borderen Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Litt forandring. Jeg gikk amokk på cleanrun, ettersom broren min kommer hjem en tur fra USA! Men jeg kjøper ikke dette fordi det er jul, men fordi det passet å kjøpe det nå (tilbud på canis og gratis frakt/ingen toll fra USA). Amira får sitt egne BOT dekken (hun har bare lånt Kiter sitt som er veldig stort): Kiter får et stort pop-up bur: Også skal jeg skifte ut noen av de utslitte lekene (og lagre mange av disse nye). SÅ billig i USA! Mange slike: Kong med pip og hull til tau + rutebånd og kjegler fra canis og BOT sengetrekket Også må jeg skaffe noen nye apporter. Har hatt en del hunder på kurs som syntes de smakte veldig godt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Mange slike: Kong med pip og hull til tau Også må jeg skaffe noen nye apporter. Har hatt en del hunder på kurs som syntes de smakte veldig godt. Doffen hilser og sier at alle disse er kjempebra og Doffen approved. Og I tillegg de med tau, da har du alt du trenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Vet ikke enda. Blir vel noe snop til både bikkja og katta. :icecream: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Vurderer å benytte anledningen for å kjøpe en sånn Nina Otteson-leke. Ellers blir det vel noe ekstra godt til ham mens vi har pinnekjøtt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Mini får denne sengen: http://www.amazon.com/Lounge-Sleeper-Self-warming-16-Inch-20-Inch/dp/B003YIIJGM/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1355170939&sr=8-2&keywords=self+heating+pet+bed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Jeg får penger, så jeg skal gi meg selv lappen til jul, så på nyåret så skal jeg kjøpe en forsinket julegave til oss for resten av pengene en BIL!!! (skal kjøpe speilreflekskamera og akvarium også, så iår får jeg kjøpt meg masse som jeg virkelig trenger og ønsker meg, best av alt uten billån) Ellers så får hun småting som grisehaler osv av meg som hun har å holde på med, også får hun litt forskjellig av resten av familien. Har bestilt små lys til halsbåndet hennes som snart kommer i posten, kan vel late som det er julegave til hun også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Vanligvis får ikke hundene i huset mer enn noe godt å tygge på og gleden av å spre gavepapir rundt i stua, men nå trengte Gneisen både ny sele og et dekken så da kaller vi det en julegave, og da kan vi jo ikke kjøre forskjellsbehandling her så da får Mikke BOT-dekken. I tillegg så tar jo resten av familien litt av så jeg regner med at det blir både diverse godis og leker fra dem også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Han skal få det samme som i fjor. Noe han har ønsket seg et helt år, men aldri ellers får. Gaven hans kommer riktignok etter alle de andre gavene på julafen, men det er verdt å vente på. Han får MAKULERE papir!! Tenk det! Alt det fine julepapiret og ikke minst pappen til masse bittesmå fine, fine biter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Jeg har dessverre runna utstyrs-handlingen :/ han har alt. Men jeg vurderer et halsbånd fra collarmania da... bare fordi liksom. Det skal være knallrosa. Men det blir nok ikke før etter jul. Også trenger han jo potesokker da, det kan han få. Håper han får noen fine matskåler i stativ som jeg ønsker meg da, av noen. Men ikke av meg, er litt for dyrt Nå spiser han av en hurpe-tallerken fra ikea. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Han skal få det samme som i fjor. Noe han har ønsket seg et helt år, men aldri ellers får. Gaven hans kommer riktignok etter alle de andre gavene på julafen, men det er verdt å vente på. Han får MAKULERE papir!! Tenk det! Alt det fine julepapiret og ikke minst pappen til masse bittesmå fine, fine biter Får nok noe sånt han min og, han eeelsker å rive ting i bittesmå biter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Her pakker vi inn noe bein/hundegodis, så får de en pakke hver å dille med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Mine skal få en time for gjennomgang og årlig sjekk hos Kiropraktor, og "resten" går til evt kastrering av Talli når når hun skal bli karriere kvinne. Ellers syns jeg de får mer "gaver" enn meg igjennom hele året Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HKB Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Her blir det nok noen nye tyggebein og leker. Han får vanligvis bare de "kjedelige" hudbeinene da stemor er litt fisefin på lukt, men tenkte jeg skulle slå til med noe litt mer digg i julen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Tyggebein og leker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 et griseøre eller en grisehale til hver Kan hende noen skikkelige bein også. Gamlehunden fikk alltid et griseøre pakket inn i julepapir, lagt under treet. Han ventet med å åpne gaven til det var hans tur. Et år glemte vi gave til hunden (FY OSS). Hunden var vel 12 år og satt og VENTET på gaven sin (hallo- hvor blir den av?). Det endte med at jeg gikk på kjøkkenet og pakket inn et griseøre. Julekvelden var da reddet (nei man skal ikke menneskeliggjøre hunder, men de får da vaner de også..) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Mana får vel noe å tygge på, samt en leke eller noe. Tennisball med pipelyd kanskje? *flir* Ellers haaar jeg planer om weightpullsele, så den får hun vel etter røntginga, den får telle som en sen julegave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Ulla-Britt Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Ny seng, siden hun har herjet i stykker den gamle. Og ny klosliper, siden jeg mistet den gamle inn i veggen. I tillegg sørger mamma for at hun får noe hun kan pakke opp selv. Mammas medisterkaker pleier å være en slager. Og en ball. Alltid en ball. Foreldrene mine har som regel en pakke til alle dyra også, som jeg ikke har noe med å gjøre. I tillegg til at de kjøper gaver fra dyra mine til hele familien. Mye dyr i fokus de årene bror og familien ikke er der. Vi må kompensere for at de er bannlyst annenhvert år. Det er de koseligste julefeiringene. Katten i toppen av treet, og hunden som river i gavepapiret og tisser på treet. Idyll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Tenkte å sy flere pysjer til henne hvis jeg har tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikkjehuset.no Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Jeg har vært så oppfinnsom i år at de får vært sin gamle tøffel, innpakket selvfølgelig, og i tillegg får Ronja en Rogzball med tenner fra oss nærmeste. De har gått å siklet på disse tøflene siden forrige vinter, og stjålet dem ved flere anledninger så nå er det på høy tid at de havner under juletreet. Jeg regner også med at det blir noen godsaker under treet fra hundevennene i nabolaget. Hundene skal derimot gi bort en veldig fin julegave i år. Tante har fått pus, så hundene har vært med å kjøpt et digert kattemøbel. Ronja har testet klorebrettet mens Maya har testet hulen. Veldig gøy :santa: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Tenkte å sy flere pysjer til henne hvis jeg har tid. Hun har jo så få :angel: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Nå har hundene fått sin første julegave, og det fra jobben... Eller, det er opprinnelig tenkt til meg, men så sa hun at kanskje jeg ville gi det til hundene (hun vet hvor mye de betyr for meg). At de kom til å elske det. Og jeg trenger flere pledd til dem, samt at dette er sinnsykt mykt og godt. Jeg vet de kommer til å elske det. Det blir pledd til å ha oppi biabeden det tenker jeg. Må skaffe meg ett til da, siden de skal ha hver sin seng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Har ombestemt meg. Det blir nye potesokker og nomesele på bompi til jul. Til neste år skal jeg vurdere adventskalender til gutten... Litt nytt utstyr hver dag i desember? Jaaaaa! :santa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Bliss er den som får mest gaver av mine hunder i år. Hun skal få: Hurtta Outdoors Ultimate Warmer, Hurtta Lifeguard Munkjakke, bungeeleker fra tug-e-nuff, og 2 x hole-e-roller. Ben skal få diverse tyggesaker og en stor jollyball. Maja ville bare ha ting hun kunne spise, sa hun. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Han får en bamse som piper, også liker jeg å tru at det at jeg kommer hjem etter tre måneder borte fra han får være julegave nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Zoey får BOT nettingdekken, nytt bilbur, ny bil og en haug med godis... Billy må få et tykt vinterdekken (som han kommer til å hate), noe leker, nytt bilbur, ny bil og masse godis (ps: Den nye bil en er bittelitt presang til meg også da.. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts