Gå til innhold
Hundesonen.no

Sminketråden!


SoppenCamilla
 Share

Recommended Posts

  • Svar 845
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da har jeg tatt permanent makeup - øyenbryn! Takk for inspirasjon Lillekrapyl og Puddellover!!

Fått meg nye vipper! Skikkelig fornøyd Fikset brynene bare, men ellers uten sminke.

Ser du for deg at jeg har slike bryn? Hehe, jeg bruker den svarte gel'n til å ta på hårstråene, også med en utrolig tynn, spiss vinkel-børste så tegner jeg på små, falske hårstrå der jeg ønske

Posted Images

Noen som har en god mascara å anbefale? Som gir fylde og lengde, ikke er vannfast men samtidig ikke smitter på huden hvis jeg blir klam/småsvett. Og som ikke har sånn teit kost som gir meg edderkoppvipper :P

Jeg liker den som heter Miss Manga fra L'Oréal. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en god mascara å anbefale? Som gir fylde og lengde, ikke er vannfast men samtidig ikke smitter på huden hvis jeg blir klam/småsvett. Og som ikke har sånn teit kost som gir meg edderkoppvipper :P

Faux Cils fra YSL! Jeg liker den lilla, for jeg har grønne øyne og veldig lyse vipper naturlig. Kosten er helt normal, og gir så mye volum du ønsker deg. Litt våt i starten så den ikke gir så mye, men etter litt brukt blir den bra, sånn at du kan koste opp vippene ganske dramatisk. :)

https://www.blivakker.no/product/YVE0008/yves-saint-laurent-mascara-volume-effet-faux-cils-7-5ml-sort-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en god mascara å anbefale? Som gir fylde og lengde, ikke er vannfast men samtidig ikke smitter på huden hvis jeg blir klam/småsvett. Og som ikke har sånn teit kost som gir meg edderkoppvipper :P

Xxl fra makeup mekka. Jeg kjøpte inn som sommergave til fire venninner, nå har de alle byttet over til fast bruk av denne. Separerer godt, gir lengde og volum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker clinique sin lash power long wearing formula. Blir ikke mye volum, men er veldig fin til hverdags synes jeg. Så holder den sykt godt og fjernes kun med varmt vann. Har også makeup mekka sin 5xl, men den smitter av ila arbeidsdagen på meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hvem typisk gjør sånt og hvordan ligger det i pris?

Jeg har bare sett semi-permanente løsninger tidligere, og det er ikke så aktuelt kjenner jeg. Er lei av å bruke 10-15 minutter hver dag for å tegne på bryn!

Betaler 4800,- (fikk igjen på skatten :P)

Gjør det på en hudpleiesalong her - http://klinikknova.no/klinikk-tjenester/makeup-tatovering-kristiansand.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tatovert øyenbrynene mine med stråteknikk. ELSKER DET!

post-1402-0-38850600-1440876580_thumb.jp

Kanskje litt dårlig bilde for å vise hvor bra det faktisk er med tatoverte øyenbryn. Har nemlig ikke nappet eller gjort det jeg bør. Her er et som viser formen i hvertfall:

post-1402-0-94079800-1440876965.jpg

Siden jeg er på sminketråden vil jeg bare si at teiptrikset gjør sminking så enkelt når man skal gjøre seg ekstra flid (det kan man også se på bildet...)

EDIT: La til et bilde til!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tatovert øyenbrynene mine med stråteknikk. ELSKER DET!

attachicon.gifIMG_4679.JPG

Siden jeg er på sminketråden vil jeg bare si at teiptrikset gjør sminking så enkelt når man skal gjøre seg ekstra flid (det kan man også se på bildet...)

Veldig fine!

Helt enig - elsker det :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tatovert øyenbrynene mine med stråteknikk. ELSKER DET!

attachicon.gifIMG_4679.JPG

Siden jeg er på sminketråden vil jeg bare si at teiptrikset gjør sminking så enkelt når man skal gjøre seg ekstra flid (det kan man også se på bildet...)

KJEMPEFINE!! åååh, nå fikk jeg skikkelig lyst på!!

@Lillekrapyl ååå må finne en sånn klinikk i Bergen kjenner jeg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig, før var det alltid øyenbrynene som ødela de fine bildene. Nå er det bare dobbelhaka, men den er stort sett med vilje. Det er forresten INGEN som har sett at det er tatovert, de som faktisk har sett forskjell tror det er farget. Har heller aldri fått noen negative tilbakemeldinger på det, selv om mange var i mot det før jeg gjorde det!

Det er noen års forskjell, men her kommer det i hvertfall fram hvor mye bedre det kan se ut med en tatovering (klein overposting nå..)

post-1402-0-42311600-1440877651_thumb.jp

post-1402-0-08988700-1440877658_thumb.jp

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke vondt, men det ble litt sårt på slutten. Det derimot som gjør dritvondt er om du skulle slumpe til å ha en (septum)piercing da tatovøren er nødt til å støtte seg på deler av ansiktet ditt. Grunnen til at det ikke gjør så innmari vondt er fordi nåla ikke går like dypt som når man får en vanlig tatovering.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...