:)Kine Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Akkurat det fluesnakket kunne vært meg, jeg kjente meg sånn igjen! jeg lurer faktisk på det.Hvorfor ville ingen svare henne på det? Det er jo faktisk spennende! Og jeg mistet og litt sansen for Tommy... "koseknappen".... si sånn da! Fysj. Haha! Hummer-snakket og eller? Enig med deg om Tommy. Harry gutter som skryter. Regner med at "planen" til gjengen "slår feil" under par Sermonien i morgen .. Tvile på at de griner for hu nye jenta Hohohohooo! Nå ler jeg min onde latter! Jeg synes også at det er litt rart om de gråter om Maria. Jeg håper de sender ut Christina, så kanskje det blir litt action. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Jeg tipper at Nina stiller seg bak Tommy i morgen (ved siden av Christina), for å redde Maria Tommy kommer ALDRI til å velge Christina foran Nina! Og så syns jeg "samtalen" mellom Iselin og Stian helt på slutten var dritmorsom. Hun er bare så ufattelig lite skarp altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 bare jeg som reagerte på å tenne en lighter under vann eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 bare jeg som reagerte på å tenne en lighter under vann eller ? Hehe.. Det var vel flere ting der som man reagerte på. Å bli befrukta av en reke som hummeren hadde spist? Noe av det rareste jeg har hørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Hehe.. Det var vel flere ting der som man reagerte på. Å bli befrukta av en reke som hummeren hadde spist? Noe av det rareste jeg har hørt. Og at damen slo hodet og døde? Hvem var det da som kunne fortelle alle detaljene rundt dette? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Og at damen slo hodet og døde? Hvem var det da som kunne fortelle alle detaljene rundt dette? Hahaha! Ja, det toppa jo hele greiene! Hehe.. Jeg må si jeg ble litt overraska av avslutningen. Så ikke helt den komme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Jeg reagerer vel på alt som kommer ut av kjeften til Iselin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Det kan jo faktisk hende den historien er sann! Jeg tror den er det faktisk. Akkurat som historien om pølse-maia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Det kan jo faktisk hende den historien er sann! Jeg tror den er det faktisk. Akkurat som historien om pølse-maia. pølse-maia? Fortell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 19. April 2012 Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 Jeg har hørt historien før faktisk. Opptil flere ganger, men tror ikke den er sann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 19. April 2012 Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 Noe/deler av historien er sikkert sant, alle vet hvordan fjera blir til 10 høns Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. April 2012 Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 pølse-maia? Fortell? Ja nå skal du høre! På rudshøgda i hedemarken bodde det en jente som het Maia (tror jeg, kanskje jeg bare blander med hun i emil fra lønneberget). På 16 års dagen sin bestemte hun seg for å feire skikkelig, og fant frem en pølse. Vet ikke hvilken pølse det var, men antar det var en spekepølse av noe slag. Du kan sikkert tenke deg hvor den pølsen tok seg en tur. Men noe gikk galt! Pølsen knakk! Så da måtte hun gå ned til bestefaren sin så han kunne hjelpe henne å få den ut. Og fra den dagen av ble hun bare kjent som Pølse-Maia. True story! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 19. April 2012 Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 Jeg har også hørt den historien før, er jo en typisk vandrehistorie. Her er en versjon for de som ønsker en litt bedre sammensatt enn Iselin sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. April 2012 Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 "Det var veldig likt følelsen av å ha diaré, men det var galt hull." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 Over natten hadde eggene blitt klekket og rekene doblet sin egen størrelse hvert tiende minutt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 19. April 2012 Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 Å FY FADER! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. April 2012 Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 Jeg tipper at Nina stiller seg bak Tommy i morgen (ved siden av Christina), for å redde Maria Tommy kommer ALDRI til å velge Christina foran Nina! Og så syns jeg "samtalen" mellom Iselin og Stian helt på slutten var dritmorsom. Hun er bare så ufattelig lite skarp altså Men hvorfor vil hun redde Maria, og ofre Christina? Men for all del, ville vært et supert utfall det, takler ikke den hese russejenta der (som jazzgeir kaller henne ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 Tror ikke Kristina og Nina er de som snakker mest, og det virker som om Nina og Maria hadde kjemi med en gang. Dessuten er jo Nina veldig sympatisk og har sagt før at alle nye bør få en sjans. Men ja, jeg lurer på hvem som går ut, for jeg tror ikke de står der og griner om Maria må dra, som dere også har sagt.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet 19. April 2012 Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 Haha! Hummer-snakket og eller? Enig med deg om Tommy. Harry gutter som skryter. Hohohohooo! Nå ler jeg min onde latter! Jeg synes også at det er litt rart om de gråter om Maria. Jeg håper de sender ut Christina, så kanskje det blir litt action. Hehe.. Det var vel flere ting der som man reagerte på. Å bli befrukta av en reke som hummeren hadde spist? Noe av det rareste jeg har hørt. Hahaha! Ja, det toppa jo hele greiene! Hehe.. Jeg må si jeg ble litt overraska av avslutningen. Så ikke helt den komme. pølse-maia? Fortell? Koser du deg med PH når jeg er borte, eller? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 19. April 2012 Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 Ja nå skal du høre! På rudshøgda i hedemarken bodde det en jente som het Maia (tror jeg, kanskje jeg bare blander med hun i emil fra lønneberget). På 16 års dagen sin bestemte hun seg for å feire skikkelig, og fant frem en pølse. Vet ikke hvilken pølse det var, men antar det var en spekepølse av noe slag. Du kan sikkert tenke deg hvor den pølsen tok seg en tur. Men noe gikk galt! Pølsen knakk! Så da måtte hun gå ned til bestefaren sin så han kunne hjelpe henne å få den ut. Og fra den dagen av ble hun bare kjent som Pølse-Maia. True story! :lol: Koser du deg med PH når jeg er borte, eller? Jepp! Sender de ikke PH i Kina? Jeg kan ta det opp til deg hvis du vil? Jeg har tenkt litt på det, og på klippet så er det vel bare Camilla som gråter? Hun gråter jo for alt. Hun gråt jo MASSE da Fredrik gikk ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 19. April 2012 Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 Har just sett dagens episode, snuuufs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 19. April 2012 Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 Hysj! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 19. April 2012 Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 Iselin skal føde edderkoppbarn :lol: :gaah: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 19. April 2012 Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 Nå synes jeg det er spennende for første gang i år! Juhu! Maria altså, fikk litt sanse for hun nå. Håper hun klarer å lure de til å tro at hu har noe ekstra. Artig at hun faktisk kjemper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 19. April 2012 Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 Tror faktisk den jeg liker minst er Triana, når jeg tenker meg om.... Holder med jazzgeir der 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts