Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt siste kjøp?


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Hva vi hundeeiere kjøper altså..

På meg ble det en slik en idag, genial på kveldsturene :) (det er altså fleecegenser)

21-520_l.jpg

Kjøpt hvor?

Bestillte dette til Bia i dag…passer nok ikke ennå, men regner med hun kommer til å gjøre seg fortjent til det :ahappy:

1236397_10151617273556761_196170053_n.jp

Hvor har du bestilt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bris har fått seg Fanagenser

Hage til Thorvald og tomannsbolig til oss

Dyreste hundeutstyret jeg noen gang har kjøpt

Posted Images

Sett på den siden selv og ikke turt å falle for fristelsen, hehe. Du fikk det raskt og alt, eller ikke mottatt enda? :)

Vet du hvor mye de tar i porto?

var mye fint der inne :)

Det var litt kluss i starten, jeg fikk ikke opp riktig størrelse/farge på den norske siden, prøvde å bestille fra den svenske - som ble godkjent - men så fikk jeg mail om at den måtte slettes fordi jeg måtte bestille fra den norske siden. Ble vel 10-12 mailer fram og tilbake der jeg forklarte hva som var problemet og de prøvde å fikse det, men korrespondansen var veldig rask og til slutt gikk det. Tipper det er startvansker/barnesykdommer :) Pakken kom raskt og på døra, en dag før tiden! Porto var dessverre ganske dyr, 150 kr tror jeg, men det er fordi det er med UPS, ikke Posten. Men jeg slo til - har ønsket meg det dekkenet i nesten ett år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at du får de bio-bæsjeposene billigere på Rimi? Ikke sant? :D Jeg kjøper dem bare der, for ikke søren om jeg betaler 60-70,- på dyrebutikken/vetrinæren :blink:

Koster 43,- der jeg handler,og jeg har fått 40% da jeg jobber der ;) Men slutter i den jobben nå snart,så da kan det være billigere på Rimi,så takk for tips :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt kluss i starten, jeg fikk ikke opp riktig størrelse/farge på den norske siden, prøvde å bestille fra den svenske - som ble godkjent - men så fikk jeg mail om at den måtte slettes fordi jeg måtte bestille fra den norske siden. Ble vel 10-12 mailer fram og tilbake der jeg forklarte hva som var problemet og de prøvde å fikse det, men korrespondansen var veldig rask og til slutt gikk det. Tipper det er startvansker/barnesykdommer :) Pakken kom raskt og på døra, en dag før tiden! Porto var dessverre ganske dyr, 150 kr tror jeg, men det er fordi det er med UPS, ikke Posten. Men jeg slo til - har ønsket meg det dekkenet i nesten ett år!

Skjedde akkurat det samme med meg. Bestilte først fra svenskesia - som gikk smertefritt. Etter noen uker fikk eg beskjed om at bestillinga måtte slettes, og tas på nytt fra norskesia. Dyrt med UPS - samt at dem kjæm på døra og må ha underskrift når de leverer.. ikke alltid like lett - så postmannen måtte ringe meg for å få tillatelse til å signere for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kjøpte jeg nytt halsbånd og kobbel til Ozu.

Skulle legge ut bilde av halsbåndet, men finner faktisk ingen bilder av det når jeg googler. Kjøpte halvstrup i rundsydd lær - hvitt. Kobbelet var brunt og svart lær, men det er for kort. Jeg må kjøpe et lenger. Men vil finne ett som passer halsbåndet, dvs lyst og langt. Vanskelig. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bot dekken, litt stort, men det får gå, blir bare hviledekken uansett, også slo impulsiviteten inn så da ble det en micro fleece dress fra hurta også (den kommer i posten da), håper den passer, ble plutselig store hopp i str når man passerte 55 cm.. Og varga som har lang rygg, men er så smal som hun er kommer antagelig til og svømme i den, men det blir pause på tur/hvil i bil dress så det har ikke så mye og si. Håper bare 60 passer, hun er litt lengre enn 60 i ryggen, men neste str var 70 og det ville blitt alt for stort. Men nå får det jaggu være slutt på en stund, det koster alt for mye penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Regner så mye i Trondheim at nå har jeg kjøpt:

0009_stream-raincoat-310-turqoise-7.jpg

Har også kjøpt en nye sele:

0003_FORM-POLAR_harness_25mm_990_BLACK-1

Begge i fra Rukka :)

Åh, fikk så lyst på dekkenet der når jeg så det på butikken her om dagen. Den fargen ville jo kledd dyret bra også, men han trenger det egentlig ikke.. Må finne på unnskyldning for å kjøpe :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin vindtett høstjakke med ull fra Dale of Norway, den har også geniale lommer foran som er perfekte til godbiter: de lokkes nemlig med bittesmå magneter så man bare kan stappe hendene nedi selvom den er "lukket".

Også varm og god!

Gleder meg til gå turer og på hundetrening i den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kule Ladyen min!

1377271_10151616989057105_60422026_n.jpg

Kjøpt helt tilfeldig av en bekjent som hadde kjøpt den til whippeten sin og så var den for stor.

Den så skikkelig god ut :)

Kjempefin vindtett høstjakke med ull fra Dale of Norway, den har også geniale lommer foran som er perfekte til godbiter: de lokkes nemlig med bittesmå magneter så man bare kan stappe hendene nedi selvom den er "lukket".

Også varm og god!

Gleder meg til gå turer og på hundetrening i den :D

Hvor?? Her i Bærum? Dyr? Vil ha!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...