Lola Pagola Skrevet 24. April 2012 Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 Christina har da vært fæl fra begynnelsen - eller vent, likte henne bedre som kristen... Nå blir det hvertfall mer drama, og det trengs - har vært kjedelig! Bryr meg bare om en person der inne, og det er Stian. Men om han ryker, så heier jeg på Tommy eller Iselin. Enig! Synes det må være en av de tre som vinner. De andre har blitt kvalmt territorielle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 24. April 2012 Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 Jeg håper Triana tar tak i den spyttinga. Det der går jo ikke ann! For noen drittfolk. Håper Dennis ryker denne uka. 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 24. April 2012 Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 Barnslig oppførsel! Herregud, har sett morgendagens epiosde nå og det var ikke særlig mye bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 24. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 FYSJ at det går an å oppføre seg sånn! Dennis er jo halvveis rasist med det han sier, "jeg liker ikke "sånne" der", det er jo tydelig at han refererer til utseendet til Miguel og er sjalu som bare rakkern. "Jeg er sjarmøren her inne". Ehh. Nei, du er ikke automatisk dødsdeilig bare fordi du har blå øyne. Enn å spytte på folk og late som man slår dem ned når de ikke ser.. Plutselig ble alle også veldig pripne, nei, uff så grusomt at Miguel og Maria kliner, liksom! Mens det er greit at alle andre kliner med alle, viser puppene, vifter med tissen og humper på hverandre. Håper virkelig Miguel og Stian klarer å få rasket opp i den kjedelig gjengen som har vært der alt for lenge. Virker som det blir bra drama på Pandoras eske også. Gleder meg til Maria får sagt imot Kristina og Dennis. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Jeg synes virkelig ikke at Christina er den verste der, altså. Det kan jo ha noe med at jeg kjenner henne, men likevel. Hun oppfører seg teitere enn hun gjør irl, men sånn er det nok med alle der inne tenker jeg. Miguel er jo virkelig kvalm! Og dennis og andreas er bare utrolig barnslige. Stian og Tommy er vel de mest oppegående guttene der nå vil jeg påstå. På en måte er jeg glad kristian røk ut, men på en annen måte er det litt dumt. Tenk dere dramaet da, dersom han hadde kommet tilbake! Miguel ble jo ikke glad da han ble sendt hjem 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Jeg tror virkelig jeg har sett miquel før et sted..... hmm.. han er jo fra tønsberg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Nei fyjs, jeg er driiiitlei firkløvern der inne.. Kristian har rett i at det ikke er noen kjærlighetsferie de er på da..! Herregud.. Og så blir jeg oppgitt når folk kommer og sier de ikke er NOE opptatt av å spille, og synes det er teit at folk spiller! Wtf! Dra på vanlig ferie istedet da! Det ER et spill....! Kristin er sjefete og bosser alle rundt. Dennis er ekkel og kvalm som tror at ALLE jenter liker sånne som han. At han blir irritert over at det finnes damer der ute som liker gutter som Miquel sier jo sitt om Dennis. Camilla er kjedelig deluxe! Andreas like så... Heia Stian, Tommy og Iselin! Gleder meg til dagens episode da. Morsomt med masse drama og når Christina avslører hva de andre har gått å sagt om Miquel, blir det nok fest kan jeg tenke meg...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 25. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Jeg vet ikke om jeg liker Miguel enda, men jeg liker det de andre har gjort så lite at han skal hvertall få en sjans! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Jeg håper Triana tar tak i den spyttinga. Det der går jo ikke ann! For noen drittfolk. Håper Dennis ryker denne uka. Med tanke på at hun lekte politi under den mobbe-saken i en tidligere sesong burde hun jo det... Vet ikke om jeg gidder se mer på det etter i går, ble bare oppgitt. Hvor gamle er de? De ungdomsskoleelevene jeg skal ha ansvaret for en helg er jo mer modne i hodet jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Jeg har ikke hatt noe i mot at folk har hatt et stort behov for å løøøøøøøve hverandre hittil, men jeg kjenner jeg blir særdeles oppgitt når 'voksne' mennesker holder på som de gjorde i går. Det er på ingen måte ok, uansett hvor lite de liker han dere Migel.. Og med det sluttet jeg å like noen av disse løøøvbarna.. Og forresten, det burde jo ikke være tillatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 *Fnis* "Champagne og champagne ... Jaja ... Vi er jo i Mexico" Jeg skulle ønsker Tommy og Stian ble et par og at de vant hele opplegget EDIT: Jeg er drittlei av Andreas, Camilla, Dennis, Kristin og Kristina. Puke! For en oppførsel! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 jeg sa det ikke var miguel ! Hihi, og jeg sa det var det! --- Jeg syns detta er litt morsomt jeg, da. Nå skjer det endelig noe! Dog kunne de kanskje oppføre seg litt mer voksne, og vise litt mer respekt. Gleder meg til å se hva Stian og Iselin gjør med brevet de får, og om Triana tar tak i spyttinga.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Hihi, og jeg sa det var det! vi hadde både rett og galt da jeg hadde rett med at det ikke var miguel på mandag , og du hadde rett med at det var han idag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Åh, jeg synes folk mangler så VILT selvinnsikt! Kristin er sjokkert fordi Stian og Iselin bestemte seg for å splitte de - men hva pokker har de gjort hele veien da? Grrr. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Spoiler på hvem som stiller seg bak hvem i morra, plis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 par fordeling etter imorgens sermoni: dennis ryker ut. andreas/camilla - christina/tommy (der stilte dennis seg) - maria/miquel - stian/iselin - kristin/mats 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 JA! Dette hadde Kristin og Dennis rågodt av altså. Miguel er en liten fløtepus, men jeg skjønner bare ikke hvorfor de hater ham så fælt. Og hva med han Mats fyren, han sier jo aldri noen ting han? Andreas synes jeg har blitt mer ok nå faktisk, liker han litt når han ikke er så survete. Christina: ufordragelig, rett og slett. Heslig. Iselin er jo bare råsøt synes jeg, hun er jo så uskyldig og morsom liker henne jeg, heia Stian og Iselin! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 par fordeling etter imorgens sermoni: dennis ryker ut. andreas/camilla - christina/tommy (der stilte dennis seg) - maria/miquel - stian/iselin - kristin/mats Weee Det beste som kunne skjedd! Har villet det fra dag en. MOHAHAHA! Og heldigvis! at ikke Christina var så feig at hun sendte ut Tommy . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg kommer jo ikke til å klare å la vær å trykke på spoilerne! Bør jeg gjøre det synes dere? Bestem for meg! Blir morgendagens episode ødelagt av det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Den blir ødelagt, men jeg syntes det bare er deilig å vite. Så kan jeg godte meg mens jeg ser dem stresse rundt. Edit: Så hvis jeg får bestemme: TRYKK! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Den blir ødelagt, men jeg syntes det bare er deilig å vite. Så kan jeg godte meg mens jeg ser dem stresse rundt. Edit: Så hvis jeg får bestemme: TRYKK! Da må jeg gjette først. La meg se... jeg trooor Dennis ryker jeg altså. *titte i spoiler* Hoho! Det var bra! Neste ut håper jeg er Kristin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Jeg dør av Christina. Håper hun ryker i morgen! (ja, jeg vet guttene skal ut. Men kan jo håpe? ) 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Jeg dør av Christina. Håper hun ryker i morgen! (ja, jeg vet guttene skal ut. Men kan jo håpe? ) Hvis hun vinner tror jeg faktisk at jeg blir sur. Det hadde vært så ufortjent! Nei... inn å se hva jazzgeir skriver da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Hvis hun vinner tror jeg faktisk at jeg blir sur. Det hadde vært så ufortjent! Da blir jeg forbanna Ufordragelig dame 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 (endret) Uff, hun Christina altså. Oppfører seg ikke noe særlig bra der inne. Jeg ble imponert over måten Miguel snakka for deg selv på pandoras i dag. Synes han var tøff uten å gå for hardt ut (Maria tok vel kanskje litt for hardt i.. ) Kanskje han har litt vett? Edit: Hahahaha! Jeg måtte sjekke spoileren! Jeg er kjempefornøyd! Juhu! Endret 25. April 2012 av :)Kine 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts