Gå til innhold
Hundesonen.no

Her driter den i seieren!


soelvd
 Share

Recommended Posts

Nåja, det er enkelt å skylde på mangelfull lufting (selv om det er lett å gjøre det). Har opplevd det der flere ganger med mine, og de har garantert hatt sjangsen til å gjøre sånt tidligere på dagen...

Men noen har litt problemer med å gjøre "stort" hvis det er for mye lukter, litt stress og sånt involvert - og da går det bare å holde seg til man bare "måååå"..

Men joda - antallet bommelommer inne på utstillinger er nok helt sikkert proposjonalt med hvor dårlig vær det er ute - særlig for pelshunder, dessverre.. Dog er det jo langt mer sjelden på LP/AG-stevner vil jeg tro.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Issi dreit i ringen enda hun hadde blitt luftet som en helt dagen før og på morgenen, hun er desverre litt nervøs av seg og da klarte ikke å gjøre fra seg på morgenen enda vi iherdig luftet, så da ble det nesten på slutten av LP programmet, men så lett og glad hun ble etterpå da :P

Utover det har jeg heldigvis ikke hatt noen flauser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha fått en hund som må være i humør for det, ha underlag for det ( snø, hun har ikke bæsjet på 2 dager...) og helst ikke på noen måte forstyrres for å bommelomme har jeg sluttet å le av sånne ting :P Eller jeg ler jo, men jeg skylder ikke på eier lengre hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...