Anette Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Eh nei altså. Så mange jeg må kjøpe for å få dem ganske mye billigere enn sånne ti og tjue-pakninger i dyrebutikker? Har fruser, så kan kjøpe litt av gangen for å blippe unna blodpris Veldig presist? Kan ordne hundre pk send pm så skal jeg rote frem pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 5. September 2015 Rapporter Share Skrevet 5. September 2015 - Billig vannskål i stål, som kan henges på en slikt sammenleggbart stålbur? Etter jeg kjøpte meg en madrass som passet akkurat inn i monsterburet mitt, er det ikke lenger plass til skåla i bunnen...- Og så er jeg ute etter en apportbukk i tre til så rimelig pris som mulig. Tenkte å prøve å lære det inn for moroskyld. Hvilken størrelse/vekt vil passe en bc på 24 kg? - Helsitar agilityvest i (antakeligvis) XXXS? Finner den kun på utstyrtilhund.no, men de får jo aldri inn størrelsen.- Et bra reflekskobbel som er godt å holde i? Har en hund som trekker ganske bra tiø til tider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 5. September 2015 Rapporter Share Skrevet 5. September 2015 - Billig vannskål i stål, som kan henges på en slikt sammenleggbart stålbur? Etter jeg kjøpte meg en madrass som passet akkurat inn i monsterburet mitt, er det ikke lenger plass til skåla i bunnen... - Og så er jeg ute etter en apportbukk i tre til så rimelig pris som mulig. Tenkte å prøve å lære det inn for moroskyld. Hvilken størrelse/vekt vil passe en bc på 24 kg? - Helsitar agilityvest i (antakeligvis) XXXS? Finner den kun på utstyrtilhund.no, men de får jo aldri inn størrelsen. - Et bra reflekskobbel som er godt å holde i? Har en hund som trekker ganske bra tiø til tider. Ks zoo har ihvertfall skål, mulig de har noe mer. På maligator har jeg reflekskobbel fra plantasjen, helt greit det, ellers liker jeg dogman sitt med refleksstripe hun er forresten 24 kg hun også, så ganske like store! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 5. September 2015 Rapporter Share Skrevet 5. September 2015 En stund siden du spurte, men her bruker vi sånne gjennomsiktige ganske store (1,5x1,5m kanskje?) plastbelegg fra ikea. Sånn som er ment for å ha under kontorstoler for å beskytte gulvet. Tusen takk for tips. Fant noe litt mindre drastisk gjemt i en krok på en dyrebutikk i dag. Så mye i omfang griser ho heldigvis ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulrikke Skrevet 10. September 2015 Rapporter Share Skrevet 10. September 2015 Dogman har et svart kobbel med tynne refleksstriper, det er veldig godt å holde i... Har kjøpt mitt på Felleskjøpet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 14. September 2015 Rapporter Share Skrevet 14. September 2015 Y eller H-sele som har justering og klips rundt hals, der klipsene ikke er så store? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 14. September 2015 Rapporter Share Skrevet 14. September 2015 Y eller H-sele som har justering og klips rundt hals, der klipsene ikke er så store? Ikke helt hva du spør etter, men Ruffwear Front Range sele har justering rundt hals også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 14. September 2015 Rapporter Share Skrevet 14. September 2015 Y eller H-sele som har justering og klips rundt hals, der klipsene ikke er så store? Jeg kan lage et hvis du ikke finner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 14. September 2015 Rapporter Share Skrevet 14. September 2015 Jeg kan lage et hvis du ikke finner. Det hadde vært helt fantastisk! Jeg har så mange seler nå at jeg kunne startet butikk, men ingen av de sitter optimalt på dyret... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 14. September 2015 Rapporter Share Skrevet 14. September 2015 Det hadde vært helt fantastisk! Jeg har så mange seler nå at jeg kunne startet butikk, men ingen av de sitter optimalt på dyret... Søk opp Skistad hundeutstyr på facebook, så får vi sikkert til noe. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 19. September 2015 Rapporter Share Skrevet 19. September 2015 Er det noen andre enn NKK som selger microchip-scanner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 19. September 2015 Rapporter Share Skrevet 19. September 2015 Er det noen andre enn NKK som selger microchip-scanner?ebay/amazon Har en hendig liten en kjøpt på amazon. Funker fint 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 20. September 2015 Rapporter Share Skrevet 20. September 2015 Klöv!Var hittar jag bäst utbud av detta mellan Oslo och Nannestad? Vill ha tips på en butik så jag kan prova, vågar/orkar inte beställa på nätet med risk för fel storlek och måste skicka tillbaka och hejsan hoppsan vilket styr det kan bli... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. September 2015 Rapporter Share Skrevet 20. September 2015 Klöv!Var hittar jag bäst utbud av detta mellan Oslo och Nannestad? Vill ha tips på en butik så jag kan prova, vågar/orkar inte beställa på nätet med risk för fel storlek och måste skicka tillbaka och hejsan hoppsan vilket styr det kan bli... Jeg har en ekstra non-stop kløv som jeg tipper kan passe klumpen din igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 21. September 2015 Rapporter Share Skrevet 21. September 2015 Jeg har en ekstra non-stop kløv som jeg tipper kan passe klumpen din igjen Oh? Den som heter Amundsen? Pris och storlek på den du har inne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 23. September 2015 Rapporter Share Skrevet 23. September 2015 Polar vest fra Hurtta i bergensområdet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 27. September 2015 Rapporter Share Skrevet 27. September 2015 Natures Menu våtfor og godbiter til ok priser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 27. September 2015 Rapporter Share Skrevet 27. September 2015 Natures Menu våtfor og godbiter til ok priser?Dyresjappa.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 29. September 2015 Rapporter Share Skrevet 29. September 2015 Denne i str. 45? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 29. September 2015 Rapporter Share Skrevet 29. September 2015 Denne i str. 45?Felleskjøpet tror jeg hadde den fargen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 30. September 2015 Rapporter Share Skrevet 30. September 2015 (endret) Original Orbiloc som gjerne er nærmere 100-lappen enn 300kr inkludert eventuell frakt?Vet hundeutstyr har reflekskampanje til 260kr.Eventuelt gode kopier, men da må de være 'grisebillige'. Endret 30. September 2015 av maysofie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 1. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2015 Nettbutikk som har Hunter halsbånd med neopren bakside og i nye neonfarger? Har ett rosa som Pippilotta Rullgardina snart har vokst utav og vil ha ett til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2015 Polar vest fra Hurtta i bergensområdet?Midttun zoo, tror jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 11. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2015 Rull med slike klistrepapir som kan brukes som nummerlapp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karianski Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Noen som vet om noen gode baller? Jeg vil helst ha gummi og uten piping.Har en grønn en fra før som dyret elsker, den spretter veldig rart og er derfor morsommere enn vanlig tennisball.Jeg husker dessverre ikke merket på den ballen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts