Gå til innhold
Hundesonen.no

World Winner Paris + French winner show


Yodel

Recommended Posts

Det er bare 8 igjen, så hun er garantert en 8. plass. Og bare det i seg selv er jo helt utrolig! Det er VM vi snakker om.. Og høyeste poengsummen som har blitt gitt under hele VM til nå! :D

Vinneren fra kvalikken går er 3. neste..

Ja, det er helt SYKT! :D Bare å komme seg landslaget er bra, komme til finalen er syyykt, og være garantert en av de åtte beste er :blink: :blink: :blink:

*Bøye oss mer i støvet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 537
  • Created
  • Siste svar

Ja, det er helt SYKT! :D Bare å komme seg landslaget er bra, komme til finalen er syyykt, og være garantert en av de åtte beste er :blink: :blink: :blink:

*Bøye oss mer i støvet*

*nikker iherdig*

Har alle finnene i finalen (minus tante Mette) hunder fra samme sted? Hadde jeg vært den oppdretteren hadde jeg vært en smule stolt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Det sjokkerer meg ikke at de har gåttt veldig bra :aww: De jentene kan sakene sine :D

Jepp :cool:

Flinke jenter er de og det har de jo bevist før - best når det gjelder :)

Og nå er hun i alle fall dårligst nummer 8 som jeg ser det og selv det er jo bra, men skal jeg gjette så har hun i alle fall los på en medalje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klippet bare fra Facebook. Ser at det ble endret nå :ahappy: Dette er spennende!

Det er altfor spennende! Jeg trenger ikke trimme i dag jeg, dette her holder i massevis!

Og for nå har Norge 1, 3, 4 og 8 plass! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maren og Amira leder! ‎284,5 sies det !

Wow så bra! Imponerende - og endelig en med litt bra poengsum også :).

Men er det bare meg som stusser over at det er så mange som bare går til rundt 1. premiepoengsum? Jeg hadde liksom venta at det var LITT høyere poengsummer - man snakker liksom TOPP VERDEN her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow så bra! Imponerende - og endelig en med litt bra poengsum også :).

Men er det bare meg som stusser over at det er så mange som bare går til rundt 1. premiepoengsum? Jeg hadde liksom venta at det var LITT høyere poengsummer - man snakker liksom TOPP VERDEN her?

De er EKSTREMT strenge. Det er nesten umulig å få en 10èr i et VM. Det er "kun" det. Det har ingenting med nivået å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow så bra! Imponerende - og endelig en med litt bra poengsum også :).

Men er det bare meg som stusser over at det er så mange som bare går til rundt 1. premiepoengsum? Jeg hadde liksom venta at det var LITT høyere poengsummer - man snakker liksom TOPP VERDEN her?

Vi snakket om det for noen sider siden - noe om at på internasjonale konk blir en "perfekt" øvelse ofte belønnet med 8,5, og at dommerne pirker mye og trekker mange poeng for småting. Jeg lurte nemlig på det samme, for mange av disse pleier jo å gå til rundt 300 p til vanlig..

Edit:

Dette var det Maren skrev:

EDIT: ang bedømmelse. Det er store variasjoner mellom hver dommer og hver øvelse eller ekvipasje desverre. Men stort sett kan man si at en perfekt øvelse vil gi ca 8,5 poeng. Det er helt normalt i internasjonale mesterskaper. Så en perfekt innkalling jeg tenkte ville fått 9,5, men det ble 5,5 og 6 liksom... Det var helt ekstremt...! Hender også at en dommer gir f.eks 6 og en annen gir 9,5!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er EKSTREMT strenge. Det er nesten umulig å få en 10èr i et VM. Det er "kun" det. Det har ingenting med nivået å gjøre :)

Men hvorfor skal man være strengere her enn i bedømmelse av en vanlig internasjonal konkurranse? Regelverket er vel det samme? :icon_confused:

EDIT: ang bedømmelse. Det er store variasjoner mellom hver dommer og hver øvelse eller ekvipasje desverre. Men stort sett kan man si at en perfekt øvelse vil gi ca 8,5 poeng. Det er helt normalt i internasjonale mesterskaper. Så en perfekt innkalling jeg tenkte ville fått 9,5, men det ble 5,5 og 6 liksom... Det var helt ekstremt...! Hender også at en dommer gir f.eks 6 og en annen gir 9,5!

Men altså - hva er da poenget med å ha en poengskala fra 0 til 10??? En perfekt øvelse skal jo gi 10 poeng uansett om man er streng eller ikke. Er det perfekt, så er det perfekt.

... og jeg innser nok en gang at nei - lydighetskonkurranser er noe jeg skal holde meg LAAANGT unna :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...