Eplefe Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Noen som vet om noen gode baller? Jeg vil helst ha gummi og uten piping.Har en grønn en fra før som dyret elsker, den spretter veldig rart og er derfor morsommere enn vanlig tennisball.Jeg husker dessverre ikke merket på den ballen.ChuckIt Ultra Ball? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 19. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2015 Plastspenner til å holde håret unna øynene på langhåra hund? Spenne fordi det er mer praktisk enn strikk, plast fordi jeg lett reagerer på nikkel. Alt jeg finner er så... jentete. Noe enkelt og ryddig til hannhund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 25. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2015 Refleksspray? Ikke til å ha på hunden, vell og merke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 25. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2015 Plastspenner til å holde håret unna øynene på langhåra hund? Spenne fordi det er mer praktisk enn strikk, plast fordi jeg lett reagerer på nikkel. Alt jeg finner er så... jentete. Noe enkelt og ryddig til hannhund?http://www.hundensbutikk.no/products/haarklemmer-ny-type Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 25. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2015 Refleksspray? Ikke til å ha på hunden, vell og merke.xxl i Tønsberg hadde ihvertfall tidligere i høst 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2015 Refleksspray? Ikke til å ha på hunden, vell og merke.Har vi. Tre forskjellige typer, både til dyr og ting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 25. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2015 Har vi. Tre forskjellige typer, både til dyr og ting Oooh! Hadde du orket å sjekke hva variant for ting og tekstil koster en dag du har tid? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 25. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2015 Hvor selges det norwegian polar i akershusområdet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplefe Skrevet 25. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2015 Regnjakke til hund med hette? Til større hunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 25. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2015 Regnjakke til hund med hette? Til større hunder.På galleriet har de er greit utvalg til større hunder! Vi har kjøpt dekken til Khal der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 26. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2015 Oooh! Hadde du orket å sjekke hva variant for ting og tekstil koster en dag du har tid? 215,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 26. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2015 215,-Takk! Skrive i bakhodet til neste gang vi er forbi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Argh! Fant parfymefri potevoks på en nettbutikk og nå finner jeg bare ikke igjen hvilken det var! Noen som har sett det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 29. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2015 Argh! Fant parfymefri potevoks på en nettbutikk og nå finner jeg bare ikke igjen hvilken det var! Noen som har sett det?DogNikita har hvertfall potesalve uten parfyme, er vel det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 30. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2015 Argh! Fant parfymefri potevoks på en nettbutikk og nå finner jeg bare ikke igjen hvilken det var! Noen som har sett det?Neo sin er vel fri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 31. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2015 Regndekken, gjerne med noe type tynn fóring, str 50 og med åpning for feste til sele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeas_89 Skrevet 31. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2015 Jeg er på desperat jakt etter vanntette/vannavstøtende refleksdekken str 70 og 80.. Helst som ikke koster halve lønninga.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 31. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2015 8 minutter siden, Jeas_89 skrev: Jeg er på desperat jakt etter vanntette/vannavstøtende refleksdekken str 70 og 80.. Helst som ikke koster halve lønninga.. Eukanuba solgte noen fine refleks"drakter" på NKK Hamar. Vannavstøtende: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeas_89 Skrevet 31. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2015 13 minutter siden, JeanetteH skrev: Eukanuba solgte noen fine refleks"drakter" på NKK Hamar. Vannavstøtende: Takk, skal sjekke det ut.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 2. November 2015 Rapporter Share Skrevet 2. November 2015 Regndekken, gjerne med noe type tynn fóring, str 50 og med åpning for feste til sele? [emoji4] Jeg er storfornøyd med Hurttas nye torrent coat. [emoji4] 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trillian Skrevet 12. November 2015 Rapporter Share Skrevet 12. November 2015 Oscar forelsket seg i en hundeleke på trening her om dagen. Den var av pels og kunne minne litt om en liten "pelsdummy", den var visst orginalt brukt til å lage slepespor med. Noen som veit hvor jeg kan få tak i en slik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 14. November 2015 Rapporter Share Skrevet 14. November 2015 Kule/pene matskål/vannskål på stativ, minimum 3 liter, helsr 4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 14. November 2015 Rapporter Share Skrevet 14. November 2015 Hvor får man kjøpt relativt brede halsbånd i tøy med beltespennelås? Ser mange bruker det på staffer og lignende raser og jeg synes de er knalltøffe! Skulle gjerne hatt et sånt. Helst ensfarget uten for mye dill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 14. November 2015 Rapporter Share Skrevet 14. November 2015 Utstyr til k9 nosework :-) små runde og avlange bokser med magnet og hull, diverse lukter, annet nødvendig utstyr. Tips til nettbutikk? Finnes det i norge? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 14. November 2015 Rapporter Share Skrevet 14. November 2015 27 minutter siden, Sprettballen skrev: Hvor får man kjøpt relativt brede halsbånd i tøy med beltespennelås? Ser mange bruker det på staffer og lignende raser og jeg synes de er knalltøffe! Skulle gjerne hatt et sånt. Helst ensfarget uten for mye dill. Collarmania? Der kan man velge stoff, lås, lengde, bredde osv selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts