Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 2012


SiriEveline
 Share

Recommended Posts

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er vel på sin plass å takke AnetteH (som jeg mistenker har hatt mye arbeid med å arrangere dette), Marie, Marianne og Nina for framifrå dømming og skriving og alle som deltok (eller ikke ) og bid

Her kommer de første bildene jeg har rukket til fra klasse 1

Er det en bra ting, eller? Låner forresten et bilde til face jeg, pippin. Hvem skal jeg skrive er fotografen? Edit: Dagens beste lineføring? Resten av bildene jeg tok, ligger HER

Grim kler Grim altså! Det er liksom ingen tvil om at dere hører sammen :D

Jeg tenkte det samme! :D

Er det en bra ting, eller? :lol:

Låner forresten et bilde til face jeg, pippin. Hvem skal jeg skrive er fotografen? :icon_redface:

Edit:

Dagens beste lineføring?

IMG_9984.jpg

:P

Resten av bildene jeg tok, ligger HER

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en bra ting, eller? :lol:

Låner forresten et bilde til face jeg, pippin. Hvem skal jeg skrive er fotografen? :icon_redface:

Edit:

Dagens beste lineføring?

IMG_9984.jpg

:P

Resten av bildene jeg tok, ligger HER

Kaja har ihvertfall et bra pokerfjes! :lol:

Superkoselige bilder! Jeg sa jo i fjor at jeg ville være med, men dette var desverre jobbhelgen min :/ Men en gang blir jeg med, det kan jeg love! Så lenge vi fortsetter å avholde dette mesterskapet! :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en bra ting, eller? :lol:

Låner forresten et bilde til face jeg, pippin. Hvem skal jeg skrive er fotografen? :icon_redface:

Edit:

Dagens beste lineføring?

IMG_9984.jpg

:P

Resten av bildene jeg tok, ligger HER

Jippi, enda flere fine bilder. Kjempefine de av Balrog!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel på sin plass å takke AnetteH (som jeg mistenker har hatt mye arbeid med å arrangere dette), Marie, Marianne og Nina for framifrå dømming og skriving og alle som deltok (eller ikke :lol: ) og bidro til en utrolig koselig dag.smiley-happy110.gif

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har filma øvelsene av alle(?) i rekrutt, alle(?) i klasse 1. Om noen ikke vil ha filmer av dem på youtube og inn her så gi en lyd :) eventuelt hvilke øvelser man ikke vil ha med.

Jeg fikk desverre ikke filma klasse 2 og 3 tror jeg. Sitter fremdeles på toget til Bergen, så jeg har ikke fått sett på alt enda :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har filma øvelsene av alle(?) i rekrutt, alle(?) i klasse 1. Om noen ikke vil ha filmer av dem på youtube og inn her så gi en lyd :) eventuelt hvilke øvelser man ikke vil ha med.

Jeg fikk desverre ikke filma klasse 2 og 3 tror jeg. Sitter fremdeles på toget til Bergen, så jeg har ikke fått sett på alt enda :)

Så fint at du fikk filmet så mye! :)

Edit: liker at Superøivind er innom og holder seg oppdatert i bildetråden :D

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har filma øvelsene av alle(?) i rekrutt, alle(?) i klasse 1. Om noen ikke vil ha filmer av dem på youtube og inn her så gi en lyd :) eventuelt hvilke øvelser man ikke vil ha med.

Jeg fikk desverre ikke filma klasse 2 og 3 tror jeg. Sitter fremdeles på toget til Bergen, så jeg har ikke fått sett på alt enda :)

så morro :D jeg vil gjerne se filmer av at jeg og mine dyr kløner på banen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må ikke like, dere må svare! :P Kan ikke de som vil ha filmene ut svare på hvilke øvelser de vil se? Feks. om man vil ha lagt ut alt utenom holdt med dekk el. Kan legge ut alle, men om man ikke vil ha ut noe som gikk dårlig ol. Så skal jeg få lasta dem opp i kveld eller imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må ikke like, dere må svare! :P Kan ikke de som vil ha filmene ut svare på hvilke øvelser de vil se? Feks. om man vil ha lagt ut alt utenom holdt med dekk el. Kan legge ut alle, men om man ikke vil ha ut noe som gikk dårlig ol. Så skal jeg få lasta dem opp i kveld eller imorgen :)

Filma forresten ikke enkeltdekk og fellesdekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...