Gå til innhold
Hundesonen.no

Den lille store aka Cujo


Emilie
 Share

Recommended Posts

Endelig - endelig er har jeg blitt sankt bernhardseier igjen! Arveprinsen heter Bernweiler's Gentle Guardian, til daglig Cujo. Det kommer nok flere bilder og tekst etter hvert, men til å begynne med, her er bildene jeg til nå har tatt av nurket:

096_zps6f560578.jpg

119_zpsfac832e1.jpg

Og her er mamman og pappan:

P6290004.jpg

  • Like 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Endelig - endelig er har jeg blitt sankt bernhardseier igjen! Arveprinsen heter Bernweiler's Gentle Guardian, til daglig Cujo. Det kommer nok flere bilder og tekst etter hvert, men til å begynne med,

Zzz...

Jo, litt mer om knøttet: ganske lat, ganske uredd og veldig, veldig, veldig deilig. Først og fremst så håper jeg at han blir en frisk og rask hund, man kan jo aldri vite, selv med de beste forutsetnin

Å gudameg :wub: :wub:

Og mer info takk! :D Presentasjon av foreldrene? Og hvordan er denne lille tassen?

Ja, han er et fantastisk nurk :D Det kommer mer, har bare ikke gått helt opp for meg at han er her hos meg og er min helt egen :P

Hellandussen, så søt!

Er vel en korthåret om sin mor? :) Har "drømt" litt om en korthåret St.barnhard siden jeg så "Beethoven" som liten, hehe, de er jo virkelig pene!

Jepp, han er korthåret. Og ligner ganske mye på mamman i tegningene, så blir spennende å se hvordan han utvikler seg :)

Åh gud! <3

For en nydelig bamse! Og moren var skikkelig fin!

Er lov å gi beskjed om han trenger å sosialiseres på eurasierfjott.. ;)

Hehe, ja, når han varer lenger enn fem minutter før han sovner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, litt mer om knøttet: ganske lat, ganske uredd og veldig, veldig, veldig deilig. Først og fremst så håper jeg at han blir en frisk og rask hund, man kan jo aldri vite, selv med de beste forutsetninger. Han er allerede en mammadalt, selv om han er sosial. Det er liksom bort og hilse og flørte, før man går tilbake igjen til mor. Han er nå nærmere 14 kg, og selvsagt bare en liten bebis enda. Med flerfoldige trapper både inni og utenfor huset, så mistenker jeg at jeg kommer til å bli ganske sterk i armene etter hvert :P

Når bebisen ikke er bebis lenger skal vi på utstilling. Også kommer vi til å trene lydighet. Det er de foreløpige, konkrete planene - jeg klarer sikkert å finne på flere aktiviteter til oss etter hvert som tiden går.

Her litt bilder fra i dag, og jeg sier bare en ting, det er søren ikke lett å ta valpebilder når man bare er en person:

034_zpsdc60cbdd.jpg

048_zps6e18ebcc.jpg

069_zps56995ce6.jpg

075_zps8f61dc3b.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser ut som en bamse! Jeg må få hilse på en dag :wub:

Men du, fortell! Jeg trodde det var uaktuelt med en sånn en nå? Var det planlagt? Du har vært godt flink med å holde det hemmelig, ellers så har jeg gått glipp av noe :lol:

Og jeg trodde først han het suppeToro :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...