Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater Sonenmesterskapet!


Mud
 Share

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Endelig hjemme! Jeg er helt kaputt, mens Ikke har det supermorsomt med en leke. Men jeg vet at hun EGENTLIG er fryktelig trøtt (når man sovner stående på Oslo S, så er man trøtt!). Igjen; tusen ta

Å nei, det glemte jeg helt! Unnskyld, det var skikkelig dumt, for trollbolla er flink hun! Også synes jeg er det skikkelig kult at du konkurrerer med henne, for det krever litt å gå ut i ringen gang

Tannvisning: 10 Lineføring: 10 Innkalling fra sitt: 8,5 (komme kunne han, men sette seg riktig var vanskelig) Dekk fra holdt: 9,5 Enkeltdekk 1 min: 9,5 (dobbeltkommando på oppsitt) Helhet: 9,

Må bare takke en gang til før jeg sovner for en av de beste opplevelsene jeg har hatt på lenge. Jeg er så glad, stolt og motivert akkurat nå, uten å helt ha forstått hva som egentlig skjedde i dag.

Nå skal jeg sove godt...

For èn gang skyld forbryter jeg meg og henter et innlegg fra en annen tråd (bildetråden fra det samme mesterskapet), fordi det rimer helt med hva Maren sier under :D

*klippe bort masse hyggelig poengsnakk*

Tusen takk for et helt fantastisk bra stevne! Det er sånt som dette som skaper rekruttering i lydighet!

Jaaaa :punk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen! Så hyggelig at det var akkurat dere som vant premien.

Så hyggelig at du synes det! :flowers: (Men er du egentlig så overraska? :whistle: ) Jeg lurer på å gå på et sporkurs neste gang dere setter opp det... Tviler på at jeg gidder å lide meg gjennom et konkurranselydighetskurs, men kanskje jeg burde, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...