Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg tror jeg sprekker... To flotte blomkålhoder brekt i store buketter, forvellet i vann til nesten møre. En god liter hvit saus med muskat over blomkålen (som ble sirlig stappet ned i en ildfast fo

Omnomnomnomnom!!!

Jeg leste først... Morrabrød

Posted Images

Skrevet

Tacosuppe! :heart:

1 liter vann

Masse grønnsaker (gulrot, purreløk, hvitløk, broccoli, blomkål)

To glass med sterk tacosaus

1 1/2 pakke philadelpia ost

kjøttdeig

Supergodt :D

• Like 1
Guest Gråtass
Skrevet

Lillesøster lagde kyllinggryte med chili, lime, løk og kokosmelk, servert med ris og salat til-yummi!!!

Skrevet

Billig enkel middag i dag, fiskegrateng til 10 kr og litt kokte gullerøtter til, skikkelig bra :P I morgen skal jeg prøve meg på brokkoli og blomkålgrateng med bacon og ost :)

Guest Gråtass
Skrevet

Mannen lagde karbiser med kokte poteter, surkål, brokkoli og saus. Nam nam, i morgen blir det fiskegrateng med kokte poteter og råraspet gulrot.

Skrevet

Nachos med hot biffkjøttettellerannet med smeltet ost, jalapeños, avocado og diverse dressing - på Lille Persille på Ski Storsenter :D.

Skrevet

Restemat, så idag ble det hjemmelaget lasagne med bittelitt kyllingkjøttdeig, tomaterpure, løk, spinat, gulrot, squash, pasta, ostesaus og ost. På bildet ser det litt ekkelt ut, men det var veldig, veldig godt!

IMG_1300_zps193e4b1b.jpg

• Like 1
Skrevet

Lillesøster har bestilt ukesmeny fra Godtlevert.no for å få seg ut av middagsfella. Det var ikke dumt. Spiste en nydelig laks med fennikel og rødbetsalat. Koster jo faktisk ikke så mye og man får virkelig inspirasjon!

• Like 1
Skrevet

I dag varmet jeg opp resten av laksen fra i går i en sånn posefiskesaus, poteter og erter/gulrøtter til. Godt, men litt for sausete. Saus og planer om å krympe kroppen litt er ikke kompatibelt. :aww:

Skrevet

Jeg tror jeg sprekker...

To flotte blomkålhoder brekt i store buketter, forvellet i vann til nesten møre. En god liter hvit saus med muskat over blomkålen (som ble sirlig stappet ned i en ildfast form). Et 400 grams stykke lettsaltet sideflesk ble skjært i små terninger og stekt i panne. Halvparten oppi forma med blomkål- resten i en forsyn seg selv- skål attåt maten. Toppet forma med usaklige mengder ost. Inn i ovnen i tjue minutter, servert med amadinepoteter.

Akk og sukk og stønn :)

• Like 6