Gå til innhold
Hundesonen.no

World Winner Paris + French winner show


Yodel

Recommended Posts

Guest Dratini

TV2 har jo Sport 1, 2, 3, 4, 5... Så det burde jo ikke være noe problem? :aww:

Edit:

Gå litt fortere da Maren..!

NRK har også slike kanaler, for oss parabol-eiere i alle fall ;)

Edit: Hadde vært mer moro å betale lisensen om de hadde sendt fra WDS :whistle::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 537
  • Created
  • Siste svar

NRK har også slike kanaler, for oss parabol-eiere i alle fall ;)

Edit: Hadde vært mer moro å betale lisensen om de hadde sendt fra WDS :whistle::lol:

Men da burde det jo ikke være noe problem! Vi kan jo reklamere for NRK på ringbåndene og greier, da burde de sørge for filmingen synes jeg :aww:

Jeg er litt :frantics: fortsatt. Hvorfor tar det så lang tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Men da burde det jo ikke være noe problem! Vi kan jo reklamere for NRK på ringbåndene og greier, da burde de sørge for filmingen synes jeg :aww:

Jeg er litt :frantics: fortsatt. Hvorfor tar det så lang tid?

Pause for dommerne kanskje? De er jo halvveis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pause for dommerne kanskje? De er jo halvveis ;)

Lunsjen skulle jo være 12:30, og de skulle starte igjen 13:15.. Men virker som alt er litt forsinka, så da er det nok det. Men det betyr at vi ikke aner når resultatet kommer det - jeg kommer til å bli gal! :blink:

Det er hardt å være heiagjeng altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maren og Amira leder! ‎284,5 sies det !

Ååååå! :D :D :D :D :D :D :thumbs::banana::icon_clapping::hyper::w00t::cowboy:

Sykt, sykt, sykt, sykt, sykt, sykt gøy! Jeg er SÅ utrolig glad!

Og nå vil jeg at det skal komme opp på nettet også, der står det foreløpig ingen ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå! :D :D :D :D :D :D :thumbs::banana::icon_clapping::hyper::w00t::cowboy:

Sykt, sykt, sykt, sykt, sykt, sykt gøy!

Og nå vil jeg at det skal komme opp på nettet også!

Ja, det er SYKT! :D Håper det holder :D :D :D

De oppdaterer tregt via nettet :aww: Skal legge ut her hvis det kommer mer, så sant jeg er hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Maren og Amira leder! ‎284,5 sies det !

Ååååå! :D :D :D :D :D :D :thumbs::banana::icon_clapping::hyper::w00t::cowboy:

Sykt, sykt, sykt, sykt, sykt, sykt gøy! Jeg er SÅ utrolig glad!

Og nå vil jeg at det skal komme opp på nettet også, der står det foreløpig ingen ting..

Å svarte - om det stemmer så har de jo gått noe inn i gamperaeva bra.... sinnsykt. Men de kan jo godt oppdatere resultatsiden også synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Ja, det er SYKT! :D Håper det holder :D :D :D

De oppdaterer tregt via nettet :aww: Skal legge ut her hvis det kommer mer, så sant jeg er hjemme :)

Å har du firsthand info du?

Hmmm.... dårlig gjort *ler*

Men himmel så gøy da - flinke jentungen liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er SYKT! :D Håper det holder :D :D :D

De oppdaterer tregt via nettet :aww: Skal legge ut her hvis det kommer mer, så sant jeg er hjemme :)

Hold deg hjemme, ikke våg å gå noe sted! :lol:

*tromme med fingerne* (Hvorfor er man ikke i Paris?!?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å svarte - om det stemmer så har de jo gått noe inn i gamperaeva bra.... sinnsykt. Men de kan jo godt oppdatere resultatsiden også synes jeg :)

Det sjokkerer meg ikke at de har gåttt veldig bra :aww: De jentene kan sakene sine :D

Å har du firsthand info du?

Hmmm.... dårlig gjort *ler*

Men himmel så gøy da - flinke jentungen liksom.

Jepp :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så moro, håper det holder helt inn! Det er jo bedre enn hun som vant sammenlagt de to dagene - for en bragd å prestere enda bedre når det virkelig teller! Jeg blir så rørt, og kjenner jeg har hatt nerver på Marens vegne... :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare 8 igjen, så hun er garantert en 8. plass. Og bare det i seg selv er jo helt utrolig! Det er VM vi snakker om.. Og høyeste poengsummen som har blitt gitt under hele VM til nå! :D

Vinneren fra kvalikken går er 3. neste..

Edit:

Mopser???? Det er LP som gjelder nå :whistle:

What she said! De mopsene får vente til etterpå :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia HEIA HEIIAAA MAREN! :D :D :D

(btw, når er de begynner å vise fra ringene på direktesendingene?, jeg vil ikke gå glipp av mopsene i storeringen :P )

det er no fuglehunder der nå. jakthunder.. something :P

er helt utrolig ikke lp blir vist på tv/storringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg bor i borettslag med hund  Var det noe spesielt du tenkte på?
    • Noen som har hatt, eller har hund i borettslag/sameie??    
    • At man ikke bør skaffe seg valp når man er student er en påstand helt uten hold, etter min mening. Det kommer helt an på hvert enkelt tilfelle. Det virker på meg som at dere har tatt alle de viktige faktorene i betraktning, og håper dere velger å gå for det, uavhengig av hva andre skulle ha og si om den saken!
    • Hei! Litt bakgrunnsinfo om oss: jeg og min kjæreste diskuterer når vi bør skaffe oss valp. Vi er begge i 20-årene og bor i ett hus på landet med gode utemuligheter og turmuligheter i skog og mark. Vi begge studerer over nett, og begge vil ha en fremtid med hjemmekontor da vi studerer programering og UX/UI developer. Vi har generelt stabil økonomi, og partneren min jobber ved siden av studiene i tillegg. Jeg får tileggsstipend fra lånekassen. Jeg mistet min far for nesten ett år siden og har vært i en tung periode veldig lenge, nå er jeg bedre og føler meg mye bedre da jeg kommer meg ut mer osv. Jeg har erfaring med hund fra før, men dette er første egne hund. Hos mine foreldre har jeg vokst opp med sibirsk husky, jeg har også hatt mange sommerjobber som hundepasser der "klientene" mine har vært hos meg flere uker om gangen. Vi har bestemt oss for at vi ønsker oss en svart engelsk labrador, og har satt oss inn i hva det vil så å eie en slik rase. Jeg ønsker også å bruke hunden som hobby-hund og tenker å trene lydighet, og drive med dummy-trening. Jrg har godkjent jegerprøve og hadde vært utrolig gøy å utforske jakt videre også! Men når er det rett tidspunkt? Jeg personlig føler meg klar. Jeg er ikke glad i å reise, og trives best ute på sommeren i telt eller hengekøye. Studiene tillater meg å være hjemme med valpen, og å komme meg ut mer etterhvert som han / hun blir eldre. Vi har råd til forsikring, uforutsette veterinær utgifter osv. Jeg føler meg så, sæ klar, men har fått kritikk av andre (hovedsakelig familie) om at det ville vært dumt å skaffe seg valp nå da jeg er student...
    • Synes dere de er fine?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...