Gå til innhold
Hundesonen.no

D4A


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 532
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

59 franske bulldoger på lørdag. Syntes egentlig det var litt mindre enn forventet, men spennende likevel! Jeg skal stille en unghund og en champion, begge tisper.. Og 6 campinghunder (aka amstaff)

Ha! Bæremeisen! Ask er et hav av tålmod i bæremeisen! Godt jeg kom på det denne mandagen og ikke neste... Ser dere en rødtopp i en rød bæremeis så er det gullet. Det lett rødsprengte og slitne ansikte

Iiiiik.. da er Strider meldt på!! Og Jeanette skal gå/kjempe med apekatten i ringen så det er helt suverent! (Men jeg er redd for jeg blir gående rundt med det vanlige kvadet "Altså, han er ikke sånn

Posted Images

LOL - når man ser noen har skrevet på denne tråden blir man sånn YEAH! NÅ har PM'et kommet! Men neda... ikke denne gangen (dagen) heller.

Er skikkelig spent på deltakerantallet på begge mine raser. Ennå ingen dommerendringer i alle fall...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi Collie Korthåret er flyttet. Den dommeren vi har var oppsatt på Collie korthåret, langhåret og AK. Korthåret er flyttet så det betyr, tror jeg, at det er ganske mange påmeldt av alle 3 raser?

Spennende å se. Hvor mange Collier pleier det være påmeldt?

Dommerendring bare på hannhund? Hvem dømmer da bir/bim?

Det er vel, somoftest, de "orginale" dommeren som tar bir/bim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dommerendring bare på hannhund? Hvem dømmer da bir/bim?

Det er vel, somoftest, de "orginale" dommeren som tar bir/bim.

Ja, det vil jeg også tro, at opprinnelig dommer tar beste veteran, avl, oppdretter og BIR/BIM.

Dommerbytte for oss også, det har jeg ventet på, det ville være rart om det holdt med én dommer for oss, selv om det er en norsk berneroppdretter (altså vet jo en del hva hun vil ha og ikke ha, og melder på eller ikke ut fra det - jeg forventer stor og sterk konkurranse i år av den grunn...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dommerendring på oss jo, litt overraskende! Men da var det vel ikke såå mange påmeldt da ;)

PM??? :gaah: :gaah: :gaah:

Tar det tilbake, for NKK har ombestemt seg siden august tydeligvis - selv om de ikke har skrevet det noe sted.... :huh:

Men skal vel ikke furte, MIN hund går fortsatt for samme dommer som jeg meldte på for, uten at jeg er så mye klokere av den grunn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi Collie Korthåret er flyttet. Den dommeren vi har var oppsatt på Collie korthåret, langhåret og AK. Korthåret er flyttet så det betyr, tror jeg, at det er ganske mange påmeldt av alle 3 raser?

Spennende å se. Hvor mange Collier pleier det være påmeldt?

Det er vel, somoftest, de "orginale" dommeren som tar bir/bim.

I fjor så var det vel 30 langhår der om jeg ikke husker helt feil, men jeg har hørt det går rykter om at det er ganske mange flere langhår påmeldt enn hva som er "vanlig"

Jeg og fikk sjokk da kortisen var flyttet

PM nåååå takk...

Lurer på om noen hører :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor så var det vel 30 langhår der om jeg ikke husker helt feil, men jeg har hørt det går rykter om at det er ganske mange flere langhår påmeldt enn hva som er "vanlig"

Jeg og fikk sjokk da kortisen var flyttet

PM nåååå takk...

Lurer på om noen hører :lol:

Så langt har ikke AK rundet over 20 stk påmeldte på noen utstilling i Norge. Og siden dommeren bare har de to rasene så tyder jo det på ekstremt mange påmeldte langhår evt begge raser har mange påmeldte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt har ikke AK rundet over 20 stk påmeldte på noen utstilling i Norge. Og siden dommeren bare har de to rasene så tyder jo det på ekstremt mange påmeldte langhår evt begge raser har mange påmeldte.

Det kan jo fort være ca 20 korthår også, var det 17 eller 18 påmeldte i fjor. Men om dommeren bare har de tre rasene sånn egentlig, så må det jo være helsikkes mange collier generelt! eller at det er over 20 AK

Si det er ca 50 langhår

og 20 korte da er vi oppe i 70 hunder og resten AK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo fort være ca 20 korthår også, var det 17 eller 18 påmeldte i fjor. Men om dommeren bare har de tre rasene sånn egentlig, så må det jo være helsikkes mange collier generelt! eller at det er over 20 AK

Si det er ca 50 langhår

og 20 korte da er vi oppe i 70 hunder og resten AK?

Husker ikke hvor mange en dommer kan dømme på en dag jeg?

Men jeg blir faktisk overrasket om det er mer enn 25 AK, jeg tipper kanskje rundt 20 stk ettersom jeg vet en svensk oppdretter kommer med flere av sine valpekjøpere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvor mange en dommer kan dømme på en dag jeg?

Men jeg blir faktisk overrasket om det er mer enn 25 AK, jeg tipper kanskje rundt 20 stk ettersom jeg vet en svensk oppdretter kommer med flere av sine valpekjøpere.

Når jeg skriver er det som regel mellom noen og 70 og noen og 80 hunder pr dommer, det meste har vært ca 90.

Men jeg er ikke overasket om det er mer enn 50 lange altså

Om det er mye over 20 korthår, blir jeg også overasket, for da ville det vært helt hinsides med påmeldinger

Så om vi sier 50 lange

20 korte

og 20 ak så tror jeg vi er der sånn ca :P

Kan være differanser, men vi får nå se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha PM, slik at jeg kan lage plan over hvor jeg skal løpe når :lol: Syns den burde komme tidlig ettersom at det er en så stor og viktig utstilling :aww:

Også så JEG kan vite hvor du er, siden jeg har tenkt til å knipe litt på blondina di :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten sikker på at Imouto har fått litt ull siden sist! :banana: Hun ser i alle fall veldig rund, muskuløs og deilig ut når hun går foran meg. Tipper ca 30 shibaer, gleder meg sånn! Aiko skal stå på stand begge dager, hun er vel nesten den eneste bikkja jeg veit om som vil nyte hvert sekund. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvor mange en dommer kan dømme på en dag jeg?

Men jeg blir faktisk overrasket om det er mer enn 25 AK, jeg tipper kanskje rundt 20 stk ettersom jeg vet en svensk oppdretter kommer med flere av sine valpekjøpere.

Kan man smiske ut litt info om hvem du vet kommer? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man smiske ut litt info om hvem du vet kommer? :whistle:

Talli, Blaze, Strider, Ivy, Anton, Ilo, Spike, Vegas, Ikke, Balrog, Wingdari Digger X-mas (og kanskje hans bror Whyallas Casey?), også kommer Marika (Whyallas).

Men jeg vet ikke hvem hun har med seg egentlig men ettersom det er veteran tittel så kommer hun sikkert med Wingdari Outback Dream, og noen flere fra hennes oppdrett kanskje de som også var på Hamar? Anne har sikkert meldt på Ida/Henna og kanskje Emil som også er veteran. De siste er vel egentlig bare synsing. Det pleier jo dukke opp en Miss Magoo hund eller to og evt noen Skovfarmens hunder som fins i Norge. Men utover det så vet jeg ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talli, Blaze, Strider, Ivy, Anton, Ilo, Spike, Vegas, Ikke, Balrog, Wingdari Digger X-mas (og kanskje hans bror Whyallas Casey?), også kommer Marika (Whyallas).

Men jeg vet ikke hvem hun har med seg egentlig men ettersom det er veteran tittel så kommer hun sikkert med Wingdari Outback Dream, og noen flere fra hennes oppdrett kanskje de som også var på Hamar? Anne har sikkert meldt på Ida/Henna og kanskje Emil som også er veteran. De siste er vel egentlig bare synsing. Det pleier jo dukke opp en Miss Magoo hund eller to og evt noen Skovfarmens hunder som fins i Norge. Men utover det så vet jeg ikke :P

Issi :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...