Gå til innhold
Hundesonen.no

Ulf - Amerikansk bulldog


turbogutten
 Share

Recommended Posts

Nyeste medlemmet i familien hentet jeg på søndag. Han er en tøffing men supersosial og forholdsvis enkel valp. Flink og vekker meg på nettene når han skal på do og begynner å skjønne hva en klikker er for noe. MEN han er sånn ca verdens største sutregutt til tider, så der settes min tolvmodighet på prøve, blir veldig god til å overse hehe.

Ellers er planen å la han prøve seg på lydighet i hovedsak, lære han spesialsøk og ellers kanskje leke oss litt med weight pull om han synes det er no stas når han blir eldre ;)

382339_10150466810940395_731860394_11093112_1727753432_n.jpg

317289_10150468180560395_731860394_11099570_127590553_n.jpg

320623_10150468603655395_731860394_11101051_211283867_n.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nyeste medlemmet i familien hentet jeg på søndag. Han er en tøffing men supersosial og forholdsvis enkel valp. Flink og vekker meg på nettene når han skal på do og begynner å skjønne hva en klikker er

Lenge siden jeg har vært her inne gitt! Ulf har nå blitt tja, 7 mnd gammel og er en ordentlig godgutt. Pinglete med snill! Liten er han å, bare såvidt 20 kg, minste søsteren hans veier 26 og brødrene

Denne har jeg ikke sett før nå, tusen takk altså Stort bilde skal vi nok få fikset hehe Noen flere bilder av gutten, har blitt over ett år n&a

For jeg har nå to rottweilere, derfor ikke tid eller plass. Pluss at det er en flott rase å se på som jeg gjerne vil kunne stille ut.

Selfølgelig har jeg lyst på så fort jeg har tid og plass, men jeg har sakt til meg selv, av den enkle grunn at jeg ikke vi ha så mange hunder at de ikke kan få det de trenger, at jeg ikke skal ha før de blir godkjent. Bare en grense for meg selv og for hundenes del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok de fleste ambullfolk er redd for hva som vil skje med rasen om den blir en "utstillingshund", og hvilken vei det går videre ... :)

Jeg skjønner godt tankegangen når du ser hva som har skjedd med så mange raser gjennom årenes løp, men det er jo da det gjelder for Ambull oppdrettere å beholde og forsette å avle på gode hunder som er slik og ser slik ut som en Ambull skal. Å om jeg hadde kjøpt meg en Ambull så ville det jo ikke være kun for å bruke den som utstillingshund. Det har jeg aldri gjort før og kommer aldri til å gjøre. Jeg sa bare at jeg ville hatt den muligheten. Jeg sa også at jeg bare han satt meg selv den grensen, at jeg ikke skal ha Ambull (eller noen annen rase for den saka skyld) før de er godkjent av FCI, OG jeg har tid og plass. Om de så aldri blir godkjent av FCI kommer jeg nok til å få meg en uansett, men det blir når jeg har tid og plass!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...