Ane Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 SIRI EVELINE OG CHILLI. Siri, tagger du Monica eller sier filmen er ute? 1 Siter
SiriEveline Skrevet 5. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2012 (endret) SIRI EVELINE OG CHILLI. Siri, tagger du Monica eller sier filmen er ute? Det gjør jeg vettu Også må du ha stooor takk for filmene! Utrolig lærerikt å se seg selv, ser mye jeg må trene på. Man skulle tro jeg gikk i militæret så stiv jeg er! Må nok trene masse på å slappe av ja! Endret 5. November 2012 av Siri Eveline Siter
Wanderlust Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Det gjør jeg vettu Også må du ha stooor takk for filmene! Utrolig lærerikt å se seg selv, ser mye jeg må trene på. Man skulle tro jeg gikk i militæret så stiv jeg er! Må nok trene masse på å slappe av ja! Syns dere var flinke mtp hvor kort tid dere hadde på å "bli kjent". Jeg er nok veldig stiv selv når jeg går, fordi det er bare sånn jeg er når jeg går lydighet men morsomt å se film! Rare lille lykkepilla Siter
SiriEveline Skrevet 5. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2012 Syns dere var flinke mtp hvor kort tid dere hadde på å "bli kjent". Jeg er nok veldig stiv selv når jeg går, fordi det er bare sånn jeg er når jeg går lydighet men morsomt å se film! Rare lille lykkepilla Godt å vite at jeg ikke er alene om det. Bare å se på knyteneva mi Men ja, til å ha trent et par dager er det egentlig ikke noe å klage over. Nå gjelder det bare å få trent egen hund minst like bra 1 Siter
Ane Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 MARIE OG ELLIE. Tror det var dagens gladeste ekvipasje! 2 Siter
Gjest Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 MARIE OG ELLIE. Wee takk, gull verd å få se! Siter
Carro92 Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 CARRO92 OG ANASTASIA oo, pinnedyret jo tusen takk for filmer 1 Siter
Recommended Posts