Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt siste kjøp?


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Den så skikkelig god ut :)

Hvor?? Her i Bærum? Dyr? Vil ha! :)

Fra moren til en venninne, originalt kjøpt på fabrikkutsalget deres tror jeg. Den koster egentlig 3200kr, men jeg fikk den for 900 selvom den ikke var brukt :) (moren hennes hadde riktignok fått noen rabatter på den da).

Her er forresten bilde:

671332-p-LARGE_SEARCH.jpg

denne linken lå den i flere farger, men ingen pris eller noe. Jakken heter Dale of Norway Amli Knitshell Jacket.

EDIT:

Tok visst feil, det der er nesten lik jakke, men her er den med magnetlommer den heter Dale of Norway Gautefall. Jeg har den dog i helsort.

!B5+Umc!!2k~$(KGrHqF,!iEEycftsu8GBMv)jGK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bris har fått seg Fanagenser

Hage til Thorvald og tomannsbolig til oss

Dyreste hundeutstyret jeg noen gang har kjøpt

Posted Images

Fra moren til en venninne, originalt kjøpt på fabrikkutsalget deres tror jeg. Den koster egentlig 3200kr, men jeg fikk den for 900 selvom den ikke var brukt :) (moren hennes hadde riktignok fått noen rabatter på den da).

Her er forresten bilde:

671332-p-LARGE_SEARCH.jpg

denne linken lå den i flere farger, men ingen pris eller noe. Jakken heter Dale of Norway Amli Knitshell Jacket.

EDIT:

Tok visst feil, det der er nesten lik jakke, men her er den med magnetlommer den heter Dale of Norway Gautefall. Jeg har den dog i helsort.

!B5+Umc!!2k~$(KGrHqF,!iEEycftsu8GBMv)jGK

Den var kjempe fin :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig bilde,men fikk Björkis selen igår og det var et kupp. 300kr (halv pris av NonStop) og sitter bedre for Non stop er litt liten i største str.

547822_712675695412636_863247451_n.jpg

Så lenge du finner en nomesele som passer så er et nok et mye bedre alternativ også, non stop er ingen supersele, selv om den har blitt voldsom populær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du finner en nomesele som passer så er et nok et mye bedre alternativ også, non stop er ingen supersele, selv om den har blitt voldsom populær.

Non stop sitter bra (de er jo så smale frem disse hundene) ,men den er litt i korteste laget. Siden de ikke trekker når vi løper anyway har det vært det beste alternativet. Det er vanskelig å finne store nok seler som er små nok i halsåpningen,og Björkis butikken er jo helt umulig å kommunisere med dessverre. Nonstop tåler lite også så jeg håper denne varer en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har de blinkende halsbånda fra før av? Fungerer de greit? Har vurdert å kjøpe selv :)

Vi har. Kan stilles inn på blink og at den lyser hele tiden. Vi bruker bare lyse hele tiden funksjonen.

Funker veldig bra. Bruker dem om de skal løpe løs når det er mørkt eller bare på turer om kvelden.

Våre syns mye bedre enn små lykter til å henge i båndet, eller refleks. :)

De båndene vi har er litt klumpete/harde på, så vi bruker som regel vanlig halsbånd eller sele i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...