Gå til innhold
Hundesonen.no

D4A


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 532
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

59 franske bulldoger på lørdag. Syntes egentlig det var litt mindre enn forventet, men spennende likevel! Jeg skal stille en unghund og en champion, begge tisper.. Og 6 campinghunder (aka amstaff)

Ha! Bæremeisen! Ask er et hav av tålmod i bæremeisen! Godt jeg kom på det denne mandagen og ikke neste... Ser dere en rødtopp i en rød bæremeis så er det gullet. Det lett rødsprengte og slitne ansikte

Iiiiik.. da er Strider meldt på!! Og Jeanette skal gå/kjempe med apekatten i ringen så det er helt suverent! (Men jeg er redd for jeg blir gående rundt med det vanlige kvadet "Altså, han er ikke sånn

Posted Images

Da skal jeg vist stille Strider i Juniorhannhund, halvsøster til Talli i junio tispe også Talli (og Benedicte Blaze evt), det blir travelt i AK ringen :lol:

Du får en aktiv dag rundt ringen. :D Jeg skal kanskje stille Ivy for Gunn Eva, hvis hun har lyst til å løpe med meg. Det får vi teste på noen treninger utover. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det blir fult opp av soniser der.

Jeg har sluttet å stille ut hundene, er ikke så ofte innom dette forumet lenger, siden det ikke er noen interesse her for vår hundesport.

Men sporten min har Nordisk og Merlin er på landslaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det blir fult opp av soniser der.

Jeg har sluttet å stille ut hundene, er ikke så ofte innom dette forumet lenger, siden det ikke er noen interesse her for vår hundesport.

Men sporten min har Nordisk og Merlin er på landslaget.

Selvfølgelig er det interesse for freestyle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre også? :o Hvem er den tredje? :D

Du SKAL stille Hottie, etter eget ønske og lykke til, hihi. Mocca har egentlig egen handler, men skjærer det seg må du ta henne også. Den tredje er kanskje en hannhund, men det er ikke helt avklart ennå. Jeg bare låner deg bort jeg nemlig :D

Kjekt med folk som kan hjelpe en stakkar som ikke bør løpe i ringen selv. Halte gamle damer osv...sukk...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du SKAL stille Hottie, etter eget ønske og lykke til, hihi. Mocca har egentlig egen handler, men skjærer det seg må du ta henne også. Den tredje er kanskje en hannhund, men det er ikke helt avklart ennå. Jeg bare låner deg bort jeg nemlig :D

Kjekt med folk som kan hjelpe en stakkar som ikke bør løpe i ringen selv. Halte gamle damer osv...sukk...

Haha, jeg elsker å bli lånt bort! :D Det blir en travel, men kjempe spennende helg! Jeg gleder meg så mye at jeg har begynt å pakke allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du SKAL stille Hottie, etter eget ønske og lykke til, hihi. Mocca har egentlig egen handler, men skjærer det seg må du ta henne også. Den tredje er kanskje en hannhund, men det er ikke helt avklart ennå. Jeg bare låner deg bort jeg nemlig :D

Kjekt med folk som kan hjelpe en stakkar som ikke bør løpe i ringen selv. Halte gamle damer osv...sukk...

håper myndene går søndagen :frantics: jeg tinget Marie først :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper myndene går søndagen :frantics: jeg tinget Marie først :P

Jada, det gjør de! Jeg er flink til å ikke love meg bort til for mange!

Første prioritet på lørdag er Blondie, så klart. Deretter Issi, og til sist Gry :)

Søndag er det alle salukiene :lol: Også skal jeg ta bilder av Hapzen om hun stiller Thia, også Basenji handler om jeg tilfeldigvis går forbi ringen i det øyeblikket Yodel trenger hjelp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller en tervueren-hann som kun mangler storcertet :) Ellers vurderte jeg å debutere i LP-ringen, men har rett og slett hatt for liten tid til å finpusse på momentene, så den debuten får vente til etter konkurranselydighetskurset i desember ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller en tervueren-hann som kun mangler storcertet :) Ellers vurderte jeg å debutere i LP-ringen, men har rett og slett hatt for liten tid til å finpusse på momentene, så den debuten får vente til etter konkurranselydighetskurset i desember ;)

Om det er debut i klasse 1 du tenker på, så er det krav til tidligere oppnådd førstepremie i klasse 1 for å få starte i den klassen på D4A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da ble det til at jeg meldte på lille Moxy til slutt.. Blir vel til at man sitter rundt den ringen uansett, så da er det for dumt å ha henne med (skal stå litt på standen til klubben) men ikke stille. Litt sært, liksom..

Beardis stiller jeg ikke der, men skal vel løpe mellom boston og beardisringen for å få med meg så mye som mulig begge steder.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det realistisk å håpe på pm innen noen få dager? Blir jo mildt sagt overrasket om ikke det blir dommerendring pga mange påmeldte, så er i såfall interessert i hvilken dommer som blir den nye, hmm... Kanskje de flyr en ny en som er en gammel favoritt, men ut i fra NKK's dommerlister for de siste årene er vel det lite realistisk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...