Gå til innhold
Hundesonen.no

Den lille store aka Cujo


Emilie
 Share

Recommended Posts

Tusen takk, dere :D

Han ser ut som en bamse! Jeg må få hilse på en dag :wub:

Men du, fortell! Jeg trodde det var uaktuelt med en sånn en nå? Var det planlagt? Du har vært godt flink med å holde det hemmelig, ellers så har jeg gått glipp av noe :lol:

Og jeg trodde først han het suppeToro :lol:

Ja, han er som en liten bamse, enn så lenge :P

Ja, jeg har egentlig ligget litt lavt, fordi jeg vil ikke gå rundt og glede meg til noe, for så å bli skuffet - det har jeg opplevd før, nemlig. Jeg har liksom ikke tenkt at jeg har fått valp, før den har vært her, fysisk hos meg :) Men du har rett, det var ikke helt planen med valp enda, men så ble Venus syk i sommer, og så innså jeg at hun faktisk ikke er noen ungdum lenger, og det å være hundeløs er uaktuelt. Så ble det valp nå likevel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Endelig - endelig er har jeg blitt sankt bernhardseier igjen! Arveprinsen heter Bernweiler's Gentle Guardian, til daglig Cujo. Det kommer nok flere bilder og tekst etter hvert, men til å begynne med,

Zzz...

Jo, litt mer om knøttet: ganske lat, ganske uredd og veldig, veldig, veldig deilig. Først og fremst så håper jeg at han blir en frisk og rask hund, man kan jo aldri vite, selv med de beste forutsetnin

Guest Kåre Lise

Tusen takk, dere :D

Ja, han er som en liten bamse, enn så lenge :P

Ja, jeg har egentlig ligget litt lavt, fordi jeg vil ikke gå rundt og glede meg til noe, for så å bli skuffet - det har jeg opplevd før, nemlig. Jeg har liksom ikke tenkt at jeg har fått valp, før den har vært her, fysisk hos meg :) Men du har rett, det var ikke helt planen med valp enda, men så ble Venus syk i sommer, og så innså jeg at hun faktisk ikke er noen ungdum lenger, og det å være hundeløs er uaktuelt. Så ble det valp nå likevel :D

Gratulerer med med bamsen din og kos deg med han, det fortjener du, har vel ventet lenge nok nå. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene. Dån altså. For en utrolig herlig liten sak! En sånn hadde passet godt til vårt hundehold nå tror jeg, rolig og gosselige som de er, så jeg ble litt misunnelig her. Måtte ivrig minne meg selv på siklingen og håravfallet, så får vi se hvordan det går utover dagen.

Grattis, Emilie! Vel unt! Heldige dere som fant hverandre. :)

Men hvis han ikke heter Toro-posesuppe, så sier du kanskje "Tårro" eller? :)

Tårrå isåfall. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis han ikke heter Toro-posesuppe, så sier du kanskje "Tårro" eller? :)

Jeg er en enkel sjel, jeg sier bare Toro, samme uttale som suppen, men også suppen er oppkalt etter det spanske ordet :)

Kjære vene. Dån altså. For en utrolig herlig liten sak! En sånn hadde passet godt til vårt hundehold nå tror jeg, rolig og gosselige som de er, så jeg ble litt misunnelig her. Måtte ivrig minne meg selv på siklingen og håravfallet, så får vi se hvordan det går utover dagen.

Grattis, Emilie! Vel unt! Heldige dere som fant hverandre. :)

Tusen takk!! :D Han er vidunderlig, kan anbefales (og oppdretteren har fortsatt flere, deilige valper til salgs).

Her er litt mer av fjotten:

198_zpsb9da0eac.jpg

311_zpsc6173dff.jpg

179_zps388d45c5.jpg

168_zps31bfbe57.jpg

139_zps40a06e62.jpg

042_zpsb5affae5.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser jo ut som en ekte kosebamse jo! Herregud for en skapning! Får lyst til å løfte han opp, ta han under armen og sovne med "bamsen". For et bedårende ansikt på han!

Ja, jeg gjør det hver kveld, halve gleden med sånne bamser er å ha dem i sengen, hehe (ja, jeg har stor seng :P ). Men løfte opp og ta under armen begynner å bli tungt etter hvert :lol:

Nokjo for deg? :D

http://shirt.woot.com/offers/my-hero

7a6746aa-acaa-4311-a68b-5880ad01270c.png

(veldig bra sted å bestille tskjorter, gjort det ørtogførti gang. bra kvalitet og bra leveringstid. 20dollar inkl frakt)

Haha, ja, det kan være noe for meg :P Får ønske meg til jul :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

418-x3O3UML._SL500_AA300_.jpg

Selv om Toro er et kjempefint navn så er han så klisje at han nesten burde hett Plushy. :D

Haha, ikke sant! Han ser og kjennes ut som et kosedyr, eller en tegneseriefigur :P

Nydelig valp! :D Enig med Mari, han ser ikke ekte ut engang!

Og Maria synes Mari kan få seg en sånn en. Den hadde Marifamilien likt! :D

Det tror jeg også, deilig, deilig sanktisvalp :heart:

Skal ikke se bort ifra at Marifamilien hadde likt lynnet på en slik en. Men innpakningen er noget ugunstig må jeg innrømme. :)

Ja, han blir nok stor og litt siklete, men oh, så rolig og snill :innocent:

Gratulerer med en aldeles nydelig liten bisk (liten enn så lenge da, regner med at han kommer å være nydelig hele sitt liv.. flir.. om ett år må du gå tilbake til disse bildene og forundre deg over at det er samme skapning liksom..)

Tusen takk! Hehe, ja, han vokser som ugress også, hatt ham en uke og han har sikkert lagt på seg et kilo for dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, for fire-fem dager siden var det liksom grønt gress og fortsatt litt løv på trærne, men nå har plutselig vinteren gjort krav på Bergen. Så her er det nå både snø og kuldegrader, men ser ikke ut som den lille mannen plages :)

001.jpg

023.jpg

043.jpg

037.jpg

047.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...