Marthe Skrevet 10. Juli 2011 Rapporter Skrevet 10. Juli 2011 Det er bare 8 igjen, så hun er garantert en 8. plass. Og bare det i seg selv er jo helt utrolig! Det er VM vi snakker om.. Og høyeste poengsummen som har blitt gitt under hele VM til nå! Vinneren fra kvalikken går er 3. neste.. Ja, det er helt SYKT! Bare å komme seg landslaget er bra, komme til finalen er syyykt, og være garantert en av de åtte beste er :blink: *Bøye oss mer i støvet*
Whoopsis Skrevet 10. Juli 2011 Rapporter Skrevet 10. Juli 2011 Ja, det er helt SYKT! Bare å komme seg landslaget er bra, komme til finalen er syyykt, og være garantert en av de åtte beste er :blink: *Bøye oss mer i støvet* *nikker iherdig* Har alle finnene i finalen (minus tante Mette) hunder fra samme sted? Hadde jeg vært den oppdretteren hadde jeg vært en smule stolt..
Whoopsis Skrevet 10. Juli 2011 Rapporter Skrevet 10. Juli 2011 Jeg er veldig spent på nr 15, finnen som vant kvalikken, kjenner jeg..
Guest Belgerpia Skrevet 10. Juli 2011 Rapporter Skrevet 10. Juli 2011 Det sjokkerer meg ikke at de har gåttt veldig bra De jentene kan sakene sine Jepp Flinke jenter er de og det har de jo bevist før - best når det gjelder Og nå er hun i alle fall dårligst nummer 8 som jeg ser det og selv det er jo bra, men skal jeg gjette så har hun i alle fall los på en medalje.
Marthe Skrevet 10. Juli 2011 Rapporter Skrevet 10. Juli 2011 Harry app 8,75 innk 9 avst 7,25 z 8,25 fvf 8,75 ruta 9,5 nesepr 9,5 metall 9,75
Whoopsis Skrevet 10. Juli 2011 Rapporter Skrevet 10. Juli 2011 275,5 på Line og Harry P - i følge resultatlistene. Og nå går finnen!
Anette Skrevet 10. Juli 2011 Rapporter Skrevet 10. Juli 2011 275,5 på Line og Harry P - i følge resultatlistene. Og nå går finnen! wohoo! Norge er i god form!
Marthe Skrevet 10. Juli 2011 Rapporter Skrevet 10. Juli 2011 275,5 på Line og Harry P - i følge resultatlistene. Jeg klippet bare fra Facebook. Ser at det ble endret nå Dette er spennende!!
Whoopsis Skrevet 10. Juli 2011 Rapporter Skrevet 10. Juli 2011 Jeg klippet bare fra Facebook. Ser at det ble endret nå Dette er spennende! Det er altfor spennende! Jeg trenger ikke trimme i dag jeg, dette her holder i massevis! Og for nå har Norge 1, 3, 4 og 8 plass!
Whoopsis Skrevet 10. Juli 2011 Rapporter Skrevet 10. Juli 2011 Skaff oss litt background info om Tarja da Marthe!
xxx12345 Skrevet 10. Juli 2011 Rapporter Skrevet 10. Juli 2011 Bare å glemme trening i dag - her sitter man klistra! Heia Maren!!
Marthe Skrevet 10. Juli 2011 Rapporter Skrevet 10. Juli 2011 Skaff oss litt background info om Tarja da Marthe! Jeg er bare inne på de norske Men legger ut om jeg ser noe
jaktlykke Skrevet 10. Juli 2011 Rapporter Skrevet 10. Juli 2011 Gud så spennende!! Men hvor finner dere dette? Ser bare noe utstillingsgreier på streamingen jeg
Anette Skrevet 10. Juli 2011 Rapporter Skrevet 10. Juli 2011 Gud så spennende! Men hvor finner dere dette? Ser bare noe utstillingsgreier på streamingen jeg http://dognfun.com/owc/?page_id=160&lang=en
Whoopsis Skrevet 10. Juli 2011 Rapporter Skrevet 10. Juli 2011 Gud så spennende! Men hvor finner dere dette? Ser bare noe utstillingsgreier på streamingen jeg http://dognfun.com/owc/?page_id=7#tour-2
Siri Skrevet 10. Juli 2011 Rapporter Skrevet 10. Juli 2011 Maren og Amira leder! 284,5 sies det ! Wow så bra! Imponerende - og endelig en med litt bra poengsum også . Men er det bare meg som stusser over at det er så mange som bare går til rundt 1. premiepoengsum? Jeg hadde liksom venta at det var LITT høyere poengsummer - man snakker liksom TOPP VERDEN her?
Marthe Skrevet 10. Juli 2011 Rapporter Skrevet 10. Juli 2011 Wow så bra! Imponerende - og endelig en med litt bra poengsum også . Men er det bare meg som stusser over at det er så mange som bare går til rundt 1. premiepoengsum? Jeg hadde liksom venta at det var LITT høyere poengsummer - man snakker liksom TOPP VERDEN her? De er EKSTREMT strenge. Det er nesten umulig å få en 10èr i et VM. Det er "kun" det. Det har ingenting med nivået å gjøre
Whoopsis Skrevet 10. Juli 2011 Rapporter Skrevet 10. Juli 2011 Wow så bra! Imponerende - og endelig en med litt bra poengsum også . Men er det bare meg som stusser over at det er så mange som bare går til rundt 1. premiepoengsum? Jeg hadde liksom venta at det var LITT høyere poengsummer - man snakker liksom TOPP VERDEN her? Vi snakket om det for noen sider siden - noe om at på internasjonale konk blir en "perfekt" øvelse ofte belønnet med 8,5, og at dommerne pirker mye og trekker mange poeng for småting. Jeg lurte nemlig på det samme, for mange av disse pleier jo å gå til rundt 300 p til vanlig.. Edit: Dette var det Maren skrev: EDIT: ang bedømmelse. Det er store variasjoner mellom hver dommer og hver øvelse eller ekvipasje desverre. Men stort sett kan man si at en perfekt øvelse vil gi ca 8,5 poeng. Det er helt normalt i internasjonale mesterskaper. Så en perfekt innkalling jeg tenkte ville fått 9,5, men det ble 5,5 og 6 liksom... Det var helt ekstremt...! Hender også at en dommer gir f.eks 6 og en annen gir 9,5!
Guest Dratini Skrevet 10. Juli 2011 Rapporter Skrevet 10. Juli 2011 Usj, alt for spennende dette. Dårligst nr 7 på Maren og Amira!
Whoopsis Skrevet 10. Juli 2011 Rapporter Skrevet 10. Juli 2011 Men hvor blir det av poengsummen til finnen? Nå er det på tide de kommer synes jeg..
Siri Skrevet 10. Juli 2011 Rapporter Skrevet 10. Juli 2011 De er EKSTREMT strenge. Det er nesten umulig å få en 10èr i et VM. Det er "kun" det. Det har ingenting med nivået å gjøre Men hvorfor skal man være strengere her enn i bedømmelse av en vanlig internasjonal konkurranse? Regelverket er vel det samme? EDIT: ang bedømmelse. Det er store variasjoner mellom hver dommer og hver øvelse eller ekvipasje desverre. Men stort sett kan man si at en perfekt øvelse vil gi ca 8,5 poeng. Det er helt normalt i internasjonale mesterskaper. Så en perfekt innkalling jeg tenkte ville fått 9,5, men det ble 5,5 og 6 liksom... Det var helt ekstremt...! Hender også at en dommer gir f.eks 6 og en annen gir 9,5! Men altså - hva er da poenget med å ha en poengskala fra 0 til 10??? En perfekt øvelse skal jo gi 10 poeng uansett om man er streng eller ikke. Er det perfekt, så er det perfekt. ... og jeg innser nok en gang at nei - lydighetskonkurranser er noe jeg skal holde meg LAAANGT unna
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar