Gå til innhold
Hundesonen.no

D4A


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 532
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

59 franske bulldoger på lørdag. Syntes egentlig det var litt mindre enn forventet, men spennende likevel! Jeg skal stille en unghund og en champion, begge tisper.. Og 6 campinghunder (aka amstaff)

Ha! Bæremeisen! Ask er et hav av tålmod i bæremeisen! Godt jeg kom på det denne mandagen og ikke neste... Ser dere en rødtopp i en rød bæremeis så er det gullet. Det lett rødsprengte og slitne ansikte

Iiiiik.. da er Strider meldt på!! Og Jeanette skal gå/kjempe med apekatten i ringen så det er helt suverent! (Men jeg er redd for jeg blir gående rundt med det vanlige kvadet "Altså, han er ikke sånn

Posted Images

Tjorven og Bella Vita er det 100% sikkert at skal stilles. Tjorven ble Norsk Vinner i 2007 for samme dommer - å BV er rimelig lik sin mor på mange måter - så, ja.

Betty skal meldes på, for vi fikk en rævva kritikk for samme dommer for 2 år siden - å myyyye har skjedd siden hun var 9 mnd gammel :)

Tjalfe er jeg usikker på om jeg gidder å ta med...

Skal handle søsteren til Bella Vita også :) Og så skal vi faktisk ha med oss liten-sort (dp) som skal stilles.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer antakelig :) Alltid gøy å bli bedømt av den dommeren, og han vil gi Pippi en god opplevelse i ringen, selv om han ikke vil gi henne en god premiering så lenge hun er slik hun er pr i dag (og det er jo riktig). Men hvis vi greier å få opp selvtilliten hennes mer før utstillinga, kan det jo bli en grei premiering også. Vi er med for treningen, som alltid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å prøve meg for moro skyld med Chess. Hun er ikke stilt på fire år, så det hadde vært interessant å se hvordan det ligger an :P I såfall med håp om en fin kritikk, intet annet.

Jeg er så teit... Jeg er redd for lus, kennelhoste osv. Har ikke hatt noe sånt etter at vi sluttet å fare på utstillinger med Chessea, så jeg er litt hypokonder på hennes vegne når det gjelder utstillinger så store som på NKK Lillestrøm. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker tittelen, for jeg sier ikke D4A av prinsipp - høres ut som årets 14iss happening for de med hund. Jeez...

Melder på og har fått flere hunder kastet etter meg :lol: allerede, så blir vel nok å henge fingrene i i raseringen. Synd jeg kun kan konkurrere om NV tittelen, og neste år er junioren for gammel og veteranen fortsatt 3mnd for ung - bah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...