Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater Sonenmesterskapet!


Mud
 Share

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Endelig hjemme! Jeg er helt kaputt, mens Ikke har det supermorsomt med en leke. Men jeg vet at hun EGENTLIG er fryktelig trøtt (når man sovner stående på Oslo S, så er man trøtt!). Igjen; tusen ta

Å nei, det glemte jeg helt! Unnskyld, det var skikkelig dumt, for trollbolla er flink hun! Også synes jeg er det skikkelig kult at du konkurrerer med henne, for det krever litt å gå ut i ringen gang

Tannvisning: 10 Lineføring: 10 Innkalling fra sitt: 8,5 (komme kunne han, men sette seg riktig var vanskelig) Dekk fra holdt: 9,5 Enkeltdekk 1 min: 9,5 (dobbeltkommando på oppsitt) Helhet: 9,

Jeg er akkurat kommet hjem, men tipper det blir en stund til resten dukker opp. Jeg fikk ikke med meg skjemaene en gang, så jeg aner ikke hva jeg fikk. :P

Men det var noen og tyve mennesker, og veldig hyggelig. God kake! Og fint vær. Luktet veldig godt på lydighetsbanen, men mange flinke ekvipasjer. Regner med at folk fyller ut etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ihvertfall si takk for en fin dag til alle som var der! Veldig hyggelig å treffe en haug nye soniser! Dessverre måtte jeg dra tidlig, for jeg hadde en avtale kl. 15, som ga beskjed nettopp om at hun ikke kom likevel! Grrr! :(

Men gutta ligger ihvertfall fornøyd og slacker i sofaen. Gleder meg til å se alle bildene!

Takk til Kaja for sporty oppstilling med Kovu i rekrutt! Takk til Benedicte som fant både poeng og noe pent å si om Kovu i lydighetsringen! (lp champion var aldri målet vårt, takk og lov!)

Veldig fornøyd med begge guttene mine i dag, tatt i betraktning at de også hadde en ganske innholdsrik dag på hundelivsmessa i går!

OBS: Ser gjerne at ingen bilder av meg havner på facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig fornøyd!

Ella gikk til 97/100 poeng i rekrutt, og dermed delt førsteplass. Ikke verst for en eldre dame :ahappy:

Tannvisning: 10

Lineføring: 10

Innkalling fra sitt: 9

Dekk fra holdt: 9

Enkeltdekk 1 min: 10

Helhet: 10

Opsis gikk til 94/100 poeng, men til gjengjeld fikk hun 10 på alle øvelsene bortsett fra enkeltdekken, som jeg var veldig klar over at hun ikke kunne. Hun var veldig fokusert og avbalansert gjennom hele, så jeg er både skikkelig overrasket og veldig glad :D

Tannvisning: 10

Lineføring: 10

Innkalling fra sitt: 10

Dekk fra holdt: 10

Enkeltdekk 1 min: 7

Helhet: 10

Edit: Siden bergensanen vil ha poeng får man jo bare gjøre som hun sier!

Endret av EllaogMaria
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og skrangleverk-banden har også vært der og det var koselig det :)

Masse flinke hunder og mennesker i en ring og mange store tall som kom opp på en plate sånn innimellom. Det var vel hva jeg skjønte av det hele, men det var mange smil og klappings både her og der så det var sikkert bra :lol:

Uansett var det hyggelig å se igjen kjente soniser og også få satt ansikt på noen ukjente, nå er de ikke ukjente lengre :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til alle sporty deltagere og publikum! Gleder meg til alle bildene og fullstendig poengliste kommer ut! Dessverre regnet vi 87 i stedet for 97 på Ella , så dere som tok bilde av pallen i rekrutt får lime inn et bilde av Maria også! :D

Tok noen vare på kritikkskjemaene som ikke ble plukket opp? Jeg glemte å hente mine, og kunne gjerne tenke meg å se hvor mye vi faktisk fikk. :)

Kanskje noen kan poste hele resultatlisten også, med plassering og total poengsum i alle klassene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dritgøy og det MÅ gjentas! :D Kjempehyggelig og det var ikke no farlig å gå i ringen jo! :lol: Bare gøy! STOR klapp til de som har gjort det mulig! :icon_clapping:

Mana var superflink og kom på 13. plass av 16 stk i rekrutt, men jeg er dritfornøyd likevel jeg :D Hun var så flink, og jeg hadde ikke forventet halvparten en gang! Hun surret litt på noen øvelser, jeg skylder på de gode luktene på banen jeg :whistle:

Poengsum: 76.5

Tannvisning: 9,5

Lineføring: 8,5 - hun gikk dritfint første del, men så lukta hun no godt

innkalling fra sitt: 10

Dekk fra holdt: 8,5

Enkeltdekk: 6,5 - Lå over halvparten av tiden, men deter viktigere å snuse vet dere..

Helhet: 10

Og så ble hun en av dommerfavorittene, så da ble jeg enda gladere! SÅ morro at noen ser potensialet i den lille blåøyde dotten! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tesh ble dommerens favoritt (haha :D )

Tannvisning: 10

Lineføring: 8,5

Inkalling fra sitt: 6,5

Dekk fra holdt: 6,5

Enkeldekk: 0 (vi sto over med vilje)

Helhetsinntrykk: 8.5

Poeng: 63,5

Også gikk jeg med Kovu til Simira (skikkelig godgutt han :wub:) aldri trent med han før, møtt han to ganger før! Dømt til å gå ikke så veldig bra (vi ble sist, haha). Men vi fikk for mest sjarmerende da :wub: jeg fikk jo SUPERKLEM på inkalling fra sitt!

Tannvisning: 10

Lineføring: 7

Inkalling fra sitt: 6.5

Dekk fra holdt: 5

Enkeltdekk: 0

Helhetsintrykk: 7.5

Poeng: 55.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for en kjempedag! Aiko er så sliten etter å ha vært så lydig i så mange timer at hun er helt slått ut. Imouto prøvde ivrig å få alle til å leke hver gang hun var ute på vift, og blei nok ganske sliten av det også. Jeg er helt rødflammete i fjeset, ganske skutt her også.

Aiko kom på sisteplass i kl 1 med rause 140.5 poeng (takk, dommer Labbis), men vant prisen for beste avstikker (det kom nemlig noen skrekkelig spennende frøkner oppå toppen som lo og koste seg på tur AKKURAT idet vi var på innkallingsøvelsen, og det måtte man jo sjekke ut litt nærmere...), så nå kan vi reise på kurs hos Gråtass til halv pris! :banana:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ihvertfall si takk for en fin dag til alle som var der! Veldig hyggelig å treffe en haug nye soniser! Dessverre måtte jeg dra tidlig, for jeg hadde en avtale kl. 15, som ga beskjed nettopp om at hun ikke kom likevel! Grrr! :(

Men gutta ligger ihvertfall fornøyd og slacker i sofaen. Gleder meg til å se alle bildene!

Takk til Kaja for sporty oppstilling med Kovu i rekrutt! Takk til Benedicte som fant både poeng og noe pent å si om Kovu i lydighetsringen! (lp champion var aldri målet vårt, takk og lov!)

Veldig fornøyd med begge guttene mine i dag, tatt i betraktning at de også hadde en ganske innholdsrik dag på hundelivsmessa i går!

OBS: Ser gjerne at ingen bilder av meg havner på facebook!

Kovu var helt herlig :wub:

Tusen takk til alle sporty deltagere og publikum! Gleder meg til alle bildene og fullstendig poengliste kommer ut! Dessverre regnet vi 87 i stedet for 97 på Ella , så dere som tok bilde av pallen i rekrutt får lime inn et bilde av Maria også! :D

Og tusen takk til deg som har fikset så mye og var dommer nesten hele dagen! Super innsats, og gir deg herved en ekstra hyllest! :icon_clapping:

Samtidig vil jeg takke alle som gjorde dette mulig, og for alle som var der og gjorde dette til en superhyggelig dag! Jeg har virkelig storkost meg, og det hadde vært artig om vi fikk til en årlig greie ellerno? :D

Jeg gikk med Marvin, og vi fikk det bedre til nå enn da vi debuterte. Jeg vet at vi klarer bedre enn vi gjorde det i dag, men jeg vet også at dette er sånt som skjer. Noen ganger er vi på topp og andre ganger er vi på snusern og mer jevnt over Ferdinan :P

Her er våre resultater:

LP1

Visning av tenner: 10

Fellesdekk 2 min: 10

Lineføring : 8

Dekk fra holdt : 8,5

Innkalling fra sitt : 9,5

Stå under masj : 6,5 (hæ? meente du faktisk at jeg skulle væme på masjen fra starten av? okai, da blir jeg med 2, gang)

Hopp over hinder: 10

Avstandskomm. : 9,5

Helhetsinntrykk : 9

SUM: 179

Premiering 1, nr 2 i klassen :)

Edit: la ti noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom sist med begge jeg startet med, hihihi :D Men Maren (BCamira) sa at Tesh hadde en fin FVF å da gjorde det absolutt ingenting! :D

Aiko kom på sisteplass i kl 1 med rause 140.5 poeng (takk, dommer Labbis), men vant prisen for beste avstikker (det kom nemlig noen skrekkelig spennende frøkner oppå toppen som lo og koste seg på tur AKKURAT idet vi var på innkallingsøvelsen, og det måtte man jo sjekke ut litt nærmere...), så nå kan vi reise på kurs hos Gråtass til halv pris! :banana:

Høøø? hvem? Gud så slemme..

(meen du fikk kurs til halv pris pga oss da! )

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...