SoppenCamilla Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Yay! Når da? Rase? Forteeeeell! Sommeren neste år, Rottweiler. Er litt sånn at jeg bare hvisker om det, enda, for har ikke noen sånn 100%-oppdretter enda. Bare vært i kontakt med noen få. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Fortell! Ak tispe fra Danmark, om alt går bra Termin like etter d4a om jeg har telt riktig. Sommeren neste år, Rottweiler. Er litt sånn at jeg bare hvisker om det, enda, for har ikke noen sånn 100%-oppdretter enda. Bare vært i kontakt med noen få. Spennende! Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Ak tispe fra Danmark, om alt går bra Termin like etter d4a om jeg har telt riktig. Så spennende! Kjenner jeg og vil ha.. Men smart? Tja, helt sikkert ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Så spennende! Kjenner jeg og vil ha.. Men smart? Tja, helt sikkert ikke Ja og ehh... tja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Parring i helgen.. *host* Jeg har visst sagt at jeg skal ha valp i mars om rette tispa blir født jeg. Jaaaavel! Det kan bli spennende. Iiik! En parring med heng foretatt i går kveld. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Blir mest sannsynlig breton valp Tispa er parret nå, med samboer min sin hannhund. Kommer det en fin hannvalp så blir den nok med oss hjem. Litt skrekkblandet fryd ...koselig med valp men med 3 hunder fra før blir det nok jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Parring i helgen.. *host* Jeg har visst sagt at jeg skal ha valp i mars om rette tispa blir født jeg. Jaaaavel! Det kan bli spennende. Iiik! En parring med heng foretatt i går kveld. Edit! Det ble i alt 3 paringer. Helt knirkefritt. De valgte liksom hverandre de to, så det ble riktig så romantisk. Krysser fingrene for en svart, wavy tispe. Men er åpen for å fire på fargekravene, så kanskje det blir brun?! Vi får se! Jeg blir i alle fall med på fødselen i januar. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
annemarten Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Jeg håper på flere langneser rundt mars Jeg har falt helt pladask for borzoier, og vurderer sterkt å skaffe meg en. Gi et lite pip om det blir noen valper i mars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Parring i helgen.. *host* Jeg har visst sagt at jeg skal ha valp i mars om rette tispa blir født jeg. Jaaaavel! Det kan bli spennende. Iiik! En parring med heng foretatt i går kveld. åååh, brune portiser er jo såååå nydelige Jeg stemmer for brun, du har jo svart fra før 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Håper å mekke sammen en selv i ca mars (blir da født i mai) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 åååh, brune portiser er jo såååå nydelige Jeg stemmer for brun, du har jo svart fra før De er ikke dumme de brune heller altså. Men har en ting for de svarte må jeg innrømme. Tiden får vise. Den mest lovende valpen med "riktig" gemytt skal til meg, uansett farge leeeenge igjen da. UL om en måneds tid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Tispa er drektig, tror vi hvertfall. Kommer riktig valp blir jeg enda en hund rikere! Den skal dog ikke bo her da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Tispa er drektig, tror vi hvertfall. Kommer riktig valp blir jeg enda en hund rikere! Den skal dog ikke bo her da Basenji? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Jeg slår det ikke for umulig at tispa er drektig, gitt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Basenji? Ja Om den rette valpen dukker opp såklart. Men det blir jo eventuelt for å ha noe å stille på, og slik miljøet er i klubben nå er jeg faktisk usikker på om jeg i det hele tatt gidder det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Jeg slår det ikke for umulig at tispa er drektig, gitt! Oida! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 OT! Jeg slår det ikke for umulig at tispa er drektig, gitt! Minner meg om en sprekkferdig vorstehfrøken vi hadde! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Fremdeles en liten fare for at jeg jinxer meg selv nå, men... om alt går etter planen sitter jeg med en liten akita den 6. januar. Valpene er født og er allerede 4 uker gamle! Holder en knapp på en tispe, men om det blir en hann så depper jeg ikke av den grunn.. så fine er de! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Jeg kjenner at jeg virkelig ikke kan klage over at det kommer flere akitaer på sonen Jeg kommer til å kreve bilder MASSE bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Håper det blir en liten tispe her i løpet av sommeren 2013 , krysser fingre. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Jeg har falt helt pladask for borzoier, og vurderer sterkt å skaffe meg en. Gi et lite pip om det blir noen valper i mars Pip! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 14. November 2012 Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 Så gøy å se at det er så mange som venter valper i 2013 Gleder meg veldig selv, kryss fingrene for at jeg ikke jinxer noen ting da. Jeg har ikke noe garanti for valp da, men jeg mååå bare dele et lite bilde av det jeg håper blir mor til min kelpievalp om et halvår eller så :angel: (ikke jinxe ikke jinxe!) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 14. November 2012 Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 Så gøy å se at det er så mange som venter valper i 2013 Gleder meg veldig selv, kryss fingrene for at jeg ikke jinxer noen ting da. Jeg har ikke noe garanti for valp da, men jeg mååå bare dele et lite bilde av det jeg håper blir mor til min kelpievalp om et halvår eller så :angel: (ikke jinxe ikke jinxe!) Qiwi er peen dame da krysser fingrene for at det kommer valp til deg derifra. Da skal jeg snoke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 14. November 2012 Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 Qiwi er peen dame da krysser fingrene for at det kommer valp til deg derifra. Da skal jeg snoke Hun er virkelig nydelig Og det jeg har lest og fått fortalt om henne gir absolutt mersmak. Så gleder meg til å hilse på henne (når valpene er født) altså, og håper veldig på valp etter Qiwi Som gjerne arver en del fra sin mor (og onkel Qarat). hehe! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 14. November 2012 Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 OOOo Qiwi er jo en nydelig hund! Så spennende da! Og Enzo som pappa.. blir jo halvsøsken til Dany og Geo og Meera og Arja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts