Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt siste kjøp?


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Er ikke de Maze greiene jeg kjøpte. Jeg kjøpte Hol-ee Roller, men ser at ikke de har dem der nå...

Bungeetauet sitter ikke fast nei. Man kan feste det må hvem leke man vil. Veldig kjekt, for BC'n her i huset klipper i stykker gummileker veldig raskt. Kjekt og bare bytte ut ballen med en ny ball, eller noe annet:)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Hundeliv har hol-ee roller på lager: http://utstyrtilhund.no/produkt/leikar/ball/jw-hol-ee-rollers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bris har fått seg Fanagenser

Hage til Thorvald og tomannsbolig til oss

Dyreste hundeutstyret jeg noen gang har kjøpt

Posted Images

Minion har fått 2 nye halsbånd i dag. :ahappy:
20130827_143443_Polkadott.jpg

Den rosa fargen er mye mer rosa i virkeligheten, men måtte skru ned saturation i photoshop når jeg forminska bildet for mobilen hadde gitt hele bildet en stygg misfarging.
20130827_143111_Hunting.jpg

Syns Hunting Princess var veldig passende siden geviret på halsbåndet ligner på hjortegevir og Minion er jo en hjortehund. :P
20130827_142813_Hunting_2.jpg

Og Kiwi har fått en regndress og en micro fleece dress fra Hurtta nå som høsten nærmer seg og det jeg hadde kjøpt til henne passet også. :shocked::|:icon_confused: Hva skjer? Har tidligere prøvd å finne regndress som passet henne men endte med å levere tilbake dressen 2 ganger pga rar kroppsform på Kiwi og nå treffer jeg rett på første forsøk? :shocked::lol:
Også fikk hun en tispetruse fra Hurtta.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minion har fått 2 nye halsbånd i dag. :ahappy:

20130827_143443_Polkadott.jpg

Den rosa fargen er mye mer rosa i virkeligheten, men måtte skru ned saturation i photoshop når jeg forminska bildet for mobilen hadde gitt hele bildet en stygg misfarging.

20130827_143111_Hunting.jpg

De var skikkelig fine, er det fra Collarmania? Og isåfall hvilken bredde er det på dem?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var skikkelig fine, er det fra Collarmania? Og isåfall hvilken bredde er det på dem?

De er fra HuggableHound på etsy.com. https://www.etsy.com/shop/HuggableHound

Og de jeg kjøpte til Minion er 2", vurderer å kjøpe noen til Kiwi også, men da i 1,5". :P

Edit: Hun har veldig OK priser i tillegg til billig frakt, og hun bruker ikke en halv evighet på å lage de. :ahappy:

Bestilte fra henne i forrige uke. Kvaliteten virker veldig bra. :ahappy:

Endret av Taz
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er fra HuggableHound på etsy.com. https://www.etsy.com/shop/HuggableHound

Og de jeg kjøpte til Minion er 2", vurderer å kjøpe noen til Kiwi også, men da i 1,5". :P

Ååå fint! Samme type virker det som, og glad det var 2" for da tror jeg det er den størrelsen jeg vil ha :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest bikkje1

Simba fikk 5 meter flexi classic comfort og stooort bur for litt siden. Og på Bjerke fikk han halvstrup med fleece, kobbel på 180 cm, kong tennisball med pip og et til tyggebein. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kobbel, halvstrup-halsbånd og lilla vetbed-teppe - alt fra Arielle's Hundeutstyr!

Her er bilde av halsbåndet, og ja- vi er veeldig fornøyd! :D

post-12216-0-05463700-1377699000_thumb.j

Har også nettopp fått Crash Test Toys-leker i posten, og er veeeldig fornøyd! Nuka også ;)
Og ja, må ikke glemme 2 Kong Squeezz baller, i medium størrelse :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kobbel, halvstrup-halsbånd og lilla vetbed-teppe - alt fra Arielle's Hundeutstyr!

Her er bilde av halsbåndet, og ja- vi er veeldig fornøyd! :D

DSC_0367.JPG

Har også nettopp fått Crash Test Toys-leker i posten, og er veeeldig fornøyd! Nuka også ;)

Og ja, må ikke glemme 2 Kong Squeezz baller, i medium størrelse :)

Så fin hun ble :) kledde fargene godt ;)
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Uff...da har jeg vært og handlet igjen...på Høøks... ;)

Et kjekt dekken å ha på hvis det regner og sludder ute, men ikke er så kaldt ute, dette er ikke så fôret.

Fôret regn og refleksdekken er ikke å forakte nå som høsten straks er her

Den i gul :) også så billig!!!! 49kr :bananas:

Siden jeg har så dilla på treningskobbel i det siste, og ikke har et i skinn :ball:

Til å ha børster, klotenger, salver og annet stæsj :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Det fora regn og refleksdekkenet fra Hooks er det noen som har det? Isåfall er dere fornøyd med passform? Hvor mye for er det i det, eller e det helt tynt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Det fora regn og refleksdekkenet fra Hooks er det noen som har det? Isåfall er dere fornøyd med passform? Hvor mye for er det i det, eller e det helt tynt?

Det er ganske godt foret, er for varmt nå til å bruke det.

Passformen er bra, som vanlige dekken.

Skal du ha et uforet dekken ville jeg valgt det helt sorte med refleks langs kantene, det brukte vi for første gang igår da det regnet ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte den her for 2 uker siden, fra Netzoo.no:

dekken_zps2753d328.jpg

Fikk den aldri, så ringte uten svar, sendte mail som jeg heller ikke har fått svar på.
Fikk nemlig ingen bekreftelse fra nettsiden på bestillingen heller, men pengene ble trukket.

Så nå ender det vel opp med at jeg stiller opp på butikken (som ikke er en så lang kjøretur unna) og bare henter det om jeg ikke får svar snart, for jeg vil så gjerne ha det og synes ikke at de ikke skal få høre det for å være så useriøse...

Anbefaler ikke Netzoo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo valpen kommet i hus, så da klarer jeg ikke å sitte på kjøpefingrene lenger, de siste dagen har dette kommet i hus:

Metallapport:

DSC_7224.jpg

Alac sporline i blått

DSC_7225.jpg

Gitter til vinduene på bilen
DSC_7226.jpg

Krok til å ha bagasjeluken åpen på gløtt (dog aner jeg ikke hvordan jeg skal få den til å virke...)

DSC_7227.jpg

Tape i tilfelle et av ørene bestemmer seg for å sprett opp, kjekt å ha liggende tenkte jeg. Og bilsyketabletter til lille valpen
DSC_7229.jpg

Og selvfølgelig en sele! De jeg hadde var visst for små...

DSC_7231.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg får ofte raskere bånd med hannhunder jeg omgås, men jeg har nok selv landet på at det er tisper jeg skal ha nå. Foretrekker å ha hund som ikke skal tøffe seg eller bli tøffet på av andre hunder (og min erfaring er at dette er svært mye mer utbredt blant hanner enn tisper, selv om det det å forvente uansett kjønn blant noen raser), og synes ikke det er stas med høy kjønnsdrift hele året og stresset det kan medføre heller. Men hanner er generelt noe friskere (på den måten at det er flere tisperelaterte plager enn hannhundrelaterte) og ikke variabel i forhold til egen syklus som noen tisper er. 
    • Hannhunder kan sikkert være fine dyr for noen, men det er dessverre ikke min personlige opplevelse, og den jeg har hatt ga ikke særlige gode erfaringer med kjønnet. Jeg foretrekker helst tisper, især siden man nå ønsker drive oppdrett. Syntes de er mer seriøse, ærlige og stabile oppå det igjen. For ikke å snakke om manglende snoppevask, markering og lettere for samkjønnsaggresjon For all del, jeg kjenner trivelige hannhunder, og en gang i fremtiden var planen å forhåpentligvis importere en trivelig og fin en. Men har skjønt at å planlegge hund skal jeg ikke gjøre, det går aldri som jeg vil   
    • Jeg eier en selveier leilighet i et sameie. Helt uproblematisk. Leste vedtektene før jeg bydde/kjøpte og snakket med megler om dyrehold også først.  vi er vel rundt en 70 enheter tror jeg totalt på 5 bygg. Og jeg vet det er minst 10 hunder som bor her fast pr.d.d + folk som passer hund med ujevne mellomrom. Og en hau med katter er det også. Eneste regelen vi har er at hunder ikke skal i heisen pga allergi, det går bra siden hvert bygg kun er 4 etasjer. Tror dog det er folk som bryter den regelen ganske ofte som bor høyere opp en meg i første. 😂  Relativt nytt bygg da, ferdigstilt i 13/14 og dermed veldig god lydisolering også. 
    • Han fikk vite det når vi hadde hilsa på valpene! 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...