Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater Sonenmesterskapet!


Mud
 Share

Recommended Posts

Jeg synes det var stilig at verdensmesteren var nervøs jeg *ler*

Haha! Den dagen man slutter å være nervøs - slutter man. Da er ALL spenningen og moroa borte! Har faktisk hatt en periode i sommer der jeg ikke har vært nervøs med Amira, og da er det SÅ kjedelig!

Ellers er det som å starte helt på bunnen/på nytt med en gang man har ny hund - herregud så vanskelig alt er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Endelig hjemme! Jeg er helt kaputt, mens Ikke har det supermorsomt med en leke. Men jeg vet at hun EGENTLIG er fryktelig trøtt (når man sovner stående på Oslo S, så er man trøtt!). Igjen; tusen ta

Å nei, det glemte jeg helt! Unnskyld, det var skikkelig dumt, for trollbolla er flink hun! Også synes jeg er det skikkelig kult at du konkurrerer med henne, for det krever litt å gå ut i ringen gang

Tannvisning: 10 Lineføring: 10 Innkalling fra sitt: 8,5 (komme kunne han, men sette seg riktig var vanskelig) Dekk fra holdt: 9,5 Enkeltdekk 1 min: 9,5 (dobbeltkommando på oppsitt) Helhet: 9,

Jeg har problemer med nettet mitt, den vil ikke laste opp bilder :( Det tar vel litt tid før jeg får skaffet meg et nytt, så jeg skal prøve å komme meg på et annet nett rimelig fort så jeg får bidratt i bildetråden. Jeg har tatt en del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for en flott dag med herlige hunder og herlige mennesker. Veldig stolt av mine små prinsesser, selvfølgelig. :D Nå vet jeg hvem enda flere er og for meg var det ekstra hyggelig at det kom flere "voksne" damer. Når jeg blir stor skal jeg ha saluki. Bare fordi de er pene :wub: Ja, også viste det seg jo at jeg hadde kjent mora til Kaja-TC i "gamle dager" i Bærum og det var jo litt artig. Hvor det blei av pølse- og kakesalget, vet jeg ikke helt, men jeg ble nå mett :icecream:

Kaja-TC: Hvis saksa di er gul, så ble den prøvd prakka på oss sånn helt til slutt, men hvor den havnet vet jeg ikke :)

Tusen takk for et flott arrangement, det var supert å være tilskuer og bare kose seg. Det ble mye skravling utenfor ringen og det var vel kanskje meningen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Den dagen man slutter å være nervøs - slutter man. Da er ALL spenningen og moroa borte! Har faktisk hatt en periode i sommer der jeg ikke har vært nervøs med Amira, og da er det SÅ kjedelig!

Ellers er det som å starte helt på bunnen/på nytt med en gang man har ny hund - herregud så vanskelig alt er!

Da har jeg det i bakhodet, nervøsitet er bra! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som om dere har hatt det utrolig gøy! Er rent misunnelig her jeg sitter, og håper at dere gjentar dette til neste år :D

Gratulerer til alle sammen, for noen flinke hunder og førere dere er!

Tusen takk for et helt fantastisk bra stevne! Det er sånt som dette som skaper rekruttering i lydighet!

Det var den tanken som slo meg mens jeg leste gjennom tråden her! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for et helt fantastisk bra stevne! Det er sånt som dette som skaper rekruttering i lydighet!

Helt enig! Jeg har ihvertfall fått mot og har lært mye idag jeg! Og så var det inspirerende å se på verdensmesteren såklart! :D

Så når skal vi ha neste SM da? *fnis* Neida, men gjentakelse bør vi ha altså..! :) Dette var rett og slett supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for ett fantastisk arrangement! Dette var knallgøy! :D

Elwira var skikkelig død før vi skulle inn (rekrutt - team 007 :cool: ). Trodde rett og slett hu skulle sett seg på bakbeina og nekte som hu har gjort tidligere :P Men nei daaa! Hun var så flink så!

Resultatene ble:

Visning i tenner: 10

Denne øvelsen har vi jobba masse med. Elwira har vært nervøs og tidligere nekta andre mennesker å ta på henne i en slik situasjon, så at hun er blitt så trygg som hun er blitt er en seier i seg selv for oss!

Lineføring: 8,5

Jeg syns hun starta veldig fint, men motivasjonen datt etterhvert. Da havna hun litt bak. Men JAA! Hun var flink, og hun gikk! Det er ikke ille til å være tidenes kjedeligste øvelse i følge Elwira.

Innkalling fra sitt: 8,5

Haha, kan ikke annet enn å le her. Hun kom, men det gikk ikke fort for å si det sånn :P Herligste, treige jenta mi som bruker evigheter på 15 (?) meter :P

Dekk fra holdt: 8,5

Her var hun flink, men ble en dobbelkommando på dekken, også han hun vel litt på lineføringen.

Enkeltdekk 1 min: 9

Ligge kan hun, ikke noe problem, men det å gå ned i dekken er søren meg kjedelige greier.. Måtte til en dobbeltkommando her også.

Helhet: 9

Vi fikk 88,5 poeng, og 8 plass ser jeg på den oppdaterte lista. Det er jeg godt fornøyd med. Elwira var ikke på topp i dag, men det er det sjelden hun gidder og.

Gleder meg til neste sonenkonkurranse. Kanskje jeg stiller med to særinger neste gang? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner dere allerede, jeg :) For en gjeng med herlige skravlebøtter. Tusen takk igjen for et flott arrangement og tusen takk til Siri som hentet oss og Marianne som kjørte oss til byen etterpå. Det ble da så mye mat av denne vinningen :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk for en kjempeherlig dag, folkens! Jeg har hatt det veldig koselig, og er først og fremst imponert over at Tinka klarte å gå en hel stevnedag uten å stjele noe annet enn litt matpapir. :lol: Hun er helt kaputt nå, til og med så sliten at hun tidligere i kveld ignorerte både elgkjøttmiddagen til en jeg bor med og eplekaka vi bakte. DA snakker vi sliten Tinka, da!

Ellers syns jeg det er gøy at både Ella og Tinka kom på delt førsteplass i rekrutt - gamle damer kan også. :ahappy: Selv om vi i grunnen ikke har trent aktivt lydighet på to år. :lol:

Poengene vi fikk var:

Tannvisning: 10 poeng

Lineføring: 9 poeng (surret fælt med holdtene, det kom ikke som noe sjokk i det hele tatt - hun ser ut til å helt ha mistet forståelsen for utgangsstilling)

Innkalling fra sitt: 10 poeng

Dekk fra holdt: 10 poeng

Enkeltdekk: 10 poeng

Helhetsinntrykk: 9,5 poeng (det ble fryktelig nødvendig å ta en liten svipptur utenfor ringen, nemlig)

Resultat: 97/100 poeng og delt førsteplass i rekrutt med Ingvild&Tinka (nei, jeg er ikke schizofren) og Maria&Ella.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en film av "flinkingen" min, hehe (Maria filma ikke den delen hvor vi kom tilbake og gjorde ferdig programmet, sikkert for å skåne oss for mer hån):

Å nei, det glemte jeg helt! :icon_redface: Unnskyld, det var skikkelig dumt, for trollbolla er flink hun! Også synes jeg er det skikkelig kult at du konkurrerer med henne, for det krever litt å gå ut i ringen gang på gang når du vet at det kan hende det flyr et blad forbi eller det skjer noe annet artig (som at det kommer frisejenter i skogen :lol: ) som gjør henne noe distrahert. Det er kanskje ikke alltid det mest motiverende i verden kan jeg tenke meg? Så creds! Jeg gleder meg til trollbolla får sølvmerket sitt jeg :ahappy::wub:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, det glemte jeg helt! :icon_redface: Unnskyld, det var skikkelig dumt, for trollbolla er flink hun! Også synes jeg er det skikkelig kult at du konkurrerer med henne, for det krever litt å gå ut i ringen gang på gang når du vet at det kan hende det flyr et blad forbi eller det skjer noe annet artig (som at det kommer frisejenter i skogen :lol: ) som gjør henne noe distrahert. Det er kanskje ikke alltid det mest motiverende i verden kan jeg tenke meg? Så creds! Jeg gleder meg til trollbolla får sølvmerket sitt jeg :ahappy::wub:

Tusen, tusen takk, Maria, det setter jeg veldig, veldig pris på. Blei litt rørt og fryktelig glad nå, for jeg trur ikke det er så mange som ser det på den måten. :hug: Det er ekstremt frustrerende å ha en hund som er helt fantastisk lydig i hverdagen, sammenligna med enhver rase, som kan alt gang på gang på trening, og som blir faenivoldsk og helt ukontaktbar idet vi trer innafor et ringbånd. Men hun er jo så søt, og alt bra er bare en bonus, mens major fail forventes. Men jeg vil så gjerne få til EN eneste konkurranse uten at noe tull skjer, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandra,jeg tror faktisk på at dere får det sølvmerket jeg. Brått og uten varsel bestemmer hun seg for at i dag,idag skal jeg jobbe som bare fy.... For at hun kan det så vi jo igår alle vi som var der,hun blir bare litt lett revet med og krever å bli ferdig med det før hun kommer på nett igjen :thumbsup:

Herlige er de både hun og lillesøster :wub:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...