Også kom jeg på at jeg måtte varsle lånekassa om at jeg har fått fritak for en eksamen, hvilket betyr at jeg vil ta 51 studiepoeng i dag i steden for 60 poeng, så greit at de vet årsaken og ikke tror jeg henger etter i studieforløpet.

Sikkert noe mer jeg skulle ha gjort, men siden jeg utsetter en oppgave jeg skulle ha skrevet masse på, så gjør jeg alt annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaa, litt. Hun har det typiske hvite masken som faren sin har. Men faren er ikke så veldig stor han heller egentlig :P

Litt ned på siden her ser du pappan. Eine heter han.

http://www.redferret.no/mana/mana.html

Ligner på søsknene sine da :D (Så da er hun ikke en bytting iallefall :lol: )

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så sliten!

Aner ikke hvorfor Anette skriver at hun redder dagen, oppå der, men hvis det er fordi hun er drugdealer og dealer drugs til hodepinesoppen, piller som faktisk FUNGERER, slik at jeg har overlevd dagen, og fordi hun har levert ny laptop til Soppen (som nå står og innstallerer det som trengs, men jeg soser på den gamle), så er jeg helt enig! :thumbs:

Er KJEMPEvarm, KJEMPEsliten og KJEMPEmett! Hundene fikk hvert sitt griseøre (som Skinny er så elskelig at hun spiser OPPI veska mi, men jeg orker ikke gjøre noe med det), Pippa har pipa på pipeballen (høhø), og nå orker jeg egentlig ikke å røre meg, engang, så da gidder jeg ikke det.

Har hatt en innmari koselig helg, da, med venner og hunder og fine folk! :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krilo: Ha med et tøybur som du setter på badet, der høres det ikke så godt om det blir litt voffing, og hunden føler seg hjemme i buret.

Han er ikke vant til å være i bur utenom i bilen.. Da tror jeg han har det bedre i bilen.. Får vel bare se det ann litt, og hvordan han roer seg og om det er mye lyder der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på 2-timers tur med Rotaflor og lille, søte Frida-frosk. Og når hun skjønte at Mocca ikke er skummel, men kan løpes med, ja da løp de da :) Og Margrete, dette er min fødselsdagsgave til deg; vi gikk på VANNET!!! Tenker du ble glad for en slik gave ja, det kan du ta med deg innerst i sinnet ditt og suge på når ting er teit, du fikk meg ut på vannet du, helt uten å vite om det :lol:

eccon_Thank_You_Laugh.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puuuh. Hjemme! Vært i Oslo i dag, pg jeg er litt glad for at jeg ikke bor i den byen, altså. Bygging her og bygging der, pluss endel omkjøring der. Det er ikke mer enn 4-5 år siden jeg flyttet derfra, og mye har blitt gjort der, gitt. Men fant frem til slutt. :lol:

Nå sitter jeg her med en flattelatte i fotenden av sofaen, og en basselusk på siden. Kosedyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil lage knekkebrød! Men vi har ikke bakepapir :(

Bruk smør, de hadde ikke bakepapir før i tiden, det fikk jeg vite tidligere i tråden nemlig :D:sorcerer:

Nå står bolledeigen min til heving på baderomsgulvet, det er nemlig dritvarmt. Litt for varmt kanskje, kanskje de begynner å steke seg. Kanskje flytte ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bananen: 5 år er jo en eeeeeevighet. Det skjer mye på 5 dager her. :lol: jeg kan kjøre et sted ene arbeidsuka, men må kjøre et helt annet sted neste uke. :P
Fatter ikke hvordan Osloborgerne takler det! Men igjen, det var ikke et problem da jeg bodde der, da klarte jeg å orientere meg eundt det aller meste. Men læll, rotete by. :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg sparet Borderen noen hårstrå iallefall :D

og veldig glad pillene fungerte soppen :D og bra laptopen er bra :D

Nå har jeg klødd meg i hodet over kaffemaskinen, jeg antar jeg skal stoppe den selv når den er full nok som den skal være? :aww: hello, det forstod ikke jeg og jeg har nå kaffevann over halve kjøkkenet :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus
Bruk smør, de hadde ikke bakepapir før i tiden, det fikk jeg vite tidligere i tråden nemlig :D:sorcerer:

Hmm.. Joda det går jo selvfølgelig! Men det betyr at jeg må vaske langpanna... Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh... :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_0821_zps84bba454.jpg

:whistle:

Kom ikke å fortell meg at det er over metern mellom badekaret og veggen der. Jeg tipper det er standard 15 cm bredde, og da er det kun 80 cm imellom. Er det feks de på 10 cm, så er det bare 55 cm i mellom... Joda, det er mulig det er 20 cm fliser, og da er det vel 1,04-06 i mellom, men det ser slett ikke sånn ut. Det at badet er langt og smalt betyr ikke at det er stort nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står det eplekake i ovnen, og jeg har skiftet sengetøy. Legg til halvannen time med rydding og vasking av Samfunnet og huset vi hadde nach i, samt en times tur med Geo, så har dette i grunnen vært en relativt produktiv dagen derpå. Har riktignok sovet to timer på sofaen også da, men det er vel lov. Nå gleder jeg meg til eplekake med krem og eplejuice til! Nam nam nam.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke smakt på eplekaken min i går. Den ble revet bort før jeg kom til kakebordet. Det betyr at jeg må bake eplekake i dag, sant? For eplekake hjelper sikkert også litt mot sår og blåmerker som jeg har klart å pådra meg. Anbefaler ikke å danse på et en meter høyt bord om man ikke er helt stødig på beina. Eller å gå over en skøytebane når man har promille. Eller krabbe rundt på et gulv for å skulle si unnskyld uten at noen legger merke til det (det fungerer forresten veldig dårlig, det blir visst lagt merke til når et relativt voksent menneske krabber rundt på gulvet i et festlokale). Men herlighet for en artig kveld det var. Helt klart verdt det! Jeg liker Ås-trønderne, vi er i grunnen ganske trivelige.

Det er jente som kan feste! :lol:

Lurer på om jeg skal prøve å steke vafler? Har veldig lyst på, men kommer nok til å angre meg etter en ferdigstekt plate. Ta en yoghurt i stedet kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...