Gå til innhold
Hundesonen.no

World Winner Paris + French winner show


Yodel

Recommended Posts

  • Svar 537
  • Created
  • Siste svar

De har to Juniorvinnere på mops også Fikk de en voksen Verdens Vinner mops :)

Frallene deres er her med meg, dalmatinerene og Dpene har jeg ikke giddet sjekke opp i hvordan gikk med engang :lol:

Aha, tusen takk :) De må jo bli vant snart hehe, men sikkert moro å alltid ha så fine hunder :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har to Juniorvinnere på mops også Fikk de en voksen Verdens Vinner mops :)

Frallene deres er her med meg, dalmatinerene og Dpene har jeg ikke giddet sjekke opp i hvordan gikk med engang :lol:

Kayo fikk excellent begge dager, 4. beste hannhund i dag. Eller 4 beste i champ.klasse... skjønner ikke resultatgreiene :P (har de flere dalmatinere?)

Synes det var skuffene på dalmatiner i dag, i mine øyne var det ikke gode hunder som ble satt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

(plukket ut, men ikke plass. i dag - men who cares - nå gleder vi over en "egen" VV-mester på Sonen!)

*ler*

Stakkars de som har lagt ut utstillingsresultater i dag - de har blitt avfeid og ignorert *ler* Fokus har vært andre steder.

Men grattis med fine resultater på Moxy da - hun er ei fin tøtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, der kom tårene også. Jeg husker når Maren og Amira startet i LP1, og hvor utrolig flinke de var allerede da :wub::wub: Gratulerer så mye Maren, dette fortjener du uendelig mye. Det værste er at jeg egentlig ikke er overrasket engang, dere har virkelig vist at dere kan gi alt når det gjelder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...