Gå til innhold
Hundesonen.no

Sminketråden!


SoppenCamilla
 Share

Recommended Posts

har dere bare mineralmakeup som foundation? altså pulverform?

Synes det er litt rart at den heter "Cream to powder foundation" for det er jo bare en foundation som er kremaktig som man smører utover.. Den er ikke i pulverform. http://www.foreverliving.no/shop/category/beauty/product/cream_to_powder_foundation_porcelain

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 845
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da har jeg tatt permanent makeup - øyenbryn! Takk for inspirasjon Lillekrapyl og Puddellover!!

Fått meg nye vipper! Skikkelig fornøyd Fikset brynene bare, men ellers uten sminke.

Ser du for deg at jeg har slike bryn? Hehe, jeg bruker den svarte gel'n til å ta på hårstråene, også med en utrolig tynn, spiss vinkel-børste så tegner jeg på små, falske hårstrå der jeg ønske

Posted Images

 

Synes det er litt rart at den heter "Cream to powder foundation" for det er jo bare en foundation som er kremaktig som man smører utover.. Den er ikke i pulverform. http://www.foreverliving.no/shop/category/beauty/product/cream_to_powder_foundation_porcelain

Så ikke den jeg :P noe sted man kan prøve produktene? Og er det noen garanti etc? Jeg reagerer på mange produkter så dumt å bruke masse penger på noe jeg ikke får brukt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke den jeg :P noe sted man kan prøve produktene? Og er det noen garanti etc? Jeg reagerer på mange produkter så dumt å bruke masse penger på noe jeg ikke får brukt

ALLE produktene til Forever Living har 90 dager garanti. Så står ikke produktet til forventningen kan du levere det tilbake. Forhandleren taper heller ikke noe på det. Det kan hende noen har det i Bergen og er forhandler, det aner jeg ikke. Alternativt skal jeg en tur til Bergen på tirsdag, om du har tid til å møte meg kan jeg se om jeg får lånt med meg hele settet. Bare send meg en PM om du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ALLE produktene til Forever Living har 90 dager garanti. Så står ikke produktet til forventningen kan du levere det tilbake. Forhandleren taper heller ikke noe på det. Det kan hende noen har det i Bergen og er forhandler, det aner jeg ikke. Alternativt skal jeg en tur til Bergen på tirsdag, om du har tid til å møte meg kan jeg se om jeg får lånt med meg hele settet. Bare send meg en PM om du vil :) 

Hvilke produkter innen hudpleie anbefaler du? Har tørr og sensitiv hud men fet område rundt haken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke produkter innen hudpleie anbefaler du? Har tørr og sensitiv hud men fet område rundt haken. :)

I utgangspunktet vil jeg anbefale aloe vera-juice. Aloe vera optimaliserer PH-verdien i huden og renser huden, jeg har utrolig mange gode tilbakemeldinger i forhold til hudproblemer (om det så er snakk om tørr hud eller fet hud, kvisete hud, etc). Mange av mine kunder bruker ikke kremer lenger når de begynte på den. Og ellers er alle de andre kremene våre basert på aloe vera og derfor gode for de fleste typer problemhuder, så da spørs det litt om du er glad i en krem som er tykk/du kjenner at du smører deg med, en lett krem som bare fordufter, dagkrem, nattkrem, o.l. :)

Edit, dette ble fryktelig reklameaktig, følte jeg. Det var ikke meningen å ta over her :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I utgangspunktet vil jeg anbefale aloe vera-juice. Aloe vera optimaliserer PH-verdien i huden og renser huden, jeg har utrolig mange gode tilbakemeldinger i forhold til hudproblemer (om det så er snakk om tørr hud eller fet hud, kvisete hud, etc). Mange av mine kunder bruker ikke kremer lenger når de begynte på den. Og ellers er alle de andre kremene våre basert på aloe vera og derfor gode for de fleste typer problemhuder, så da spørs det litt om du er glad i en krem som er tykk/du kjenner at du smører deg med, en lett krem som bare fordufter, dagkrem, nattkrem, o.l. :) 

Jeg hater kremer :P så må være noe jeg ikke kjenner at jeg har smurt meg med. At det trekker inn i huden og ikke etterlater et lag utenpå huden etterpå :P og jo mindre jobb/ mindre å måtte gjøre jo bedre :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater kremer :P så må være noe jeg ikke kjenner at jeg har smurt meg med. At det trekker inn i huden og ikke etterlater et lag utenpå huden etterpå :P og jo mindre jobb/ mindre å måtte gjøre jo bedre :)

Sender deg PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Dere, jeg har leita lenge etter en fin oransje øyeskygge. Helst i en palett med forskjellige toner på en måte, fra lys til mørk. Finner ingen som er i norske butikker eller på norske sider. Jeg orker ikke bestille fra utlandet :P noen tips? Kan gjerne være i en stor palett med andre farger også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat kjøpt meg H&M sin BB cream, for å ha noe når jeg bare vil dekke litt, og jeg er veldig fornøyd jeg, i hvert fall ift prisen (var på tilbud, nedsatt fra 70,- til 30,-) ;)

H&M tester heller ikke sine produkter på dyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått så sykt dilla på øyeskygge i det siste. :D

9SPi9dH.jpg

ejdVYPF.jpg

hRftUUG.jpg

axZKs5W.jpg

Jeg digger å leke meg med forskjellige farger sammen. Favoritten for tiden er lilla og gull, og jeg driver og lærer meg å legge eyeliner med vinge. Det er så GØY :jump:

Har fått litt kviser i det siste da, så må snart vurdere å begynne å bruke noe på huden. Hvis jeg gidder. :lol: Er jo så mye morsommere å legge øyeskygge og eyeliner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg har denne bloggen: http://makeupmyday.no/

Gir masse motivasjon til morsom og fin øyeskygge-look!

Bon-Bon-3-1.jpg

Jeg har forøvrig endelig funnet et produkt jeg liker! Som ser naturlig ut og har helt super dekkevne. Har brukt det i 2-3 måneder nå og kommer til å kjøpe mer så fort mine produkter er tomme.

Foundation:

http://www.micabeauty.com/mineral-foundation-powder.html (mineralpulver. Aldri vært noe pulverfan tidligere)

Primer:

http://www.micabeauty.com/makeup-perfecting-primer.html

Også elsker jeg eye-primeren derfra. Har alltid hatt mye problemer med eyeprimers og øyeskygge, og øyeskyggen har sittet dårlig eller lagt seg i "striper" utover dagen. Har også blush fra samme merke - som er helt OK, men lurer på om jeg skal kjøpe fra The Balm neste gang. Liker litt mer "glød" i blushen enn det Micabeauty har.

Edit: feil link under foundation

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg har denne bloggen: http://makeupmyday.no/

Gir masse motivasjon til morsom og fin øyeskygge-look!

Bon-Bon-3-1.jpg

Jeg har forøvrig endelig funnet et produkt jeg liker! Som ser naturlig ut og har helt super dekkevne. Har brukt det i 2-3 måneder nå og kommer til å kjøpe mer så fort mine produkter er tomme.

Foundation:

http://www.micabeauty.com/mineral-foundation-powder.html (mineralpulver. Aldri vært noe pulverfan tidligere)

Primer:

http://www.micabeauty.com/makeup-perfecting-primer.html

Også elsker jeg eye-primeren derfra. Har alltid hatt mye problemer med eyeprimers og øyeskygge, og øyeskyggen har sittet dårlig eller lagt seg i "striper" utover dagen. Har også blush fra samme merke - som er helt OK, men lurer på om jeg skal kjøpe fra The Balm neste gang. Liker litt mer "glød" i blushen enn det Micabeauty har.

Silje er såååå flink!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foundation:

http://www.micabeauty.com/mineral-foundation-powder.html (mineralpulver. Aldri vært noe pulverfan tidligere)

Primer:

http://www.micabeauty.com/makeup-perfecting-primer.html

Også elsker jeg eye-primeren derfra. Har alltid hatt mye problemer med eyeprimers og øyeskygge, og øyeskyggen har sittet dårlig eller lagt seg i "striper" utover dagen. Har også blush fra samme merke - som er helt OK, men lurer på om jeg skal kjøpe fra The Balm neste gang. Liker litt mer "glød" i blushen enn det Micabeauty har.

Det var dyrt da! Hvor mye er frakten på? Og regner med det kommer toll i tillegg? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Penal med tre lommer. :P

:P Jeg er litt avhengig av å ha de fremme, blir gal av å måtte rote frem og tilbake :P Evt måtte jeg hatt en sånn stor rullemappe, slik at alle hadde hver sin plass :P Tror jeg har litt koste "fetisj" :P Har alt for mange. Hater å måtte bruke samme kost til forskjellige produkter :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan organiserer dere sminkekostene deres? :P jeg har endel koster, men det blir jo bare rot!

Jeg har en koselig, liten, rund kurv som de får stå i med koste-enden opp :)

@Synnikken På det bildet der, har jeg seriøst sminket ferdig, og så brukt sminkefjerner for å få riktig vinkel. :lol: Et tips kan være å feste tape, faktisk! Fest en tape-bit på siden av øyet i den vinkelen du vil ha den i, og tegn langsmed den. Flere jeg kjenner som har brukt den. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en koselig, liten, rund kurv som de får stå i med koste-enden opp :)

@Synnikken På det bildet der, har jeg seriøst sminket ferdig, og så brukt sminkefjerner for å få riktig vinkel. :lol: Et tips kan være å feste tape, faktisk! Fest en tape-bit på siden av øyet i den vinkelen du vil ha den i, og tegn langsmed den. Flere jeg kjenner som har brukt den. :P

Får det ikke pent da heller jeg. Snufs! :P:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...