Mirai Skrevet 13. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mai 2012 En av Steve sine venner kommenterte på Facebook at "ja den er sikkert nydelig når den tygger på en baby sitt hode også", da svarte jeg bare at har du ikke noe fint å si, såååååå....... Jeg spurte om jeg kunne låne noen bilder av faren, og det fikk jeg lov til Han ser megastor ut på noen bilder, og ikke såå voldsom ut på andre. Håper at vår kanskje ikke blir såå stor hehe! 2 Siter
Emilie Skrevet 13. Mai 2012 Rapporter Skrevet 13. Mai 2012 En av Steve sine venner kommenterte på Facebook at "ja den er sikkert nydelig når den tygger på en baby sitt hode også", da svarte jeg bare at har du ikke noe fint å si, såååååå....... Jeg spurte om jeg kunne låne noen bilder av faren, og det fikk jeg lov til Han ser megastor ut på noen bilder, og ikke såå voldsom ut på andre. Håper at vår kanskje ikke blir såå stor hehe! Altfor fin!! 1 Siter
Mirai Skrevet 19. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mai 2012 Tre uker og mageplasker i maten Siter
Mud Skrevet 19. Mai 2012 Rapporter Skrevet 19. Mai 2012 Jeg syntes faren var skikkelig flott jeg! herregud, for noen sjarmtroll Siter
Mirai Skrevet 25. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2012 Nå har de gått fra klump til hund! 5 Siter
Banshee Skrevet 25. Mai 2012 Rapporter Skrevet 25. Mai 2012 Det ruslet en boerboel forbi på gata isted, og det slo meg igjen hvor flotte de er. Også så søte som bebiser da gitt! Siter
Mari Skrevet 25. Mai 2012 Rapporter Skrevet 25. Mai 2012 Verdens søteste valper altså! Du er vel bra heldig, IW. Siter
Mirai Skrevet 25. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2012 Ja Håper han blir like søt som voksen også vi skal på besøk igjen 4. juni. Siter
Raksha Skrevet 25. Mai 2012 Rapporter Skrevet 25. Mai 2012 Faren var jo rålekker Gleder meg til masse flere bollebilder. Siter
Tinkie Skrevet 25. Mai 2012 Rapporter Skrevet 25. Mai 2012 Ååå, så nydelig lite sikletryne En dag. Nei, forresten. Jeg skal aldri ha en sånn hund, jeg tør ikke å risikere å ikke klare å holde igjen Tenk om den ble like hypersosial som Kuro, liksom. Men gudameg, så nydelige. Siter
Mirai Skrevet 25. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2012 En ting er sikkert, skal legge ned så utrolig mye mer tid i hverdagslydighet og gå pent i bånd enn jeg gjorde med Mona. Greit nok Mona var stor, men hun var ganske smal og ikke så veldig sterk i forhold til trekking og å hoppe fremover 1 Siter
simira Skrevet 25. Mai 2012 Rapporter Skrevet 25. Mai 2012 Og vokting og andre hunder...? Masse kontakt sier jeg. Angrer på at jeg ikke prøvde enda hardere med Kovu. De er herlige når de faktisk begynner å bli ordentlige hunder da! Siter
Mirai Skrevet 25. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2012 Skal sosialisere og gå kurs etter beste evne, gå i parker osv. Det er mange av dem rundt her hvor det er mye av både folk og dyr. Oppdretterne har advart og sagt at de fleste hannene vil som voksne ikke være begeistret for andre hannhunder, så det er jeg forberedt på, men vi skal såklart gjøre alt vi kan. Håper å treffe mange hundemennesker når vi begynner på kurs så vi kan få en omgangskrets Vokting av huset har jeg ikke noe erfaring med fra de to andre, men planen er hvertfall å lære ham at han aldri er førstemann til døra, og ha positive assosiasjoner med at folk kommer inn (skal prøve å få til at han ikke forventer noe spesielt av besøkende, altså overse inntil han syns de er kjedelige). Sørge for at kontakten er såpass god at han ser til oss før han prøver å legge egne planer! Nulltoleranse for bjeffing i hagen. Det kan bli spennende med naboens gneldrende JRT på andre siden av gjerdet. 1 Siter
simira Skrevet 25. Mai 2012 Rapporter Skrevet 25. Mai 2012 Nulltoleranse for bjeffing i hagen. Det kan bli spennende med naboens gneldrende JRT på andre siden av gjerdet. Så lenge dere er konsekvente på at han ikke får bjeffe så går det sikkert bra. Det har ihvertfall gått bra med oss, med en gneldrebikkje på samme side av gjerdet. Siter
Mirai Skrevet 25. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2012 Jeg håper det, skal virkelig jobbe med det. Ellers er vi stuck med en gneldrer for evig (vel... det kommer til å føles som evig!). Planen er at om det kommer bjeff, så må han gå inn igjen. Ingen unntak! Siter
Toril Skrevet 25. Mai 2012 Rapporter Skrevet 25. Mai 2012 De er skjønne ,blitt trangt ved melkebaren . Siter
Poter Skrevet 25. Mai 2012 Rapporter Skrevet 25. Mai 2012 Ja, sosialisering og hverdagslydighet blir nok kjempeviktig. Her er jeg faktisk enig med noe Cesar Milan sa; at det er ansvar å ha en større hund. Ikke rasen. Men stor hund. Ser jo bare at det forskjell å ha en 30 kg labrador foran en 20 kg aussie -selv om aussiene hadde vokt og skarphet, noe labradoren overhode ikke har. Siter
Lola Pagola Skrevet 25. Mai 2012 Rapporter Skrevet 25. Mai 2012 De er vel ikke gneldrehunder i utgangspunktet, det er vel mer voff voff si i fra tror jeg? Siter
Strøssel Skrevet 25. Mai 2012 Rapporter Skrevet 25. Mai 2012 har du bestemt navn ? synes han kan hete Nico jeg.. Siter
Mirai Skrevet 25. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2012 Ja, det er mer voff voff for å varsle Men vil jo helst ha så lite av det som mulig. Nico skal han nok ikke hete, det blir Marvel! Siter
:)Kine Skrevet 25. Mai 2012 Rapporter Skrevet 25. Mai 2012 Herregud så herlig! Marvel kommer nok til å passe den lille karen perfekt! Kult navn. Siter
jma Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Skrevet 26. Mai 2012 vi sliter med myyye bjeffing fra hun ene frøkna her, og jeg har mer eller mindre gitt opp ;P (haha, oppmuntrende, ikke sant?) men jeg tror det kommer mye ann på hva de er vant med fra de er små, vi overtok henne da hun var voksen. er dem vant til å være i en hage hvor det stadig går folk og hunder forbi, fra de er små, så tror jeg ikke dem bryr seg så mye om det når de er voksene. Metoden her går rett og slett på avledning med mat/godbiter, og det funker ganske greit. Litt bjeffing innimellom må man jo nesten regne med fra en vakthund. Siter
Recommended Posts