Emilie Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Endelig - endelig er har jeg blitt sankt bernhardseier igjen! Arveprinsen heter Bernweiler's Gentle Guardian, til daglig Cujo. Det kommer nok flere bilder og tekst etter hvert, men til å begynne med, her er bildene jeg til nå har tatt av nurket: Og her er mamman og pappan: 18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Å gudameg :wub: Og mer info takk! Presentasjon av foreldrene? Og hvordan er denne lille tassen? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Åååå så søt. :D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Hellandussen, så søt! Er vel en korthåret om sin mor? Har "drømt" litt om en korthåret St.barnhard siden jeg så "Beethoven" som liten, hehe, de er jo virkelig pene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Åh gud! <3 For en nydelig bamse! Og moren var skikkelig fin! Er lov å gi beskjed om han trenger å sosialiseres på eurasierfjott.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Åhh, så nydelig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Gratulerer så mye Emilie! Han var superdupersøt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Gratulerer med lille oksen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Å, hjelpes 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Gratulerer såååååååååååååååååå mye! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Grattulerer med et nydelig nurk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Nommin! noe så bedårende! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Endelig!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Åhhh,så herlig!! :wub: :wub: :wub: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Grattis! Kjempefin mamma! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Åh så moro! ! Gratulerer så mye! Koselig å lese. Blir arti å følge med denne karen. Utrolig skjønn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 22. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2012 Å gudameg :wub: Og mer info takk! Presentasjon av foreldrene? Og hvordan er denne lille tassen? Ja, han er et fantastisk nurk Det kommer mer, har bare ikke gått helt opp for meg at han er her hos meg og er min helt egen Hellandussen, så søt! Er vel en korthåret om sin mor? Har "drømt" litt om en korthåret St.barnhard siden jeg så "Beethoven" som liten, hehe, de er jo virkelig pene! Jepp, han er korthåret. Og ligner ganske mye på mamman i tegningene, så blir spennende å se hvordan han utvikler seg Åh gud! <3 For en nydelig bamse! Og moren var skikkelig fin! Er lov å gi beskjed om han trenger å sosialiseres på eurasierfjott.. Hehe, ja, når han varer lenger enn fem minutter før han sovner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 22. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2012 Jo, litt mer om knøttet: ganske lat, ganske uredd og veldig, veldig, veldig deilig. Først og fremst så håper jeg at han blir en frisk og rask hund, man kan jo aldri vite, selv med de beste forutsetninger. Han er allerede en mammadalt, selv om han er sosial. Det er liksom bort og hilse og flørte, før man går tilbake igjen til mor. Han er nå nærmere 14 kg, og selvsagt bare en liten bebis enda. Med flerfoldige trapper både inni og utenfor huset, så mistenker jeg at jeg kommer til å bli ganske sterk i armene etter hvert Når bebisen ikke er bebis lenger skal vi på utstilling. Også kommer vi til å trene lydighet. Det er de foreløpige, konkrete planene - jeg klarer sikkert å finne på flere aktiviteter til oss etter hvert som tiden går. Her litt bilder fra i dag, og jeg sier bare en ting, det er søren ikke lett å ta valpebilder når man bare er en person: 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2012 Gratulerer! Og.. Herreguden, noe så herlig! Det der er jo en kosebamse med puls, det der! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2012 Grattis med supersöt valp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2012 Grattis masse, han ser så god og myk ut! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2012 Så søt han er, gratulerer så masse! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2012 Nuuuusk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2012 Han ser ut som en bamse! Jeg må få hilse på en dag Men du, fortell! Jeg trodde det var uaktuelt med en sånn en nå? Var det planlagt? Du har vært godt flink med å holde det hemmelig, ellers så har jeg gått glipp av noe Og jeg trodde først han het suppeToro 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2012 Han er nydelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts