Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 2012


SiriEveline
 Share

Recommended Posts

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er vel på sin plass å takke AnetteH (som jeg mistenker har hatt mye arbeid med å arrangere dette), Marie, Marianne og Nina for framifrå dømming og skriving og alle som deltok (eller ikke ) og bid

Her kommer de første bildene jeg har rukket til fra klasse 1

Er det en bra ting, eller? Låner forresten et bilde til face jeg, pippin. Hvem skal jeg skrive er fotografen? Edit: Dagens beste lineføring? Resten av bildene jeg tok, ligger HER

Veldig fine bilder Siri!

Hvem tok fellesbilde av rekruttene?

Dette så superkoselig ut! :D Neste år (hvis det blir gjentagelse neste år) så kan jeg bli med også :)

Det har vi planer om, så da håper jeg du kommer :)

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh så fine stemningsfulle bilder Siri! Du fanget ting jeg ikke rakk å få med meg irl. :)

Også likte jeg veldig godt de du har tatt av mine vakringer! :heart:

Stjeler gjerne!

Takk!

Bare å stjele!

Tror kamera mitt ble litt fanget av Balrog, han er jo utrolig vakker å se på både utseendemessig og jobbemessig!

Veldig fine bilder Siri!

Hvem tok fellesbilde av rekruttene?

Takk :)

Hanne drev vel og tok noen bilder. Akkurat under rekrutt så var jeg med Chilli i bilen dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK her kommer et utvalg bilder fra dagen! Jeg MÅ skaffe meg zoom snart.. Eller.. få nok PENGER til å skaffe meg et :P

Mayah er så søt! Her med HundeHeidi :)

IMG_3304.jpg

IMG_3311.jpg

Stor KLEM! Kaja og Kovu

IMG_3329.jpg

IMG_3334.jpg

Angus til Michellus

IMG_3344.jpg

IMG_3348.jpg

Grim med Grim!

IMG_3364.jpg

Kaja og Kua?

IMG_3378.jpg

Flotte sløyfer!

IMG_3386.jpg

Mayah i innkallingen

IMG_3393.jpg

Tannvisning!

IMG_3411.jpg

Marianne og Dany!

IMG_3428.jpg

Michellus og Angus

IMG_3471.jpg

Stemning!

IMG_3499.jpg

IMG_3501.jpg

*klippe opp*

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rekruttbilder ja :) Kommer snart!

Pølser!

IMG_3511.jpg

Issi sjarmerer

IMG_3530.jpg

Marianne og Marvin

IMG_3541.jpg

IMG_3546.jpg

IMG_3556.jpg

AnetteH og Issi

IMG_3578.jpg

IMG_3616.jpg

Nora til Ane

IMG_3650.jpg

Marie og Balrog

IMG_3661.jpg

"Der er ruta...!"

IMG_3674.jpg

"her ja!"

IMG_3675-1.jpg

IMG_3685.jpg

Plassen

IMG_3686.jpg

Salukier kan de også nemlig!

IMG_3735.jpg

IMG_3768.jpg

IMG_3780.jpg

IMG_3814.jpg

Premiene

IMG_3840.jpg

Utdeling

IMG_3864.jpg

Rekruttklassen

IMG_3945.jpg

Vinnerne i rekrutt

IMG_3928.jpg

Klasse 2

IMG_3901.jpg

Grim

IMG_3907.jpg

Og klasse 3! Marie og Balrog :)

IMG_3957.jpg

Lån gjerne bildene, en skriv fotograf på dem :)

EDIT: Og ja, resten ligger nå ute på bloggen! :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke sett alle bildene, de lastes ikke på forum siden (for mange?). Har du ett samlet galleri hvor alle bildene ligger, SiriE? I tillegg vil jeg ikke ha bilder av meg på FB. Fellesbilder er greit (uten tag!), men bilder av hovedsaklig meg kan fjernes.E

Edit: Antageligvis mest pga. mye trafikk på siden, fikk opp alle bildene nå. Ikke det at det var noen ordentlige bilder av Odin der han gikk pent. :P

Besteste bilde av Marianne og Dany da! Litt usikker på hvilken øvelse dette er, men den ser veldig bra utført ut! :D Ser ut som en veldig bra freestyle-øvelse, faktisk. Breakdance?

285153_10152137363170262_610484952_n.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så mange fine bilder! Går det greit om jeg stjeler de av min 3beinte blanding og de av pinnedyret mitt? :)

bildene jeg tok idag kommer litt senere pga dårlig nett og jeg har litt lite tid, men skal kjappe meg :)

takk for en kjempe artig og koslig dag :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det med vilje at du linker til to ulike blogger i signaturen? Lette litt for å finne de bildene på første forsøk. ;)

Ja den største er bloggen, den andre er hjemmesiden :P Er logiskt å trykke på den største først vel?

så mange fine bilder! Går det greit om jeg stjeler de av min 3beinte blanding og de av pinnedyret mitt? :)

bildene jeg tok idag kommer litt senere pga dårlig nett og jeg har litt lite tid, men skal kjappe meg :)

takk for en kjempe artig og koslig dag :D

Lån ivei! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiine bilder Pippin, og så hyggelig at skrangleverkene er med selvom de egentlig ikke var med :D

Edit:

Og heeelt enig i at Grim kler Grim, og når Grimmemannen kom også var jo trekløveret komplett, tre stk langhåra slabbedasker :lol: Grimmemannen og jeg hadde en hyggelig prat vi, LP-outsidere som vi var begge to :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den største er bloggen, den andre er hjemmesiden :P Er logiskt å trykke på den største først vel?

Lån ivei! :)

Ikke logisk :P Jeg lette meg blå på den nederste her om dagen fordi jeg skulle se på bilder av noe du sa lå mer av i bloggen, men fant det ikke. Falt meg faktisk ikke inn å trykke på bildet haha

(enda jeg har akkurat likt i min signatur.. *kremt* )

Jeg er ikke så skrekkelig logisk av meg heller. :) Men fant, og har stjålet (kun for å ha på pc-en personlig, kommer ikke til å legge ut).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så mange fine bilder! Går det greit om jeg stjeler de av min 3beinte blanding og de av pinnedyret mitt? :)

bildene jeg tok idag kommer litt senere pga dårlig nett og jeg har litt lite tid, men skal kjappe meg :)

takk for en kjempe artig og koslig dag :D

Bare å stjele i vei ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...