Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt siste kjøp?


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Nå er jo valpen kommet i hus, så da klarer jeg ikke å sitte på kjøpefingrene lenger, de siste dagen har dette kommet i hus:

Metallapport:

DSC_7224.jpg

Alac sporline i blått

DSC_7225.jpg

Gitter til vinduene på bilen

DSC_7226.jpg

Krok til å ha bagasjeluken åpen på gløtt (dog aner jeg ikke hvordan jeg skal få den til å virke...)

DSC_7227.jpg

Tape i tilfelle et av ørene bestemmer seg for å sprett opp, kjekt å ha liggende tenkte jeg. Og bilsyketabletter til lille valpen

DSC_7229.jpg

Og selvfølgelig en sele! De jeg hadde var visst for små...

DSC_7231.jpg

Hva betalte du for metallapporten? Og hvor kjøpte du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bris har fått seg Fanagenser

Hage til Thorvald og tomannsbolig til oss

Dyreste hundeutstyret jeg noen gang har kjøpt

Posted Images

Har ENDELIG fått tak i Hurtta regndekken i olivenfargen, som egentlig er utgått, og det til god pris! Kjøpt hos petster.eu, de er helt nye i Norge, så siden ser sketchy ut, men jeg har snakket en del med dem på kundeservice, og kan nå anbefale siden :)

Sett på den siden selv og ikke turt å falle for fristelsen, hehe. Du fikk det raskt og alt, eller ikke mottatt enda? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ENDELIG fått tak i Hurtta regndekken i olivenfargen, som egentlig er utgått, og det til god pris! Kjøpt hos petster.eu, de er helt nye i Norge, så siden ser sketchy ut, men jeg har snakket en del med dem på kundeservice, og kan nå anbefale siden :)

Vet du hvor mye de tar i porto?

var mye fint der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ENDELIG fått tak i Hurtta regndekken i olivenfargen, som egentlig er utgått, og det til god pris! Kjøpt hos petster.eu, de er helt nye i Norge, så siden ser sketchy ut, men jeg har snakket en del med dem på kundeservice, og kan nå anbefale siden :)

Jeg bestilte fra petster.eu (svenske siden) - noe som resulterte i maange uker med venting. Jeg trudde pakken var på tur hjem til meg, men da ukene gikk måtte jeg etterlyse. Neida da var ikke pakken pakket engang, det var vist noe galt med portoen. Så måtte betale ekstra porto siden den skulle til norge. Så ventet jeg enda en uke. Etterlyste på nytt. Nå var det dukket opp en nytt problem, så hele bestillingen måtte kanseleres, og tas fra petster.no. Forhåpentligvis har jeg pakken i posten i begynnelsen av neste uke, for nå orker jeg ikke vente mer.. over en måned venting.. Men hey - kanskje dem skjærpe seg etterhvert :) De har iallefall mange fine ting til gode priser, så håper akkurat den sendingsbiten forbedrer seg :)

Bestilte meg forresten Hurtta lydighetstreningsvest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er fra HuggableHound på etsy.com. https://www.etsy.com/shop/HuggableHound

Og de jeg kjøpte til Minion er 2", vurderer å kjøpe noen til Kiwi også, men da i 1,5". :P

Edit: Hun har veldig OK priser i tillegg til billig frakt, og hun bruker ikke en halv evighet på å lage de. :ahappy:

Bestilte fra henne i forrige uke. Kvaliteten virker veldig bra. :ahappy:

Ånei..... vik bra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei.... vik bra meg!

:lol:

En stk gal mynde har testet ut kvaliteten på halsbåndet derfra og det har ikke røket eller vist tegn på slitasje, så jeg jeg kommer til å kjøpe flere halsbånd derfra. :P

Nå har hun ikke drakraften til en bullehund, men når hun er litt for gira for sitt eget beste så er det ihvertfall litt krefter i henne. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nikkor-af-s18-200mm-vr-II.jpg

Det 18-200 mm objektivet jeg hadde gav plutselig opp livet, så da var jeg brått uten optikk. Så da måtte jeg grave dypt i sparepengene og kjøpe nytt.
Men du verden det var verd det, merker jo nå at det gamle objektivet har fusket en stund, plutselig ble jo bildene klare igjen :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...