Whoopsis Skrevet 15. November 2011 Rapporter Share Skrevet 15. November 2011 Talli, Blaze, Strider, Ivy, Anton, Ilo, Spike, Vegas, Ikke, Balrog, Wingdari Digger X-mas (og kanskje hans bror Whyallas Casey?), også kommer Marika (Whyallas). Men jeg vet ikke hvem hun har med seg egentlig men ettersom det er veteran tittel så kommer hun sikkert med Wingdari Outback Dream, og noen flere fra hennes oppdrett kanskje de som også var på Hamar? Anne har sikkert meldt på Ida/Henna og kanskje Emil som også er veteran. De siste er vel egentlig bare synsing. Det pleier jo dukke opp en Miss Magoo hund eller to og evt noen Skovfarmens hunder som fins i Norge. Men utover det så vet jeg ikke Takk! Og Issi skal vel også stilles? Spennende med så mange kelpier! Edit: Dere var litt raskere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 15. November 2011 Rapporter Share Skrevet 15. November 2011 Bindi og Borka kommer vel også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 15. November 2011 Rapporter Share Skrevet 15. November 2011 Bindi og Borka kommer vel også Stemmer, godt flere følger med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. November 2011 Rapporter Share Skrevet 15. November 2011 Oh glemte henne ja! Kanskje søsteren kommer også? Kan hende moren kommer ned om noen tok hun med, har ikke hørt noe mer på en stund. Og søsteren som bor i Oslo har jeg glemt og kontakte oppi det hele, for de ville vist at jeg skulle stille hun jeg som ikke stiller min egen Så tror ikke hun kommer! kanskje få sagt ifra at jeg ikke kan på en stund uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 15. November 2011 Rapporter Share Skrevet 15. November 2011 Stemmer, godt flere følger med! Følger bare med på juniorklasse tispe *gi Ikke enda litt mer mat* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 15. November 2011 Rapporter Share Skrevet 15. November 2011 Vil ha pm nå med en gang for jeg aner ikke hvor mange lundehunder det var i fjor heller..Legge oss i hard trening så vesla ikke snuser(banne tepper opp og ned) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 15. November 2011 Rapporter Share Skrevet 15. November 2011 Følger bare med på juniorklasse tispe *gi Ikke enda litt mer mat* :lol: Opsis og Ikke kommer til å trille inn... Så av de juniortispene vi vet om er det Opsis, Ikke, Ilo, Borka og Bindi i hvert fall? Får håpe dommeren elsker stankelbein... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 15. November 2011 Rapporter Share Skrevet 15. November 2011 Vil ha pm nå med en gang for jeg aner ikke hvor mange lundehunder det var i fjor heller..Legge oss i hard trening så vesla ikke snuser(banne tepper opp og ned) I fjor var det 20 lundehunder - du kan se antallet på DogWeb. 2009 16, 2008 19, 2007 20, 2006 25, 2005 30, 2004 25, 2003 23 og 2002 31. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 15. November 2011 Rapporter Share Skrevet 15. November 2011 Jeg er såå nysgjerrig på antall mops.. Sukk! Send meg en tanke når dere er der da! Siden jeg ikke får kommet selv i år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 15. November 2011 Rapporter Share Skrevet 15. November 2011 I fjor var det 20 lundehunder - du kan se antallet på DogWeb. 2009 16, 2008 19, 2007 20, 2006 25, 2005 30, 2004 25, 2003 23 og 2002 31. Takk SFX hva skulle man gjort uten deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Ånei jeg er først i ringen igjen Håpet Strider kunne være det denne gangen jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 (endret) Da har jeg fått PM! Opsis har startnummer 19, og bedømmes som nr. 14. Edit2: Hannhunder først ja.. Sånn var det. Edit: Det er 35 kelpier påmeldt! Wow... Endret 16. November 2011 av Whoopsis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 jeg har ikke fått PM.... Noen som har link til programmet? EDIT: Noen som vet hvor mange som skal gå LP1 og LP-elite? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=111010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Åfyttikattamala-blabla - 60 gårdshunder påmeldt - OUCH! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 41 shibaer Pippi er i hardtrening for tiden Folk klår og styrer på, og hun har nå fått vært inni mange rare haller de siste månedene. Jeg trur kanskje hun begynner å bli vant til mine rare sprell, blir spennende å se om det har funket når vi stiller på Lillestrøm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 91 grand danois, de dømmes i forskjellige ringer, heldigvis forskjellige tidspungter! Vi går i samme ring RTL ^^ Og herreminjemi, 30 konkurenter Jeg har ikke fått PM så jeg aner ikke når vi går, men kl 9 i oppmøte, ÆSJ.. 37 basenjier, wow! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 91 grand danois, de dømmes i forskjellige ringer, heldigvis forskjellige tidspungter! Vi går i samme ring RTL ^^ Og herreminjemi, 30 konkurenter Koooselig, da får jeg kanskje tatt noen bilder av dere i ringen da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Har ikke fått PM enda, jeg! Jeg får legge det der Knertmonsteret i hardtrening her også. Kanskje hun ikke er påmeldt?!? I så fall ingen grunn til bekymring over pelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Koooselig, da får jeg kanskje tatt noen bilder av dere i ringen da! åååå, DET hadde vært konge Du tar så fine bilder. Om du ikke rekker det, kan du kanskje ta et oppstillingsbilde sånn en eller annen gang? *englefjes* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Har ikke fått PM enda, jeg! Jeg får legge det der Knertmonsteret i hardtrening her også. Kanskje hun ikke er påmeldt?!? I så fall ingen grunn til bekymring over pelsen. Slapp av, jeg har ikke fått det ennå jeg heller Og Pippi har ikke pels, men heldigvis ikke så naken som det Kiri blir på sitt verste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 åååå, DET hadde vært konge Du tar så fine bilder. Om du ikke rekker det, kan du kanskje ta et oppstillingsbilde sånn en eller annen gang? *englefjes* Selvfølgelig kan jeg det Vi skal jo vinne alt å vente på gruppa, så da har jeg goooood tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Selvfølgelig kan jeg det Vi skal jo vinne alt å vente på gruppa, så da har jeg goooood tid Så bra, det har jeg også tenkt til nemlig, hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Jeg fikk link fra Maria, men jeg har selv heller ikke fått PM. Det er 36 i lydighet Elite mens LP 1 finner jeg ikke På lørdagen ser planen min fin ut Kelpier i ringen klokken 9 Papilloner i ringen klokken 10 og Aussier i ringen klokken 11. Tror Papillon holder på til over 11, så aussien rekker jeg sikkert ikke Jaja, jeg får ihvertfall kost meg en stund med kelpie ringen På søndag går alt samtidig Nemlig klokken 11. Men da blir jeg ved Salukiringen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Så bra, det har jeg også tenkt til nemlig, hihi Bare synd dommeren kveler håpet for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts