Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt siste kjøp?


Ozzy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bris har fått seg Fanagenser

Hage til Thorvald og tomannsbolig til oss

Dyreste hundeutstyret jeg noen gang har kjøpt

Posted Images

Har kjøpt noen "små" sykkellykter på ebay, og satt på en liten nøkkelsing og en krok (alt kjøpt på ebay), så alt kan festes til halsbåndet, har også festet et navntag på kroken sammen lukten.

Litt hjemmemekka, men det fungerer kjempe bra og hunden synes SKIKKELIG i mørket, også selv om den henger under halsen hennes, den virkelig lyser opp ;)

(grønt lys og blått lys :) )

01.jpg

02.jpg

03.jpg

På halsbåndet, har satt på et idtag også ;)

Også har jeg kjøpt to nye rogzhalsbånd fra Globaldogshop, elsker både halsbåndene og multikobbelene fra rogz

05.jpg

04.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minion har fått seg Hurtta microfleece overall, Hurtta gamasjer og Troll potesokker. I tillegg til et Hurtta varmedekken. :P
Så nå er hun klar for vinteren. :lol: Minion er ikke enig at hun trenger alt dette, hun er jo gærn mynde må vite, man fryser ikke da eller er pinglete å bryr seg om skader fra skaresnø.
IMG_6483_Minion_vinter.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, har du link? Geo vil også pynte seg til jul. :aww:

Bestilte fra denne selgeren, kjappere levering enn fra Kina..

http://m.ebay.com/itm/281112276316

Ååå, Leo ville ha slips til nyttårsaften han, så prøver å finne et fint et, lurer på enten ensfarget grønt, eller et i dette klassiske mønsteret som man stadig finner på slips og skjerf.. Hmm..

Edit: tull med førsre linken i stad.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt siste kjøp, som jeg kjøper med jevne mellomrom, er en haug med poser med tørkede kyllinghalser. Kjøper dem fra Petworld, for de har god pris og 200 grams poser. Noen steder selger de halvparten så store poser for samme prisen...! Googlet meg frem og lette rundt etter beste tilbudet. Har kjøpt derfra det siste året eller litt lenger.

Tørkede kyllinghalser gir fin trim for tennene på hundene. Dette er det eneste de får utenom sitt vanlige tørrfôr, da vi ble lei av å oppleve løse mager og slikt med to langhårede hunder... :) (dessuten er den ene av hundene litt for tung, så dietten er strengt begrenset - siden desember ifjor ble alt annet kuttet ut)

Men disse kyllinghalsene får de altså. En gang i mellom, kanskje en gang i uka eller så, får de noen slike tørkede kyllinghalser istedenfor kveldsfôringen med tørrfôr (ikke begge deler). De elsker dem! Fint med noe å bruke jekslene på!

http://www.petworld.no/no/artiklar/kyllingbiter-200-gram.html

tuk01-059.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regndekken fra Biltema til jentene. Noomi har litt odd størrelse, så det må fikses litt på for det ble litt stort.

Gitter til å kunne sette på vinduene på bakrutene sommerstid, sånn at idioter ikke får stikki hendene inn i vinduet om det står åpent.

Fått bestilt slik middgreie til å putte i kontakten. Hentes på mandag, så da får jeg de fredag. En skal være hos meg, og en hos min mor. Så håper jeg den fungerer. :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 grisehaler.

En stor boks med dentastix.

11 stk navn tag i forskjellige farger og former fra ebay...har mange halsbånd må vite ;p

1 pose godbiter med laks fra naturs menu, har bestilt en hel kartong med disse av Arielle/arivo.no siden Chicka bare elsker dem og det gjorde katten til mamma også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Non-Stop free motion sele i dag :D De har aldri passa før, men den vi prøvde i dag synes jeg ikke satt så værst?

20131104_171601_zps9cde1de5.jpg

Har stramma sidene så stolpene ligger på ribbeina og bak slik at draget blir liggende på ryggen, men min store bekymring er halsen, synes virker trang, men den skal vissnok være sånn? Vi får prøve den på en tur i morgen og holde ørene åpne for pusteproblemer :P

Uansett blir det bare frem til nyttår den skal brukes, da bestiller vi spesiallaget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Non-Stop free motion sele i dag :D De har aldri passa før, men den vi prøvde i dag synes jeg ikke satt så værst?

20131104_171601_zps9cde1de5.jpg

Har stramma sidene så stolpene ligger på ribbeina og bak slik at draget blir liggende på ryggen, men min store bekymring er halsen, synes virker trang, men den skal vissnok være sånn? Vi får prøve den på en tur i morgen og holde ørene åpne for pusteproblemer :P

Uansett blir det bare frem til nyttår den skal brukes, da bestiller vi spesiallaget :)

Synes kanskje at den ser litt stor ut?

Slik ser den ut på min, og den passer:

sele1a_zpsea199b64.jpg

Har en følelse av at den type sele kanskje passer litt dårlig for staffer i utgangspunktet, de er jo små og kraftige slik at seler som er i rett lengde blir vel trange rundt halsen.

Her er en tråd hvor hvordan selen skal sitte diskuteres opp og ned i mente: :P

http://hundesonen.no/forum/topic/70280-passer-denne-non-stop-free-motion-selen/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...